Dunlop își manifestă optimismul cu privire la performanța anvelopelor pe circuitul de la Le Mans.
Cursa de 24 de ore de la
Le Mans reprezintă cea de-a treia etapă a Campionatului Mondial de Anduranță FIA WEC (FIA World
Endurance Championship), cu echipele partenere Dunlop din European Le Mans
Series (ELMS) alăturându-se celor ce frecventează WEC în mod obișnuit. Echipele Dunlop
din clasa de înaltă competitivitate LMP2 vor concura în contextul legendarei curse de anduranță din Franța pentru a acumula
puncte valoroase în cadrul campionatului.
13 echipe cu 19 mașini ce vor concurala
clasa LMP2 au ales să fie echipate cu anvelope Dunlop. Clasa LMP2 este singura
clasă în care se dă o luptă acerbă a mărcilor de anvelope. Dunlop va face tot ceea ce este necesar pentru a se
menține
la cotele de succes atinse în 17 din 18 victorii posibile din cadrul WEC,
inclusiv în etapele desfășutate pe circuitului cursei
de 24 de ore de la Le Mans. Dunlop speră să câștige pentru a patra oară
la Le Mans la clasa LMP2, ceea ce ar constitui un nou record.
Producătorilor de
anvelope li se permit cinci specificații pentru anvelope, incluzând trei opțiuni pentru vreme
uscată. Pentru anul 2014, echipele Dunlop vor putea opta pentru anvelope slick
cu compus moale, mediu și dur, plus o anvelopă de ploaie și una intermediară.
Dunlop s-aconcentrat pe
îmbunătățirea capacității de restrângere a numărului de intrări la boxă pentru schimbul de
anvelope, cu o restângere la un dublu sau triplu schimb ca fiind în limite
normale.
Noutăți pentru anul 2014
Pentru gama de anvelope dezvoltate
pentru clasa LMP2, Dunlop a introdus un nou profil de anvelopă pentru roata
spate care completează profilul pentru roata față, introdus în 2013. Ca
o completare la noua formă, toate construcțiile dezvoltate pentru
2014 sunt noi. Compusul mediu este același ca în 2014, dar cel dur și cel mediu sunt noi.
Cinci aspecte fabuloase
Compusul dur (dezvoltat pentru condiții de vreme călduroasă) – are caracteristici optimizate, cu o durabilitate crescută pentru o mai
bună performanță în viraje, după străbaterea unor
distanțe lungi în linie dreaptă. Acest compus este mai bun pentru piloți agresivi. Oferă o
aderență mai mare pentru a asigura restricționarea la un dublu schimb de anvelope pentru
pistele mai agresive.
Compusul mediu – are o fereastră de
operare mai largă și o capacitate de restricționare de până la patru ori minim.
Compusul moale - este mai ușor și oferă o aderență mai mare, dar păstrează durabilitatea.
Anvelopa de ploaie –
pentru vremea umedă, anvelopelor li s-a dezvoltat un nou profil și li s-a conferit un
design care oferă o capacitate de operare mai eficientă care acoperă o gamă de
condiții de
la vreme foarte ploioasă la vreme foarte uscată.
Anvelopa intermediară – are
un nou profil pentru roata față și caneluri mai largi și mai puțin adânci pentru o mai
mare eficiență pe pistă cu apă abundentă, precum și o viață mai lungă a anvelopei în condiții de vreme uscată.
Cursa de 24 de ore va începe sâmbătă, 14 iunie, ora 3pm CET.
Jean-Felix Bazelin, director general Dunlop Motorsport
Europa:
"Până acum am dovedit
ce forță avem în cadrul etapelor WEC și ELMS și nu avem niciun motiv să nu credem că echipele noastre nu se vor comporta
foate bine la Le Mans. Noile noastre anvelope și-au confirmat valoarea și avem încredere că sunt
mai bune anul acesta în comparație cu anul trecut, în termeni de performanță și durabilitate. Desigur,
Le Mans este un circuit dur de 24 de ore în cadrul căruia se poate întâmpla
orice, dar noi vom oferi tot sprijinul echipelor noastre pentru a le asigura
cele mai mari șanse de reușită. ”
Sursa: Izbella Ghita, PR
Managing Partner, INKOMM PR
0 comentarii