Marco Tempestini, Simone Tempestini, Bogdan Marisca
si Alex Mirea vor puncta la echipe pentru Napoca Rally Academy.
Florin Tincescu va concura cu un Citroen C2 R2 Max
la doua roti motrice.
Vlad Cosma si Danny Ungur au un program redus in
sezonul 2014.
Traditionala fraza care deschide competitiile din lumea sporturilor cu
motor de pe continentul american se aplica acum si echipei Napoca Rally
Academy. Echipajele NRA sunt pregatite pentru startul in sezonul competitional
2014 din Campionatul National de Raliuri Dunlop.
Un nou sezon din Campionatul National de Raliuri Dunlop incepe, in
acest weekend, cu Tess Rally Romtelecom. In total, in 2014, vor fi sapte etape
in competitia interna, o competitie in care Napoca Rally Academy si-a propus sa
se lupte pentru titlul pe echipe cu echipajele Marco Tempestini/Lucio Baggio,
Simone Tempestini/Dorin Pulpea, Bogdan Marisca/Marc Banca si Alex Mirea/Dragos
Despinoiu.
Tot sub culorile Napoca Rally Academy vor lua startul in 2014 si echipajele
Florin Tincescu/Iulian Nicolaescu, la toate etapele care nu se suprapun cu cele
din Junior ERC, Vlad Cosma/Eugen Rotaru si Danny Ungur/Toni Avram, cu un
program redus in acest an competitonal.
Marco Tempestini si Lucio Baggio vor lua startul in competitia interna cu
modelul Ford Fiesta R5, obiectivul fiind o clasare in top trei la finalul
sezonului 2014. “Este un inceput nou, cu multe schimbari interesante si de abia
astept sa luam startul la prima etapa. Va fi cu siguranta o lupta interesanta
pe probele speciale pentru ca s-au facut numeroase schimbari si cred ca cei
care au de castigat sunt in primul rand spectatorii si suporterii acestui
sport”, a spus Marco Tempestini.
Simone Tempestini si Lucio Baggio vor lua startul la etapele din Romania cu un
model Peugeot 207 S2000, intentia fiind ca in ultima parte a sezonului sa schimbe
acest model cu noul 208 T16, omologat abia in luna martie a acestui an.
“Incepem campionatul cu o masina noua si cu un obiectiv foarte clar: acela de a
obtine rezultate mai bune ca anul trecut. Inaintea deciziei de a lua startul cu
Peugeot am testat si modelul Fabia S2000 si cred ca modelul 207 S2000 se
potriveste mai bine cu stilul meu de pilotaj”, a spus si Simone Tempestini.
Bogdan Marisca va lua startul in acest sezon cu un copilot nou, Marc Banca, si
cu modelul Subaru Impreza R4. “Vom merge cu Subaru cel putin la primele doua
etape, dupa care planul este sa continuam cu Skoda Fabia S2000 pentru restul
anului. Voi avea in dreapta si un copilot nou, foarte tanar, si din acest punct
de vedere continui filozofia echipei NRA de a promova tinerii in acest
fenomen. Sunt sigur ca acomodarea cu Marc Banca se va face rapid si ca
vom avea rezultate bune impreuna”, a spus Bogdan Marisca.
Una din noutatile din cadrul echipei Napoca Rally Academy este includerea in
cadrul echipei a echipajului Alex Mirea/Dragos Despinoi, care va concura cu un
model Dacia Logan. “Ma bucur ca anul acesta vom merge in cadrul echipei Napoca
Rally Academ pentru ca eu cred ca este cea mai frumoasa echipa din campionat.
Am acceptat aceasta provocare pentru ca sunt sigur ca pot sa ajut echipa in
incercarea de a castiga anul acesta titlul national. Obiectivul nostru este sa
ne luptam pentru titlu si in Cupa Dacia si voi face totul pentru a-l atinge”, a
spus Alex Mirea.
“Lupta la echipe va fi una extrem de interesanta anul acesta si cred ca suntem
pregatiti pentru a ataca un nou titlu. Bogdan si cu mine vom incerca sa aducem
cat mai multe puncte in clasamentul FIA, Simone are aceeasi misiune la juniori,
iar Alex Mirea este alegerea noastra de anul acesta pentru Cupa Dacia. Avem o
echipa formata din piloti tineri si piloti cu experienta si cred ca putem sa ne
atingem obiectivele propuse”, a spus Marco Tempestini.
Florin Tincescu si Iulian Nicolaescu vor lua startul anul acesta cu modelul
Citroen C2 R2 Max, acelasi cu care concureaza si in Junior ERC. Prioritatea
pentru juniorii NRA ramane Campionatul European si in Romania vor lua startul
doar la etapele care nu se suprapun cu programul international. “NRA mi-a
oferit sansa de a concura in Campionatul European si pentru noi acesta este cel
mai important lucru. Vom participa la etapele din Romania pentru a acumula cat
mai multi kilometri posibili cu noua masina. Desigur imi doresc sa ma lupt la
fiecare raliu pentru un loc pe podium, dar planurile noastre de viitor sunt
legate mai mult de Junior ERC acum”, a spus Florin Tincescu.
Danny Ungur, campionul clasei 11, si Vlad Cosma vor avea in 2014 un program
redus in Campionatul National de Raliuri Dunlop. Vlad Cosma va face echipa cu
Eugen Rotar pe o masina cu tractiune pe doua roti, iar Danny Ungur si Toni
Avram vor participa cu Subaru Impreza R4. “Rolul meu este sa-i pregatesc pe
juniorii echipei pe toata durata sezonului 2014. Desigur ca vom participa si
noi la cateva etape, dar acest lucru va fi stabilit in functie de interesele
echipei noastre. Juniorii nostri au acum cea mai mare nevoie de experienta
noastra si vom fi alaturi de ei”, a spus Danny Ungur.
“Nu am renuntat la ideea participarii in campionat, dar in lipsa unui buget
complet am decis sa concurez doar la anumite etape din Romania. Programul
nostru nu este inca stabilit si in functie de interesul echipei vom alege
etapele in care vom participa si noi”, a adaugat si Vlad Cosma.
Sezonul 2014 va incepe cu Tess Rally Romtelecom, programat in perioada 20 – 22
martie, si va continua cu Raliul Aradului ( 9 – 10 mai), Danube Delta Rally (29
– 31 mai), Transilvania Rally (20 – 21 iunie, Raliul Moldovei (25 – 26 iulie),
Raliul Iasului (5 – 6 septembrie) si Harghita Rally (26 – 27 septembrie).
In 2014, Napoca Rally Academy este sustinuta de: Banca Transilvania, BSS, Lease
Plan, Polus Center Cluj, Castrol si Pirelli.
Sursa: Berti Panaiot, National
Communication Manager
0 comentarii