Michelin lansează camion.michelin.ro,
o nouă platformă dedicată transportatorilor, ce va funcţiona ca un expert
online în anvelope. Accesând camion.michelin.ro, transportatorii îşi pot
dezvolta afacerea prin:
- alegerea anvelopelor potrivite activității pe care o desfășoară,
- accesarea unor servicii personalizate,
- utilizarea recomandărilor formulate de experţii Michelin în anvelope, dar și de alţi transportatori importanți, care au cunoscut succesul împreună cu Michelin.
Platforma camion.michelin.ro permite
transportatorilor să ia cele mai bune decizii privind alegerea anvelopelor și să se concentreze pe dezvoltarea
afacerii împreună cu Michelin, deoarece anvelopele potrivite vin cu avantaje
precum siguranţă și rentabilitate,
protejând, în același timp, și mediul. În plus, noul site web
Michelin poate îndruma utilizatorii către cel mai apropiat dealer sau îi poate
ajuta să contacteze un expert Michelin în anvelope. Astfel, prin accesarea camion.michelin.ro, transportatorii
pot găsi, într-un singur loc, toate recomandările necesare pentru
eficientizarea activității desfășurate.
„Michelin susține în mod constant importanța utilizării anvelopelor potrivite atât pentru siguranța conducătorilor auto, cât și pentru eficientizarea afacerii. Gamele de anvelope MICHELIN pentru
camioane oferă transportatorilor cel mai bun raport al performanțelor, adaptat fiecărui tip de transport. Abordarea „anvelopa potrivită
activității desfășurate” permite companiilor de transport să profite pe deplin de
performanţele anvelopelor, cu beneficii în ceea ce privește siguranța, eficiența durabilă și protecția mediului.” –a spus Ciprian Martin, Director regional vânzări anvelope de
camion, Michelin România şi Ungaria.
Michelin oferă sprijin pe toată
durata utilizării platformei camion.michelin.ro.
Alături de secțiunile speciale care
includ recomandări privind alegerea, utilizarea și întreținerea anvelopelor în vederea unei
eficiențe maxime, una dintre
noutățile noii platforme o
constituie secțiunile de testimoniale,
care includ cele mai bune studii de caz și poveştile de succes ale
transportatorilor. Recomandările reprezintă o constantă a prezenței Michelin pe rețelele de socializare, deoarece
compania consideră că cele mai bune soluții de optimizare a afacerii pot fi
găsite în viața reală.
Pentru a creşte sprijinul acordat
transportatorilor în diferite medii de comunicare, Michelin și-a creat conturi pe platformele LinkedIn,
YouTube și Instagram.
· În reţeaua profesională LinkedIn,
Michelin a creat un grup de discuții care are ca scop identificarea
soluțiilor pentru optimizarea
costurilor transportatorilor – Optimizarea
costurilor pentru transportul rutier european. Transportatorii sunt invitați să se alăture grupului de discuții, să își împărtășească propriile experienţe și să afle cele mai noi soluții, recomandări și studii de caz de la alți transportatori și experți Michelin.
· Prin înscrierea pe
pagina Michelin Truck Tires Europe YouTube, transportatorii pot accesa o
bibliotecă video vastă, care include filme ce prezintă cele mai recente
tehnologii pentru creșterea performanțelor anvelopelor, teste comparative
realizate pe diferite tipuri de carosabil și cele mai bune practici ale
partenerilor Michelin.
· Cu #@MICHELINTRUCK de pe
Instagram, rețeaua de socializare unde
se pot încărca fotografii, Michelin permite membrilor comunității transportatorilor să își prezinte mărcile, dar și imagini ale celor mai neobișnuite locuri în care își desfășoară activitatea.
Prin prezența activă pe aceste platforme de
socializare, Michelin îşi reafirmă colaborarea cu transportatorii într-un mod
inovator, interactiv și amuzant. Michelin
invită utilizatorii să își împărtășească pe diferite platforme de
socializare propriile experienţe cu marca Michelin, și să interacționeze cu alți transportatori, deoarece interacțiunea generează soluții.
Sursa: Irina Dragan – PR
Manager Michelin
0 comentarii