BMW vizează un nou public ţintă în segmentul premium al clasei
compacte.
Krüger: Potenţial mare pentru BMW Seria 2 Active Tourer.
Principalele pieţe pentru Seria 2 Active Tourer: Europa şi China.
Beneficii de sinergie datorită arhitecturii comune pentru mai
multe modele.
BMW Group deschide noi perspective prin accederea în segmentul
premium al clasei compacte cu cel mai nou model al său: BMW Seria 2 Active
Tourer. "Reacţia faţă de Seria 2 Active Tourer a fost una foarte pozitivă,
ceea ce ne face încrezători că noul automobil va fi un succes răsunător",
a declarat Harald Krüger, membru în Consiliul Director BMW AG şi responsabil
pentru producţie, la evenimentul de prezentare a noului model, ce a avut loc
miercuri la Sölden (Austria). BMW Seria 2 Active Tourer va fi lansat pe piaţa
din Europa cu începere din 27 septembrie 2014.
Principalele pieţe pentru Seria 2 Active Tourer vor fi Europa şi
China. Este de aşteptat ca Europa să acopere 40% din volumul vânzărilor, în
timp ce China va acoperi aproximativ 15%. "Pe lângă agilitatea
impresionantă, unică pentru un automobil din acest segment, clienţii vor
aprecia poziţia înaltă a şezutului şi interiorul spaţios, precum şi
dimensiunile compacte, funcţionalitatea şi confortul", a mai declarat
Krüger.
"Cererea de automobile premium în clasa compactă se dezvoltă
promiţător", a continuat Krüger. Datorită mărcii MINI şi modelelor BMW
Seria 1 şi Seria 2, BMW Group este bine reprezentat în segmentul premium al
automobilelor mici şi compacte. Prin extinderea gamei de produse, concernul
vizează atragerea unui nou public-ţintă prin calităţile tradiţionale ale mărcii
BMW, aşa cum a făcut anterior prin modelul de succes BMW Seria 1. Aproximativ
70% din vânzările primei generaţii BMW Seria 1 s-au datorat unor clienţi noi ai
mărcii.
"Cu BMW Seria 2 Active Tourer, ne adresăm în principal acelor
clienţi ale căror motive familiale ridică cerinţe speciale în privinţa
funcţionalităţii şi confortului, dar, în acelaşi timp, vor să se bucure de
puncte forte BMW tradiţionale precum sportivitatea şi designul inovator. Vorbim
despre o combinaţie care anterior nu a fost disponibilă pe piaţă şi care ne
diferenţiază de concurenţă", a accentuat Krüger. Active Tourer este primul
model BMW din istorie cu tracţiune faţă şi primul model al mărcii BMW care va
dispune de un motor cu trei cilindri. Noua arhitectură cu tracţiune faţă - cu
un motor dispus transversal - permite o utilizare maximă a volumului interior
într-un automobil relativ mic.
Economii de volum prin arhitectura comună
BMW Group a dezvoltat două arhitecturi: una pentru viitoarele
modele cu tracţiune spate sau tracţiune integrală şi una pentru modele cu
tracţiune integrală sau pe puntea faţă, pe care se bazează şi BMW Seria 2
Active Tourer. Această arhitectură cu tracţiune faţă reprezintă baza şi pentru
asigurarea unei creşteri profitabile în segmentul premium al claselor mică şi
compactă. "Standardizarea dezvoltării şi a proceselor de producţie, bazată
pe conceptul arhitecturilor comune modelelor/mărcilor şi pe motoarele modulare,
ne permite să realizăm economii la o scară considerabilă în cadrul
concernului", a mai spus Krüger.
Mai mult, BMW Seria 2 Active Tourer este primul BMW care va
beneficia de un concept de motor modular. Acest concept permite BMW Group să
producă propulsoare pe benzină sau diesel - cu trei, patru şi şase cilindri -
de diferite capacităţi pe o singură linie de asamblare. Datorită procentajului
mare de componente identice, concernul poate realiza reduceri mari ale costurilor,
atât în dezvoltare, cât şi în producţie.
Creşterea segmentului premium
În viitorul apropiat, segmentul premium este de aşteptat să
crească mai rapid decât segmentul de bază. BMW Group se aşteaptă să
înregistreze o cerere tot mai mare şi o creştere anuală medie la nivel mondial
de peste 4,5% (2013-2020). Este foarte probabil ca şi segmentul premium al
automobilelor de clasă mică şi compactă să beneficieze de pe urma acestei
creşteri.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii