Echipajul Simone Tempestini/Dorin Pulpea a
fost singurul care a terminat prima zi din Letonia.
Florin Tincescu a avut probleme tehnice, dar
va lua startul duminica in super rally.
Marco Tempestini si Lucio Baggio s-au oprit
dupa speciala a patra.
Prima zi din Letonia, acolo unde este programata etapa a doua din
Campionatul European de Raliuri, a fost una cu probleme pentru echipajele
Napoca Rally Academy. Simone Tempestini si Florin Tincescu vor lua startul si
in ziua a doua, in timp ce Marco Tempestini s-a oprit dupa speciala a patra.
Zapada cazuta peste noapte in Letonia a incurcat complet socotelile
pilotilor Napoca Rally Academy, dupa calificarile pentru etapa a doua din
Campionatul European de Raliuri. „A nins peste noapte si acum este zapada
proaspata pe probe. In aceste conditii nu avem cea mai buna pozitie la start si
clar cine pleaca mai in spate va fi avantajat”, a spus Marco Tempestini,
inaintea startului in prima zi din Rally Liepaja.
Si intr-adevar pe prima bucla, echipajele Napoca Rally Academy au pierdut timp in comparatie cu pilotii din spatele lor. „Este multa zapada moale pe probe si nu am vrut sa risc nimic. Masina era greu de controlat si am redus ritmul, dar asa am fost sigur ca putem termina proba cu o masina pe care nu o cunosc inca foarte bine”, a spus Simone Tempestini, in primul parc de service.
La a doua trecere pe aceleasi probe, Marco Tempestini nu a mai apucat sa recupereze timpul pierdut, pilotul Napoca Rally Academy fiind nevoit sa abandoneze. „Traseul era curatat acum si puteam sa crestem si noi ritmul, dar din pacate am avut o problema cu presiunea apei si am abandonat dupa speciala a patra. Mecanicii nu au reusit sa rezolve defectiunea si nu vom putea pleca in super rally. Dimineata au fost conditii teribile pentru cei care au plecat primii. Am curatat drumul pentru cei din spate si asta s-a vazut in timpii finali. Pacat ca acum cand puteam sa beneficiem si noi de un traseu mai curat am avut probleme”, a spus Marco Tempestini.
Si intr-adevar pe prima bucla, echipajele Napoca Rally Academy au pierdut timp in comparatie cu pilotii din spatele lor. „Este multa zapada moale pe probe si nu am vrut sa risc nimic. Masina era greu de controlat si am redus ritmul, dar asa am fost sigur ca putem termina proba cu o masina pe care nu o cunosc inca foarte bine”, a spus Simone Tempestini, in primul parc de service.
La a doua trecere pe aceleasi probe, Marco Tempestini nu a mai apucat sa recupereze timpul pierdut, pilotul Napoca Rally Academy fiind nevoit sa abandoneze. „Traseul era curatat acum si puteam sa crestem si noi ritmul, dar din pacate am avut o problema cu presiunea apei si am abandonat dupa speciala a patra. Mecanicii nu au reusit sa rezolve defectiunea si nu vom putea pleca in super rally. Dimineata au fost conditii teribile pentru cei care au plecat primii. Am curatat drumul pentru cei din spate si asta s-a vazut in timpii finali. Pacat ca acum cand puteam sa beneficiem si noi de un traseu mai curat am avut probleme”, a spus Marco Tempestini.
Dupa un inceput prudent, Simone Tempestini si Dorin Pulpea au crescut ritmul pe
urmatoarele probe si au reusit sa termine prima zi din Letonia cu bine. „Este
primul raliu pe zapada, gheata si macadam cu modelul Skoda Fabia S2000. Nu
mi-am asumat prea multe riscuri pentru ca aveam nevoie sa parcurg cat mai multi
kilometri. Duminica voi incerca sa cresc ritmul si sper sa terminam raliul fara
probleme”, a adaugat Simone Tempestini.
Florin Tincescu si Iulian Nicolaescu, pe Citroen C2 R2 Max, au inceput bine
primul lor raliu din Junior ERC, dar din speciala a doua au aparut problemele
si pentru ei. „ Pe speciala a doua amortizoarele spate au cedat si am iesit de
pe drum. Dupa 200 de metri de mers prin sant am redresat masina si am terminat
proba. Apoi, inainte de speciala a treia, alternatorul masinii a cedat si am
terminat proba cu o penalizare de 30 de secunde. Din pacate nu am mai apucat sa
luam startul pe speciala urmatoare pentru ca masina a refuzat sa porneasca”, a
spus Florin Tincescu.
Vestea buna pentru juniorul Napoca Rally Academy a venit in parcul de service
unde mecanicii au reusit sa rezolve toate problemele. „Ma bucur ca putem lua
startul in ziua a doua. Avem nevoie de cat mai multi kilometri in regim de
probe speciala. Concurenta in Junior ERC este foarte mare si pentru noi este
important sa parcurgem cat mai multi kilometri in primul an la nivel
international”, a spus Florin Tincescu.
Andrea Crugnola, care concureaza cu un Peugeot 208 R2 preparat de echipa Napoca
Rally Academy, a terminat ziua pe locul 7 in Junior ERC.
Duminica, in ziua a doua din Liepaja Rally, sunt programate inca 6 probe
speciale cu o lungime de 102,7 kilometri.
Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
0 comentarii