Studiu
EurotaxGlass: ŠKODA Rapid Spaceback îşi întrece concurenţii la testele comparative
privind valoarea reziduală, realizate în patru ţări europene.
“Tânăra”
compactă a mărcii ŠKODA a fost lansată cu succes pe piaţă.
Noua
ŠKODA Rapid Spaceback se numără printre hatchback-urile compacte cu cea mai
bună valoare reziduală din Europa, conform celui mai nou studiu EurotaxGlass
realizat în patru ţări europene. Studiul compară cele mai bine vândute modele
hatchback-uri compacte, cu “tânăra” compactă a mărcii ŠKODA care garantează cea
mai bună valoare reziduală după trei ani şi 60.000 de km pe ceas.
De la lansarea sa în septembrie 2013, ŠKODA Rapid Spaceback – primul
model hatchback compact al fabricantului ceh – este un important jucător în
acest segment auto de volum. Maşina prezintă un design proaspăt şi cele mai
bune caracteristici ale mărcii ŠKODA. Ultimul studiu EurotaxGlass confirmă calitatea
ridicată a noului model ŠKODA sub aspectul valorii reziduale estimate.
Analiza acoperă pieţele din Germania, Spania, Franţa şi Italia.
EurotaxGlass este un furnizor internaţional de servicii pentru domeniul auto.
Prin studiul care îi poartă numele, compania previzionează deprecierea modelelor
nou introduse pe piaţă. Studiul EurotaxGlass este unanim recunoscut ca fiind un
ghid independent în ceea ce priveşte valoarea reziduală a autovehiculelor.
În cel mai nou studiu al său, EurotaxGlass a comparat cele mai vândute
modele hatchback compacte: ŠKODA Rapid Spaceback, Hyundai i30, Ford
Focus, Citroen 4, Renault Mégane şi Kia Ceed. Pentru toate cele patru ţări,
analiza a relevat previziunea că noua ŠKODA Rapid Spaceback va avea cea mai
mare valoare reziduală în comparaţie cu celelalte modele, după trei ani de
utilizare şi cu 60.000 de km la bord. Valoarea reziduală a modelului ceh este
estimată între 41% şi 47%. Una dintre
cele mai bune valori, adică 46%, a fost estimată pentru Germania, care este a
doua piaţă ca volum pentru ŠKODA în
lume.
“Rezultatele excelente în privinţa valorii reziduale confirmă calitatea
de vârf şi rata ridicată de menţinere a valorii noii ŠKODA
Rapid Spaceback,” a declarat Werner Eichhorn, membru al Consiliului de
Administraţie ŠKODA, responsabil pentru Vânzări şi Marketing. “Primul nostru model
hatchback compact aduce un suflu proaspăt în segmentul cu cel mai mare volum
din Europa şi este maşina ideală pentru tineri, familii şi afacere. Locul întâi
în studiul EurotaxGlass este încă un motiv excelent pentru a cumpăra ŠKODA
Rapid Spaceback.”
Studiul analizează
aspecte precum consumul de combustibil, emisiile de CO2,
raportul calitate/preţ, calitatea şi fiabilitatea. În evaluare sunt de asemenea
incluse designul şi marca.
Sursa: Skoda Romania
0 comentarii