Bogdan Marisca si Marc Banca la primul raliu
cu modelul Skoda Fabia S2000.
Simone Tempestini si Dorin Pulpea vor ataca
din nou prima pozitie pe macadamul de la Tulcea.
Florin Tincescu si Iulian Nicolaescu revin in
Campionatul National.
Obiectiv podium si pentru Marco Tempestini si
Lucio Baggio.
Napoca Rally Academy va lua startul cu 4 echipaje la Danube Delta
Rally, etapa a treia din Campionatul National de Raliuri Dunlop. Simone
Tempestini si Marco Tempestini si-au propus sa se bata din nou pentru prima
pozitie, Bogdan Marisca va debuta cu modelul Fabia S2000, iar Florin Tincescu
vrea sa termine primul raliu dupa un sir de abandonuri tehnice.
Danube Delta Rally, etapa a treia din Campionatul National de
Raliuri Dunlop, este una dintre cele mai spectaculoase etape pe macadam din
Romania, iar Napoca Rally Academy este pregatita sa contribuie la spectacolul
de pe probele speciale. “Ritmul aratat pana acum de echipajele NRA, la Brasov
si Arad, a fost unul foarte bun, dar din pacate nu am reusit sa si valorificam
potentialul nostru in ceea ce priveste punctele din clasament. Din experienta
stim ca daca avem rabdare si capacitatea de a mentine acelasi ritm vor aparea
si rezultatele. Suntem convinsi ca Danube Delta Rally este o oportunitate buna
sa ne indeplinim toate obiectivele”, a spus Marco Tempestini.
Principala noutate din cadrul echipei Napoca Rally Academy este ca Bogdan Marisca si Marc Banca vor lua startul, in premiera, cu modelul Skoda Fabia S2000. “Mi-am indeplinit un vis si voi incerca sa scot maximum posibil in etapa de la Tulcea. Va fi prima etapa pe macadam cu o astfel de masina si vom avea o abordare ceva mai prudenta, dar imi propun sa crestem ritmul de la o proba la alta. Nu stiu la ce sa ma astept in ceea ce priveste timpii pe probe si de abia astept sa luam startul in raliu”, a spus Bogdan Marisca.
Principala noutate din cadrul echipei Napoca Rally Academy este ca Bogdan Marisca si Marc Banca vor lua startul, in premiera, cu modelul Skoda Fabia S2000. “Mi-am indeplinit un vis si voi incerca sa scot maximum posibil in etapa de la Tulcea. Va fi prima etapa pe macadam cu o astfel de masina si vom avea o abordare ceva mai prudenta, dar imi propun sa crestem ritmul de la o proba la alta. Nu stiu la ce sa ma astept in ceea ce priveste timpii pe probe si de abia astept sa luam startul in raliu”, a spus Bogdan Marisca.
Dupa evolutia senzationala de la Arad, cu modelul Peugeot 207 S2000, Simone
Tempestini si Dorin Pulpea sunt pregatiti sa se lupte din nou pentru prima
pozitie la general pe suprafata preferata a juniorului NRA. “Vrem sa incepem si
aceasta etapa in forta, la fel ca la Arad. Sper sa nu ploua insa pentru ca nu
am mai pilotat aceasta masina pe suprafata alunecoasa. Oricum, noi vom da 100%
inca de pe prima proba si mi-ar placea sa castig aici prima etapa din cariera
in Campionatul National”, a spus si Simone Tempestini.
Dupa ghinionul de la Arad, Marco Tempestini si Lucio Baggio au ca obiectiv principal
sa se lupte pentru un loc pe podium, duelul din familie fiind principala
provocare. “Anul trecut am abandonat la Tulcea cu probleme la motor, dar raliul
mi-a placut mult si pe specialele pe care am mers am fost foarte rapizi. Cred
ca va fi o lupta foarte stransa intre cel putin 6 piloti pentru primele locuri.
Pentru mine si Simone este si o provocare de familie, dar cred ca va fi foarte
greu sa tin pasul cu el. Eu cred ca el este cel mai rapid pilot din campionat
pe macadam si voi da 120% ca sa-l bat pe probe”, a spus Marco Tempestini.
Dupa participarea in etapa de Campionat European din Insulele Azore, Florin
Tincescu si Iulian Nicolaescu revin in Campionatul National de Raliuri cu
modelul Citroen C2 R2 Max. “Am avut trei raliuri cu ghinion si sper ca totul va
merge mai bine la Tulcea. Singurul nostru obiectiv este sa terminam etapa si sa
acumulam cat mai multa experienta cu aceasta masina. Anul acesta ne concentram
pe participarea din Junior ERC si ne folosim de etapele din campionatul intern
pentru a acumula experienta cu noua masina asa ca vrem sa parcurgem cat mai
multi kilometri pe macadamul tulcean”, a spus si Florin Tincescu.
In 2014, Danube Delta Rally are 10 probe speciale (5 programare vineri si alte
cinci sambata) cu o lungime totala de 127,14 kilometri. Vineri, 30 mai, startul
este programat la ora 14:30, iar ziua se va termina cu super speciala din
Tulcea. Sambata, 31 mai, ziua va incepe la 10:30, iar startul pe ultima proba
este programat la ora 16:50. Sosirea primei masini este prevazuta la ora 17:08,
iar festivitatea de premiere, care va avea loc pe Faleza se va desfasura la ora
20:00.
Sursa: Motor Heads Publishing
0 comentarii