Salvatore Arcarese a inceput sezonul cu o clasare in top
5.
Inginerii echipei Rangoni au gasit cele mai bune setari dupa calificari.
Duminica este programata cursa a doua din prima etapa pe circuitul Motorland Aragon.
Salvatore Arcarese a inceput sezonul 2014 in Eurocup Clio cu o clasare in top 5, dupa ce in calificari a terminat cu cel de-al 11-lea timp. Inginerii echipei Rangoni au reusit sa gaseasca setarile optime pentru prima cursa din Spania pe circuitul Motorland Aragon.
Inginerii echipei Rangoni au gasit cele mai bune setari dupa calificari.
Duminica este programata cursa a doua din prima etapa pe circuitul Motorland Aragon.
Salvatore Arcarese a inceput sezonul 2014 in Eurocup Clio cu o clasare in top 5, dupa ce in calificari a terminat cu cel de-al 11-lea timp. Inginerii echipei Rangoni au reusit sa gaseasca setarile optime pentru prima cursa din Spania pe circuitul Motorland Aragon.
Salvatore Arcarese a facut maximum posibil in cursa de 12
tururi, programata sambata pe circuitul Motorland Aragon (Spania), in prima
etapa din Eurocup Clio, competita monomarca in care se concureaza cu versiunea
de circuit a modelului Renault Clio R.S.
Dupa antrenamentele libere de vineri echipa Rangoni a facut mai multe modificari la setarile masinii si a rezolvat problemele aparute. „Nu am fost foarte multumit de comportamentul masinii si am incercat sa modificam setarile pentru a se potrivi mai bine cu stilul meu de pilotaj. Ma acomodez pas cu pas cu masina si cel mai important lucru este sa parcurg cat mai multe tururi pe pista”, a spus Salvatore Arcarese.
In sesiunea de calificare, pilotul roman a avut 20 de minute la dispozitie pentru a stabili cel mai bun timp posibil. Din pacate, o problema tehnica l-a tinut la boxe mai mult de cinci minute si nu a reusit sa parcurga decat 6 tururi. „Am iesit pe circuit pentru un tur rapid, dupa care am revenit la boxe deoarece masina vibra foarte tare. Inginerii au rezolvat problema, dar nu am mai avut foarte mult timp la dispozitie pentru a obtine o clasare mai buna”, a spus Salvatore Arcarese, care a parcurs cel mai rapid tur al sau cu timpul de 2:19,925.
Dupa antrenamentele libere de vineri echipa Rangoni a facut mai multe modificari la setarile masinii si a rezolvat problemele aparute. „Nu am fost foarte multumit de comportamentul masinii si am incercat sa modificam setarile pentru a se potrivi mai bine cu stilul meu de pilotaj. Ma acomodez pas cu pas cu masina si cel mai important lucru este sa parcurg cat mai multe tururi pe pista”, a spus Salvatore Arcarese.
In sesiunea de calificare, pilotul roman a avut 20 de minute la dispozitie pentru a stabili cel mai bun timp posibil. Din pacate, o problema tehnica l-a tinut la boxe mai mult de cinci minute si nu a reusit sa parcurga decat 6 tururi. „Am iesit pe circuit pentru un tur rapid, dupa care am revenit la boxe deoarece masina vibra foarte tare. Inginerii au rezolvat problema, dar nu am mai avut foarte mult timp la dispozitie pentru a obtine o clasare mai buna”, a spus Salvatore Arcarese, care a parcurs cel mai rapid tur al sau cu timpul de 2:19,925.
Clasat pe 11 in calificari, pilotul echipei Rangoni a atacat inca de la start
unde a reusit sa castige patru pozitii. A urmat apoi o cursa de urmarire a
rivalilor din fata si in ultimul tur Salvatore Arcarese a mai castigat doua
pozitii asigurandu-si in final locul 5. „O clasare in top cinci a fost maximum
posibil in prima cursa din 2014. Stiam ca aveam nevoie de un start bun pentru a
avea sansa de a intra in puncte si am riscat inca de la inceput. Am avut si o
problema cu electronica cutiei de viteze asa ca sunt multumit de rezultat.
Pentru duminica mi-am propus sa obtin o pozitie mai buna pe grila in
calificari, iar in cursa vreau sa ma lupt pentru un loc pe podium”, a spus
Salvatore Arcarese.
Inregistrarea primei curse din Spania va fi difuzata de postul Motors TV
sambata, 26 aprilie, incepand cu ora 23:00, iar cursa a doua, de duminica 27
aprilie, va fi transmisa in direct incepand cu ora 16:30.
Sursa: PR Salvatore Arcarese
0 comentarii