Marco Tempestini și Simone Tempestini vin cu moralul ridicat după evoluția din Raliul Estoniei.
Bogdan Marișca și Marc Banca din nou pe
Subaru Impreza R4.
Florin Tincescu și Iulian Nicolaescu vor lua startul în premieră cu modelul Peugeot
208 R2.
Alex Mirea și Dragos Despinoiu revin în echipa NRA.
Raliul Moldovei deschide seria ultimelor etape pe macadam din
sezonul 2014, suprafața preferată a piloților Napoca Rally Academy. Etapa a cincea a sezonului din
Campionatul Național de Raliuri este
programată în acest weekend pe specialelele de macadam din județul Bacău.
Echipa Napoca Rally Academy va lua startul în Raliul Moldovei,
programat în perioada 25 – 26 iulie, în formula completă cu cinci echipaje.
Marco Tempestini și Toni Avram vor concura
cu modelul Ford Fiesta R5, Simone Tempestini și Dorin Pulpea vor lua
startul cu Peugeot 207 S2000, Bogdan Marișca și
Marc Banca revin cu Subaru Impreza R4, Florin Tincescu și
Iulian Nicolaescu vor participa în premieră cu un Peugeot 208 R2, iar Alex
Mirea și Dragos Despinoiu revin în cadrul echipei cu Dacia Logan.
Marco Tempestini a participat weekendul trecut în Raliul Estoniei, etapa a șaptea din Campionatul European de Raliuri, ca parte a pregătirii sale pentru ultimele trei etape de macadam din România. “Viteza pe probele din Estonia a fost uimitoare. M-am acomodat mai greu cu un raliu pe macadam atât de rapid, dar cu siguranță a fost un test perfect pentru Raliul Moldovei. Este o etapă care îmi place și pe care am terminat-o de câteva ori pe podium. Mi-am propus să merg într-un ritm ridicat încă de la început, dar și să concretizez asta cu un rezultat bun”, a spus Marco Tempestini, care va lua startul alături de Toni Avram. “Din motive medicale, Lucio Baggio nu mai poate continua alături de mine acest sezon și am decis că voi merge cu Toni până la finalul anului”, a mai adăugat Marco Tempestini.
Și pentru echipajul Simone Tempestini/Dorin Pulpea macadamul este suprafața preferată, iar juniorul NRA vine cu moralul ridicat după evoluția din Raliul Estoniei. “Chiar dacă am abandonat în Estonia am făcut-o în urma unei probleme tehnice în timp ce ne luptam pentru prima poziție. Desigur, este o diferență mare între modelul Citroen DS3 R3 și Peugeot-ul 207 S2000, dar suprafața este aceeași și am avut un ritm excelent la toate etapele de macadam. Obiectivul meu pentru Raliul Moldovei este să ne luptăm iarăși pentru un loc pe podium la general”, a spus și Simone Tempestini.
Marco Tempestini a participat weekendul trecut în Raliul Estoniei, etapa a șaptea din Campionatul European de Raliuri, ca parte a pregătirii sale pentru ultimele trei etape de macadam din România. “Viteza pe probele din Estonia a fost uimitoare. M-am acomodat mai greu cu un raliu pe macadam atât de rapid, dar cu siguranță a fost un test perfect pentru Raliul Moldovei. Este o etapă care îmi place și pe care am terminat-o de câteva ori pe podium. Mi-am propus să merg într-un ritm ridicat încă de la început, dar și să concretizez asta cu un rezultat bun”, a spus Marco Tempestini, care va lua startul alături de Toni Avram. “Din motive medicale, Lucio Baggio nu mai poate continua alături de mine acest sezon și am decis că voi merge cu Toni până la finalul anului”, a mai adăugat Marco Tempestini.
Și pentru echipajul Simone Tempestini/Dorin Pulpea macadamul este suprafața preferată, iar juniorul NRA vine cu moralul ridicat după evoluția din Raliul Estoniei. “Chiar dacă am abandonat în Estonia am făcut-o în urma unei probleme tehnice în timp ce ne luptam pentru prima poziție. Desigur, este o diferență mare între modelul Citroen DS3 R3 și Peugeot-ul 207 S2000, dar suprafața este aceeași și am avut un ritm excelent la toate etapele de macadam. Obiectivul meu pentru Raliul Moldovei este să ne luptăm iarăși pentru un loc pe podium la general”, a spus și Simone Tempestini.
După două raliuri cu modelul Skoda Fabia S2000, Bogdan Marișca
și Marc Banca revin pe Subaru Impreza R4. “Mi-am îndeplinit un vis.
Au fost două raliuri intense în care nu m-am gândit la rezultat ci la plăcerea
de a pilota. Acum revenim la mașina cu care am început
sezonul și obiectivul nostru este să ne luptăm pentru un loc în top 5”, a
spus și Bogdan Marișca.
Pentru echipajul Florin Tincescu și Iulian Nicolaescu,
Raliul Moldovei este prima etapă din programul de pregătire pentru sezonul
2015. Cu un program complet în Junior ERC pe doi ani, echipajul NRA va concura
anul viitor în competiția europeană cu modelul
Peugeot 208 R2. “Pentru noi, proiectul Junior ERC este prioritar, iar faptul că
pot concura încă de la Raliul Moldovei cu noua mașină este foarte important.
Anul acesta trebuie să acumulăm experiență, iar anul viitor să ne
luptăm pentru titlu. Tocmai de aceea vom merge la rezultat. Trebuie să ne
acomodăm cu noua mașină și
să ne simțim bine pe probe”, a spus Florin Tincescu.
După victoria din prima etapă a sezonului la Cupa Dacia, echipajul Alex
Mirea/Dragos Despinoiu nu a mai luat startul la nicio altă etapă din
Campionatul Național de Raliuri Dunlop.
“Sunt bucuros că putem lua startul din nou, după o pauză care nu era
planificată. Deși acesta va fi primul
raliu pe macadam din acest an pentru noi, sper să ne intram repede în ritm și
să obținem un rezultat bun. Aș vrea să mulțumesc
sgmarket.ro și echipei NRA pentru această oportunitate”, a spus și
Alex Mirea.
Raliul Moldovei începe vineri, 25 iulie,
la ora 14:15 cu două treceri pe speciala Moinești și o super specială în Onești, oraș care revine după o pauză de 10 ani în competiția internă. Sâmbătă, 26 iulie, sunt programate celelalte 8 probe
speciale, începând cu ora 10:00, lungimea totală a probelor speciale fiind de 126,64
km.
Sursa: Motor Heads Publishing
0 comentarii