Inainte
anvelopele de iarna erau considerate un moft, acum sunt o adevarata necesitate
pentru siguranta si confortul national. Notiunea de anvelope de iarna a aparut
in 1934, atunci cand Nokian a lansat pe piata de profil prima anvelopa de
iarna. Desi au trecut mai bine de 80 de ani de atunci, cei de la Nokian au
reusit sa ajunga pe primul loc in topul celor mai buni producatori de anvelope,
prin intermediul produselor excelente realizate. Pentru a-si intari pozitia de
lider, Nokian a lansat un alt tip de anvelopa de iarna, cu tinte retractabile
pentru a putea conduce in conditii de siguranta pe gheata sau pe carosabil
uscat. In cazul in care aceste modele de anvelope vor fi acceptate de pietele
de profil, atunci putem spune ca Nokian va revolutiona industria de anvelope.
Cei de la Dunlop au fost prezenti la Salonul Auto de la Geneva cu o noua marca de anvelope inteligente.
Aceste anvelope au integrate microcipuri capabile de a transmite informatii
importante despre starea anvelopelor catre autovehiculul in cauza.
De la data productiei pana la temperatura pe care o au anvelopele,
microcipul ofera numeroase informatii importante pentru conducatorul auto si
permite gestionarea eficienta a datelor primite pentru a actiona in consecinta.
Pirelli, unul din cei mai apreciati producatori de anvelope, a
redevenit furnizorul oficial de anvelope pentru autovehiculele Formula 1.
Astfel, anvelopele Pirelli fabricate in acest sens, trebuie sa treaca de noile
teste cauzate de schimbarea regulamentului Campionatului Mondial de Formula 1.
Insa, tinand cont de faptul ca inginerii Pirelli acorda o mare atentie
cercetarii de dezvoltarii de anvelope durabile si rezistente, rezultatele
testelor vor fi excelente. De asemenea, Pirelli va fi unul din furnizorii de
anvelope ai concurentilor la Campionatul Mondial de Raliuri FIA. Pirelli are
peste 180 de medalii castigate prin intermediul concursurilor mondiale, inca de
la aparitia acestora.
Recunoscute pentru tractiunea excelenta, precum si pentru
durabilitate si uniformitate, anvelopele Toyo au echipat autoturismul lui
Guerlain Chicherit in tentativa sa de a intra in Cartea Recordurilor pentru cel
mai lung salt realizat cu un autoturism. Astfel, conducator auto a dorit sa
realizeze un salt de 110 metri cu un autoturism conceput pentru Cartea
Recordurilor. Recordul precedent a fost de 101.19 metri, atins de Tanner Foust,
dublu campion la Formula Drift. Tentativa lui Chicherit ar fi trebuit sa aiba
loc pe 16 martie 2014, insa datorita conditiilor meteo, acest lucru nu a mai
putut avea loc.
0 comentarii