Probleme la turbo pe super speciala din
Lisabona.
Vineri, Simone Tempestini si Dorin Pulpea au
recuperat din pozitiile pierdute.
Sambata sunt programate 6 probe speciale cu o
lungime de 146 km.
Raliul Portugaliei a inceput cu o problema tehnica, dar vineri, in
ziua a doua, Simone Tempestini si Dorin Pulpea au mai recuperat din pozitiile
pierdute si dupa primele 7 probe speciale, echipajul Napoca Rally Academy se
afla pe locul 8 in Junior WRC.
Asa cum s-a asteptat, Raliul Portugaliei este cea mai dificila
etapa din cariera pentru tanarul pilot al echipei Napoca Rally Academy. Simone
Tempestini, 19 ani, a avut probleme tehnice la super speciala, programata joi
pe strazile din Lisabona, si a terminat ziua cu penultimul timp la Junior WRC.
„Am avut o problema cu furtunul de la turbina, dar e bine ca s-a intamplat acum
cand este programata o singura proba. Sper ca aceasta sa fie si singura
problema tehnica din acest raliu”, a spus Simone Tempestini, dupa prima zi din
Raliul Portugaliei.
Vineri, in ziua a doua, au fost programate 6 probe speciale pe macadam extrem de dificile, iar echipajul Napoca Rally Academy a incercat sa mareasca ritmul fara a risca insa foarte mult. „Nu sunt foarte multumit cu ritmul de astazi, dar tinand cont ca acesta este cel mai dificil raliu din cariera nu am vrut sa risc prea mult. Sunt foarte multe viraje pe cocoasa, lungi si inguste, iar terenul este foarte dur. Am realizat aici ca mai am multe de invatat in ceea ce priveste comportamentul masinii”, a spus Simone Tempestini, in primul parc de service al zilei.
La finalul ultimei bucle, Simone Tempestini si Dorin Pulpea au terminat pe locul 8 in Junior WRC. „In Portugalia trebuie sa gasesti un echilibru intre a merge tare si a proteja masina. Am fost foarte precaut astazi, dar incep sa inteleg cum trebuie sa merg cu modelul Citroen DS3 R3. Este foarte usor sa faci o greseala si eu nu-mi permit asta pentru ca am nevoie de cat mai multi kilometri posibil”, a mai adaugat Simone Tempestini.
Vineri, in ziua a doua, au fost programate 6 probe speciale pe macadam extrem de dificile, iar echipajul Napoca Rally Academy a incercat sa mareasca ritmul fara a risca insa foarte mult. „Nu sunt foarte multumit cu ritmul de astazi, dar tinand cont ca acesta este cel mai dificil raliu din cariera nu am vrut sa risc prea mult. Sunt foarte multe viraje pe cocoasa, lungi si inguste, iar terenul este foarte dur. Am realizat aici ca mai am multe de invatat in ceea ce priveste comportamentul masinii”, a spus Simone Tempestini, in primul parc de service al zilei.
La finalul ultimei bucle, Simone Tempestini si Dorin Pulpea au terminat pe locul 8 in Junior WRC. „In Portugalia trebuie sa gasesti un echilibru intre a merge tare si a proteja masina. Am fost foarte precaut astazi, dar incep sa inteleg cum trebuie sa merg cu modelul Citroen DS3 R3. Este foarte usor sa faci o greseala si eu nu-mi permit asta pentru ca am nevoie de cat mai multi kilometri posibil”, a mai adaugat Simone Tempestini.
Sambata, in ziua a treia din Raliul Portugaliei sunt programate inca sase probe
speciale pe macadam cu o lungime de 146 kilometri. Echipajul Napoca Rally
Academy a fost vizitat vineri de Ruben Faria, locul 2 la Dakar 2013 si pilot de
uzina al celor de la KTM. Portughezul, care locuieste chiar in Algarve,
cunoaste foarte bine probele pe care cel mai tanar pilot din Junior WRC le
parcurge weekendul acesta si i-a dat sfaturi importante pentru abordarea
probelor speciale.
Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
0 comentarii