Descoperiţi
nivelul de zgomot al motorului dumneavoastră cu tehnologia Dunlop Noise Shield.
Noua
tehnologie pentru anvelope cu strat de spumă reduce semnificativ zgomotul din
interiorul maşinii.
Dunlop anunţă introducerea
pe piață anoii sale tehnologii proiectate cu scopul de a
reduce nivelul de zgomot din interiorul vehicului. Noua tehnologie îi ajută pe
cei pasionaţi de condusul auto să afle mai multe informaţii despre zgomotul
generat de motoarele maşinilor lor, reducând per ansamblu zgomotul perceput în
interiorul maşinii cu până la 4dBA.
Tehnologia, denumită
“Noise Shield”, influențează zgomotul produs în interiorul maşinii prin rezonanţa cavităţii
anvelopei (Tire Cavity Resonance -TCR). Zgomotul generat de aceasta este rezultatul
vibraţiei aerului în timpul rulajului pe carosabil, provocând zgomot în
interiorul vehiculului. Tehnologia “Noise Shield” dezvoltată de Dunlop, prin
stratul de spumă plasat în interiorul anvelopei, contribuie la diminuarea
vibraţiei aerului în cavitatea anvelopei.
Noua tehnologie estompează în mod eficient rezonanţa cavităţii anvelopei (Tire Cavity Resonance -TCR), atunci când zgomotul atinge apogeul în interiorul anvelopei, reducându-l până la 11dBA, ceea ce generează, în interiorul maşinii, o diminuare a zgomotului până la 4dB. Astfel tehnologia contribuie la un nivel silențios de zgomot în interiorul vehiculului indiferent de viteza mașinii. Companiei Dunlop i
s-a solicitat această
tehnologie de către Audi, pentru modelele sale cele mai sportive, pentru RS6 şi
RS7, precum şi pentru noul său A8.
Având în vedere că
structura de spumă este foarte uşoară, graţie formulei sale avansate, ea nu afectează
performanţele anvelopei şi nici capacităţile sale relative la viteză. Spuma
este parte integrantă a întregii vieţi a anvelopei, fără ca, în condiţii
normale de utilizare, să îşi piardă capacitatea de a reduce nivelul de zgomot.
În prezent, tehnologia Noise
Shield dezvoltată de Dunlop este disponibilă pentru echiparea următoarelor
vehicule:
- Audi
RS6
- Sport
Maxx GT – 285/30ZR21(100Y) XL
- WinterSport
4D – 285/30ZR21 100W XL
- Audi
RS7
- WinterSport
4D – 275/30R21 98W XL
- Audi
A8
- Sport Maxx GT - 275/35ZR21 103Y XL
Sursa: Izabella
Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
0 comentarii