Învingătorii Tour de France primesc sculpturi din sticlă de
cristal din Cehia. Trofeele vor fi înmânate la Paris, pe 27 iulie, de către
directorul de achiziții, Karlheinz Hell.
Pentru a unsprezecea oară, ŠKODA este sponsorul principal
al Tour de France.
Zeci
de mii de oameni îi vor celebra pe câștigătorii
concursului Tour de France, de-a lungul bulevardului Champs-Elysées, pe 27
iulie. Mândrii învingători din acest an vor ridica din nou către cerul parizian
trofee cehești confecționate din sticlă de cristal. Acestea au fost concepute în Studiourile de
Design ŠKODA și sculptate de Lasvit Glass din Republica Cehă.
Membrul Consiliului de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru achiziții, Karlheinz Hell, le va înmâna trofeele câștigătorilor Tricourilor Galben, Alb, Verde și Alb cu Buline Roşii. ŠKODA a sponsorizat Turul
în calitate de sponsor oficial și partener auto
oficial, pe parcursul ultimilor unsprezece ani.
”Succesul necesită un obiectiv clar, pe lângă talent și multă strădanie”, spune Jozef Kabaň, designerul
șef al mărcii ŠKODA. ”Pentru campioni, reprezentăm
această relație prin intermediul
cristalului luminos și al liniilor fine.
Momentul victoriei va fi capturat pentru totdeauna în aceste trofee ŠKODA.”
Competiția Tour de France
reprezintă dinamism, pasiune și putere. Pentru
designerul ŠKODA, Peter Olah, această triadă emoționantă a reprezentat inspirația creativă pentru conceperea trofeelor
învingătorilor. Sculpturile de 60 cm și 4 kg, de o eleganță fermecătoare, dinamică, prezintă un efect captivant de curburi delicate, contururi
tridimensionale și colțuri ascuțite. Inspirație a oferit şi conceptul ŠKODA VisionC,
prezentat la începutul lunii martie. Coupé-concept-ul în cinci uși a captivat audiența cu stilul său expresiv și eleganța sa dinamică, arătând noua etapă în evoluția designului ŠKODA.
Înmânarea trofeelor câștigătorilor de anul
acesta va fi din nou un eveniment important în cadrul sponsorizării asigurate
de ŠKODA pentru competiția Tour de France.
Flota puternică de maşini ŠKODA este elementul central al sponsorizării. Circa
250 de automobile – în special ŠKODA Octavia Combi și ŠKODA Superb – vor fi folosite în calitate de
vehicule de asistență pe întreaga
perioadă a competiției. În primul plan
este o ŠKODA Superb – mașina oficială ”Red
Car” și centrul mobil de comandă pentru directorul Tour
de France, Christian Prudhomme.
Pe
lângă sponsorizarea evenimentului Tour de France, ŠKODA se implică și
într-o amplă campanie de comunicare. Producătorul ceh a lansat un site web
complet nou, WeLoveCycling.com, în care găsim reportaje și
filme în direct, alături de o multitudine de informații
din lumea ciclismului.
Sursa: Patricia
Zegreanu, Marketing & Communication Manager Skoda
0 comentarii