Goodyear Dunlop anunţă azi că va prezenta public, la ediţia
de anul acesta a Salonului Internațional Auto de la Geneva noi inovaţii în
domeniul gamelor de anvelope SUV şi de tip cross-over, precum şi anvelopele
Dunlop de înaltă performanţă.
Tehnologiile viitorului
Concentrându-se pe
abordarea sa specifică “beyond tomorrow”, Goodyear
va dezveli un nou concept de anvelopă destinată mașinilor de tip SUV,
proiectată pentru a trece la noi niveluri de perfomanţă din punct de vedere
atât al rezistenţei la rulare, cât şi al aderenţei pe carosabil umed, ambele
fiind criterii importante pe noua etichetă UE pentru anvelope. Conceptul
reprezintă una din multiplele direcţii pe care compania le urmează pentru a
aduce pe piaţă noi soluţii sustenabile pentru piaţa viitoare a anvelopelor destinate
mașinilor
de tip SUV.
Dunlop va prezenta, la rândul său, un nou concept de
anvelopă, proiectat să atingă noi niveluri de performanţă pentru vehicule, cu
transmisie a informației între anvelopă şi computerul de bord al mașinii. Anvelopa va fi
expusă la standul Goodyear Dunlop, situat în sala principală a expoziţiei.
Pe segmentul SUV şi cel
al maşinilor de de tip cross-over, care este în creştere în Europa, Goodyear va
expune noile sale realizări în acest domeniu. Printre acestea se numără și primele anvelope
pentru vehicule de tip SUV şi cross-over care au obţinut cele mai înalte ratinguri
din punct de vedere al criteriilor de performanță conform noii etichete
UE pentru anvelope, stabilind noi standarde în realizările companiei, în
domeniul etichetării UE.
Dunlop va expune
ultimele sale echipări originale realizate cu anvelopele Sport Maxx Race şi RT,
pe unele din cele mai recente modele Mercedes-AMG.
Sprijin oferit presei
Goodyear va continua să
îşi onoreze tradiţia, oferind sprijin organizatorilor atât la nivelul centrului
de presă cât și al serviciilor. Ca parte a implicării sale în îmbunătăţirea experienţei
jurnaliştilor, a atașat un stick USB în badge-urile aferente identificării jurnaliştilor
acreditaţi, pentru o colectare și manipulare cât mai rapidă a informaţiilor transmise, tot din partea
Goodyear Dunlop fiind oferite băuturi energizante şi cafele în zona de presă.
Sursa: Izabella Ghita,
PR Managing Partner QLT Group Division
0 comentarii