De la “Portocala mecanica”
la “Racheta galbena”.
Sesiune de teste si antrenament la Prejmer Circuit.
Campionul Clasei H3 in exercitiu, Emil Ghinea, si-a vazut visul indeplinit.
In sezonul 2014, pilotul din Mangalia, v-a lua startul in Campionatul National
de Viteza in Coasta, la volanul unui superb Renault Clio RS V6 Trophy.
Design-ul Renault Clio RS V6 Trophy vine la pachet cu un kit aerodinamic
extrem de agresiv, compus din spoiler spate cu difuzor inclus si eleronul pentru
plafon, spoiler fata cu priza de aer si aripi deflectoare, aerisiri uriase in
zona lateral.
Renault-ul
Clio RS V6 Trophy are un propulsor de 3 litri, V6 24 valve, a carui
performanta este sustinuta de un cuplu adecvat. Motorul este montat central, cu
scopul de a optimiza atat distributia greutatii cat si manevrabilitatea acestei
rachete. Bolidul
are o cutie de viteze Sadev in 6 trepte, frane Brembo si suspensii Renault
sport.
“Desi sunt un
om determinat, am avut usoare emotii la primele ture. Tractiunea spate,
sistemul de franare total diferit fata de masina precedenta, motorul deosebit
de puternic, au fost provocari la care am reusit sa raspund cu bine. Sunt
foarte multumit de materialul competitional. Sesiunea de teste a fost necesara
si de bun augur, atat pentru mine cat si pentru echipa. Antrenamentul pe
circuit mi-a aratat ca mai sunt aspecte pe care pot sa le imbunatatesc. Va fi
un sezon frumos, un sezon in care sunt deschis oricarei colaborari reciproc
avantajoase” a declarat campionul Clasei H3.
In sezonul
competitional 2014, Emil Ghinea este sustinut de Speed Wash Team Mangalia, SC
Kremsmueller Romania SRL, Edymax Motors Mangalia si Jean Pescaru Racing.
Sursa: Dan
Strauti - Ofiter de presa Autostiri.ro
0 comentarii