ŠKODA
şi A.S.O., organizatorul Tour de France, şi-au prelungit parteneriatul de
succes cu încă cinci ani.
ŠKODA
susţine de asemenea Turul Spaniei şi alte concursuri renumite de ciclism.
Producătorul
auto ceh este partenerul oficial Tour de France încă din 2004.
Povestea
de succes a mărcii ŠKODA a început în 1895, cu fabricarea de biciclete.
Ciclismul
rămâne un important pilon de susţinere al strategiei de sponsorizare ŠKODA.
Producătorul ceh şi-a prelungit cu încă cinci ani, până în 2018, angajamentul
ca partener oficial şi partener auto oficial al Tour de France. Acordul pentru
perioada 2014-2018 a fost semnat în 05 martie la Geneva, de către ŠKODA şi
compania franceză de marketing ASO (Amaury Sport Organisation).
Suplimentar faţă de Tour de France – cea mai renumită cursă de ciclism
din lume – sponsorizarea include şi Turul Spaniei (‘Vuelta’), în care ŠKODA
este implicată încă din 2011. Alături de acestea, alte opt evenimente
internaţionale de ciclism au fost incluse în acordul cu A.S.O.
“Prelungindu-ne angajamentul la Tour de France şi alte concursuri renumite, ne reafirmăm legătura strânsă cu ciclismul”, spune Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, CEO ŠKODA. “Şi în anii următori, ŠKODA intenţionează să crească în continuare, ca marcă internaţională de volum, cu cea mai amplă ofensivă de modele din istoria companiei. Prezenţa noastră puternică şi continuă în ciclism ne consolidează pe termen lung gradul de recunoaştere şi imaginea la nivel internaţional. Mai mult, aceste acţiuni de sponsorizare ne reflectă istoria de aproape 119 ani, istorie cu o legătură specială cu ciclismul.” Fondatorii ŠKODA, Laurin şi Klement, au pus prima piatră de temelie a succesului viitor al ŠKODA, în 1895, cu producţia de biciclete.
“ŠKODA este de zece ani un partener puternic şi de încredere pentru
evenimentele internaţionale de ciclism. Eu personal simt în timpul cursei că
ŠKODA mea este mai mult decât o simplă maşină, este biroul meu şi locul în care
îmi petrec cea mai mare parte a zilei”, spune Christian Prudhomme, director
pentru ciclism al A.S.O. şi directorul Tour de France. “Suntem deosebit de
încântaţi să continuăm pe o perioadă de încă cinci ani cooperarea noastră de
succes cu o marcă ce are o evoluţie atât de dinamică.”
Producătorul auto ceh este încă din 2004 partenerul oficial, partenerul
auto oficial şi sponsorul Tricoului Alb al Tour de France. “Al treilea cel mai
mare eveniment sportiv din lume reprezintă o ocazie excelentă pentru a prezenta
audienţei globale marca şi modelele noastre,” declară Werner Eichhorn, membru
al Consiliului de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru Distribuţie şi Marketing.
Numai la Tour de France 2013, circa 12 milioane de fani ai ciclismului
şi-au încurajat favoriţii de-a lungul rutei, însoţiţi de 1,4 miliarde de
telespectatori.
Utilizarea automobilelor ŠKODA a jucat dintotdeauna un important rol al sponsorizării
Tour de France. An de an, peste 200 de maşini ŠKODA călătoresc 2,8 milioane de
kilometri în timpul evenimentului ciclist numărul unu din Franţa. În ultimii zece
ani a fost parcursă o distanţă de circa 28 milioane de kilometri, ŠKODA
dovedindu-şi astfel fiabilitatea. În toată această perioadă nicio singură
maşină nu a fost nevoită să-şi întrerupă drumul din cauza unei defecţiuni
tehnice.
Suplimentar faţă de automobilele ŠKODA, marca este prezentă cu bannere şi
panouri publicitare de mari dimensiuni, precum şi pe toate canalele de
comunicare.
Alături de hocheiul pe gheaţă, ciclismul este cel mai important pilon de susținere ale strategiei de sponsorizare a
producătorului auto ceh. ŠKODA susţine importante evenimente profesioniste de
ciclism, dar şi ciclismul în general. Printre altele, ‘Bike for Life’, ‘Ride
London’ şi ‘Velothon’ Berlin beneficiază
de asemenea de suportul mărcii ŠKODA.
ŠKODA îşi arată însă legătura strânsă cu ciclismul şi mai departe decât
doar prin sponsorizare. De ani de zile, bicicletele şi accesoriile
corespunzătoare se numără printre produsele gamei extinse a mărcii ŠKODA.
Colecţia actuală de biciclete ŠKODA dispune de zece modele şi este mai
atractivă ca niciodată.
Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing & Communication
Manager ŠKODA
0 comentarii