Michelin lansează o nouă
campanie de promovare regională, oferind posibilitatea unui norocos câștigător să îşi aleagă o călătorie în
destinaţia visurilor sale.
Michelin invită publicul să participe la o nouă experiență digitală ca parte a
campaniei de promovare pe care compania o lansează în martie în România şi în
alte cinci țări din Europa Centrală si de Sud.
Campania LA DRUM CU
MICHELIN, PENTRU A CASTIGA CĂLĂTORIA VISURILOR TALE oferă fiecărui
participant care întruneşte condițiile de participare un premiu garantat sub forma unui voucher de carburant
şi îi invită pe toţi utilizatorii de internet sa descopere un joc online cu
premii.
Noua abordare promoţională permite tuturor internauţilor
să îşi testeze abilităţile prin joc şi să intre în cursa pentru premiul cel
mare – călătoria mult visată.
Brand inovator, lider in mobilitate, Michelin oferă o
cursă virtuală în lumea MICHELIN Total Performance si o excursie reală în orice
colţ al lumii pe care îl va alege
norocosul câştigător.
Campania este susţinută prin mai multe canale digitale
care permit utilizatorilor să se distreze şi
să se bucure din plin de călătoriile din această vară, parcurgă distanţe
mai mari cu carburantul oferit de Michelin în urma trecerii la anvelope de
vară.
Pentru toate detaliile legate de campanie click pe www.performanta.michelin.ro
Sursa: Irina Drăgan – PR Manager Michelin România
0 comentarii