BMW Welt şi noul ambasador BMW Karolína Kurková au
surprins vizitatorul aniversar.
BMW Welt din München şi-a primit vizitatorul cu numărul
15 milioane, eveniment ce a avut loc joi 24 aprilie. Vizitatorul aniversar,
familia Maritz din Hohenkammer (landul Bavaria), a fost întâmpinat de Thomas
Muderlak, directorul BMW Welt, şi de Karolína Kurková, top model şi ambasador
al mărcii BMW. Familia Maritz a avut parte de încă o surpriză, pe lângă
primirea specială şi focurile de artificii: timp de patru săptămâni, ei se vor
putea bucura de noul BMW Seria 2 Active Tourer, fiind printre primii conducători
din lume ai noului model. BMW Seria 2 Active Tourer, care va fi lansat în
toamnă, este automobilul ideal pentru conducătorii sportivi, cu un stil de
viaţă activ, şi pentru familiile tinere cu numeroase cerinţe practice din
partea maşinii.
"15 milioane de vizitatori de la deschiderea din
2007. Momentul de astăzi reprezintă o ocazie foarte specială pentru noi şi
subliniază succesul extraordinar pe care îl avem - iniţial ne-am propus doar
aproximativ 850.000 de vizitatori pe an. Combinaţia diversă - livrări de
automobile, expoziţii, evenimente, forum şi gastronomie multipremiată - face ca
BMW Welt să fie un univers unic al experienţei", a declarat Thomas
Muderlak, directorul BMW Welt.
Karolína Kurková este cel mai nou ambasador de brand BMW
şi reprezentant special pentru BMW Seria 2 Active Tourer. Fiind unul dintre
cele mai apreciate modele din lume, ea se simte ca acasă pe podiumurile de la
Paris sau New York. A fost prezentă pe coperţile celor mai renumite şi mai
prestigioase reviste de modă şi lifestyle. Ca tânără mamă cu un stil de viaţă
modern, ea ştie ceea ce doreşte de la un automobil. "BMW Seria 2 Active
Tourer mi se potriveşte de minune - pentru că este combinaţia celor două lumi
ale mele: pe de-o parte, stilul, care este foarte important pentru mine ca model;
pe de altă parte, flexibilitatea şi siguranţa de care am nevoie din partea
automobilului meu în viaţa cotidiană de familie, ca tânără mamă. Ca să nu mai
amintesc cât de distractiv este să-l conduci", a explicat Kurková.
15 milioane de vizitatori de pretutindeni
BMW Welt a fost inaugurat în octombrie 2007. În decurs de
numai câţiva ani, a devenit o atracţie turistică şi prezintă interes pentru
vizitatori. În 2008, în primul său an complet de activitate, numărul
vizitatorilor a depăşit deja două milioane de oameni. Anul trecut, BMW Welt a
fost înregistrat un număr record de vizitatori: 2,93 milioane. Acest trend
ascendent va continua şi în 2014, ceea ce înseamnă mai mult decât triplul
obiectivului propus iniţial: 850.000 de vizitatori.
De-a lungul anului, pe lângă universurile dedicate
mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce Motor Cars, BMW Welt oferă o varietate de
programe ce include evenimente, excursii cu ghid, showuri în direct,
gastronomie fină şi o experienţă unică a livrării automobilului. Lunile de vară
înregistrează cel mai mare număr de vizitatori. Pe lângă expoziţii, arhitectura
excepţională a clădirii este unul dintre principalele motive pentru care
aceasta este vizitată. Aproximativ 60% dintre vizitatori sunt originari din
Germania. Cea mai mare cotă a turiştilor străini provine din SUA, după care
urmează Rusia şi Asia. Vizitatorii din ţările vecine, Austria şi Italia,
acoperă şi ei o cotă importantă. Aproape 40% dintre oaspeţi au vizitat BMW Welt
mai mult de o dată.
BMW Welt
Cu aproximativ 2,5 milioane de vizitatori în fiecare an,
BMW Welt din München este cea mai populară atracţie a Bavariei şi a devenit un
adevărat magnet pentru vizitatori de la inaugurarea sa în 2007. Cu arhitectura
sa de avangardă, BMW Welt este punctul central al tuturor mărcilor din BMW
Group - BMW, subbrandurile BMW M şi BMW i, MINI, Rolls-Royce Motor Cars şi BMW
Motorrad -, care sunt prezentate într-o manieră impresionantă în propriile
universuri de experienţă. Dar BMW Welt nu înseamnă doar expoziţiile şi
preluările noilor automobile, care sunt puncte de atracţie pentru pasionaţii de
maşini de pretutindeni. Vizitatorii se pot bucura de-a lungul întregului an de
programe variate din cultură, artă şi entertainment, precum şi de delicii
culinare la numeroase restaurante. Indiferent că sunt concerte de jazz,
recitării de poezii, clubbing, teatru improvizat, duminici în familie, premiere
de film, evenimente de gală sau discuţii de grup - BMW Welt este platforma
perfectă pentru evenimente inovatoare, cu o capacitate de până la 2.500 de
oaspeţi. În BMW Welt Junior Campus, copii şi tinerii se pot bucura de tururi cu
ghizi şi ateliere pe tema mobilităţii şi a dezvoltării durabile.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii