Compania își extinde ratingurile mari ale etichetării către
segmentele de mașini
SUV și
cross-over.
Goodyear prezintă
public, la salonul Internațional auto de la Geneva - Geneva Motor Show, o selecţie de anvelope pentru
SUV, care prezintă cele mai înalte ratinguri conform noii etichete UE pentru
anvelope. Marca Goodyear expune câteva anvelope pentru SUV, dar şi din
segmentul celor destinate maşinilor de tip cross-over, incluzând aici anvelopa
etichetată cu BA ce va echipa noua ediţie Nissan Qashqai 2014, o nouă formă de
echipare pentru companie, precum şi anvelopa Eagle F1 Asymmetric SUV cu un
rating BB conform acestei etichete.
Implicarea constantă a
Goodyear în implementarea etichetei este confirmată de noile sale succese în
domeniu. Compania Goodyear a fost prima care a lansat un concept de anvelopă
etichetată cu clasa AA şi care a avut unul dintre cele mai bogate portofolii de
anvelope etichetate de pe piaţă, doar într-un an şi jumătate de la intrarea în
vigoare a noii scheme de etichetare, în frunte cu recent lansata anvelopă
EfficientGrip Performance destinată segmentului de vehicule mici şi mijlocii,
cu rating BB pentru majoritatea demensiunilor oferite.
Cu un rating ridicat conform noii scheme de etichetare atât pe segmentul de anvelope pentru vehicule mici cât şi pe cel de anvelope pentru vehicule de dimensiunii medii, Goodyear îşi direcţionează acum atenţia către piaţa de desfacere pentru anvelopele destinate mașinilor de tip SUV şi cele de tip cross-over, expunând la Geneva Motor Show anvelope SUV şi cele de tip cross-over etichetate cu cele mai înalte grade.
Anvelopa EfficientGrip
SUV este expusă la Geneva în dimensiunea 215/50 R17, prima din această gamă cu
un astfel de rating conform noii etichete (BA). Aceste ratinguri de etichetare
reflectă anumite beneficii cheie pe care anvelopa EfficientGrip SUV le oferă.
Rezistenţa scăzută la rulare, cu etichetarea B, precum şi extinderea
tehnologiei FuelSaving contribuie la reducerea pierderilor de combustibil şi a
emisiilor de CO2. Pentru aderența pe carosabil umed,
răşinile speciale pentru tracţiune, dezvoltate de Goodyear pentru banda de
rulare, asigură o aderenţă sporită pe ud, care joacă, la rândul său, un rol
important în oferirea unui rating A pentru aderenţa pe carosabil umed, conform
noii etichete UE pentru anvelope.
Susţinerea continuă de
către Goodyear a noii sheme de etichetare prin dezvoltarea de produse cu rating
ridicat este vizibilă şi în cazul anvelopei pentru SUV, Eagle F1 Asymmetric
SUV, etichetată în acest moment cu ratingul BB.
“Dezvoltarea de anvelope
care sunt etichetate cu ratinguri ridicate la nivel european reprezintă, în
ultimii doi ani de zile, o prioritate cheie pentru Goodyear”, a afirmat Michel
Rzonzef, vicepreşedinte al Consumer Tire Business în cadrul Goodyear EMEA. “Încă
de la introducerea sa, noi am sprijinit ideea că noua etichetă pentru anvelope
va juca un rol important în comerţul cu anvelope şi la nivelul deciziilor de
achiziție de anvelope luate de consumatori, iar acest fapt a fost confirmat
printr-un proces constant de cercetare iniţiat de noi. Desigur, suntem în
situaţia favorabilă de a livra anvelope echilibrate, care nu numai că sunt pe
primul loc în privinţa criteriilor etichetării, dar și în privinţa celor 50
de criterii pe care le acoperă testele noastre interne, teste pe care le
realizăm pentru a asigura livrarea unui produs de calitate”.
Cel mai recent studiu
realizat de Goodyear a confirmat faptul că eticheta europeană joacă un rol
important în procesul de luare a deciziilor de achiziţionare de anvelope de
către clienţi, revelând faptul că, azi, 53% dintre distribuitori folosesc
eticheta în argumentarea vânzărilor[1] şi că
influenţa asupra comportamentului cumpărătorilor în procesul achiziţionării a
atins deja o cotă de 36%.[2]
“Actualmente ne extindem oferta şi proiectăm
tehnologiile avansate asupra pieţelor care comercializează anvelope pentru SUV
şi pentru mașini de tip cross-over”, a continuat Rzonzef. “Este un segment privit ca o
provocare atunci când este vorba de eficienţă la nivelul consumului de carburant
şi credem că putem juca un rol important în schimbările ce se vor produce în
acest sector, printre altele, și prin normele de etichetare europeană. Având în vedere că pieţele de
desfacere pentru anvelopele pentru SUV şi cele pentru vehiculele de tip
cross-over sunt în creştere, cererea pentru anvelope etichetate cu ratinguri
ridicate pe acest segment de piață va creşte şi ea. Implicarea noastră în impunerea și implementarea noii
etichete europene pentru anvelope şi în colaborarea cu partenerii noştri OEM
este clară şi aştepăm să anunţăm cât mai multe succese în acest domeniu în
viitor.”
Sursa: Izabella Ghita,
PR Managing Partner QLT Group Division
[1] Sursa Ipsos: 1150 Interviuri prin telefon
în Germania, Franţa, Italia, Polonia, Marea Britanie şi Spania. Iunie-iulie
2013
[2] Sursa Ipsos: 4070 Interviuri prin Internet in Germania, Franţa, Italia, Polonia, Marea Britanie
şi Spania. Iunie-iulie 2013
0 comentarii