Patru ediții Monte Carlo: ŠKODA Citigo Monte Carlo,
ŠKODA Fabia Monte Carlo, ŠKODA Rapid Spaceback Monte Carlo și ŠKODA Yeti Monte Carlo.
Dinamism: design sportiv, jante uluitoare din aliaj,
interioare personalizate.
Omagierea celor 113 ani de tradiție a mărcii în motorsport și a succesului mărcii ŠKODA la Raliul Monte
Carlo.
Nou: hatchback-ul sportiv ŠKODA Rapid Spaceback Monte
Carlo va fi lansat la toamnă.
Cu
imaginea lor sportivă și unică, modelele ŠKODA Monte Carlo impun un nou curent emoțional
în cadrul gamei de modele ŠKODA. Datorită cererii mari din partea
consumatorilor, ŠKODA a extins anul acesta gama Monte Carlo cu ŠKODA Citigo
Monte Carlo și ŠKODA Yeti Monte Carlo; ŠKODA Rapid Spaceback într-o nouă versiune ŠKODA Monte
Carlo va fi lansată în toamna anului 2014. ŠKODA a sărbătorit multe victorii
istorice la Raliul Monte Carlo, iar acum, prin intermediul acestor noi modele Monte
Carlo, este renăscută această tradiție.
Edițiile speciale Monte Carlo aduc un tribut special celor 113 ani de istorie de succes a ŠKODA Motorsport. ŠKODA a participat pentru prima dată la ‘Regina Raliurilor’, legendara competiție de la Monte Carlo, în 1936. Imediat, ŠKODA a obținut locul doi la clasa sa, cu modelul ŠKODA Popular. Pentru a omagia acest succes, producătorul a lansat ŠKODA Popular Monte Carlo. Acest automobil a devenit un simbol al designului prin aripioara sa distinctă din partea din spate. în 1977, ŠKODA 130 RS a înregistrat o dublă victorie la clasa sa, în Raliul Monte Carlo.
Pe baza acestor succese au fost create actualele modele ŠKODA Monte
Carlo. “Din ce în ce mai mulți clienți caută automobile personalizate și emoționale, care să aibă ceva aparte,” spune Werner
Eichhorn, membru al Consiliului de Administrație ŠKODA, responsabil pentru Vânzări. “Modelele
noastre Monte Carlo oferă această individualitate în combinație cu dotări de vârf, la un excelent raport
calitate/preț. În același timp, aceasta este o modalitate prin care ne
exprimăm tradiția îndelungată și încununată de succes din motorsport.”
ŠKODA Fabia a fost lansată în versiunea Monte Carlo în 2011 și a depășit orice așteptări prin designul său emoțional. Astăzi, modelele Monte Carlo includ multe
dotări, precum grila frontală neagră, jante din aliaj negre, gemurile laterale
din spate și luneta cu tentă închisă,
precum și alte elemente de
design cu contrast accentuat datorită finisării negre. Yeti Monte Carlo și Rapid Spaceback Monte Carlo sunt disponibile de
asemenea cu un plafon negru. Interioarele beneficiază, printre altele, de
volane cu trei spițe, acoperite cu
piele, scaune sport cu un design special și elemente de design Monte Carlo sportive.
Noua ŠKODA Rapid Spaceback Monte Carlo va debuta în această toamnă.
ŠKODA Rapid Spaceback este disponibilă spre vânzare de aproape un an, fiind
primul hatchback compact al mărcii din Republica Cehă. Designul proaspăt atrage
noi categorii de clienți. Noua versiune Monte
Carlo afișează o imagine
dinamică și puternică. Partea
frontală este caracterizată de rama neagră a grilei radiatorului și de priza de aer lată și neagră, precum și de inserțiile negre din faruri și proiectoarele de ceață. Ediția specială dispune de jante din aliaj negre, de 16 sau
17 inch. De asemenea există ornamente negre pe pragurile ușilor. Designul sportiv se continuă la interior, printre
altele, cu volanul cu trei spițe, îmbrăcat în
piele cusută cu ață roșie și maneta
schimbătorului de viteze îmbrăcată în piele, de asemenea cusută cu ață roșie. În plus, există
scaune sport cu design Monte Carlo, împreună cu un set de pedale din oțel inoxidabil și covorașe negre cu tiv de culoare roșie. Rapid Spaceback Monte Carlo are la bază
versiunea de dotări ‘Ambition’ și este disponibilă
cu toată gama de motoare de la Rapid Spaceback (trei motoare pe benzină și două diesel).
ŠKODA
Citigo Monte Carlo a fost creată
pentru ritmul alert al orașului – un automobil
de oraș cu ambițiile agere ale unui automobil de raliu. Versiunea
Monte Carlo este disponibilă atât pentru versiunea Citigo cu propulsie pe
benzină, cât și pentru Citigo
G-TEC, care funcționează cu gaz
natural. Ediția specială se
deplasează pe jante din aliaj, cu diametrul de 15 inch, iar jantele din aliaj
de 16 inch, de culoare neagră, sunt disponibile opțional. Citigo Monte Carlo beneficiază de o
suspensie sport, coborâtă cu 15 milimetri. Modelul mai oferă și geamuri cu tentă închisă pe lateral și în spate, terminații negre pentru barele de protecție, difuzor de aer și grila radiatorului de asemenea negre, împreună
cu carcasele negre ale oglinzilor retrovizoare exterioare. Portierele și portbagajul sunt finisate cu o folie
autoadezivă, care contrastează cu vopseaua de bază a automobilului. Această
imagine sportivă a fost transferată și la interior, unde se găsesc: volanul sport cu trei
spițe, îmbrăcat în piele, capitonaj negru pe plafon, ornamente
interioare negre și tapițerie în stilul Monte Carlo pe scaune. Panoul de
instrumente dispune de elemente de design speciale Monte Carlo, cu o planșă de bord lăcuită cu negru. Covorașele textile care au cusături roșii completează imaginea atractivă a modelului
Citigo Rally Monte Carlo.
ŠKODA
Yeti Monte Carlo impune de asemenea
un ton sportiv aparte. Grila radiatorului, terminațiile barelor din față și din spate și plafonul sunt negre, iar la acestea se adaugă
barele cu design specific și farurile Bi-Xenon.
Carcasele oglinzilor retrovizoare exterioare și panourile pragurilor laterale sunt de asemenea
finisate în negru. Yeti Monte Carlo se deplasează pe jante negre, din aliaj, cu
diametrul de 17 inch și dispune de
geamuri cu tentă închisă în spate și în lateral spate.
Modelul mai beneficiază și de un interior
sport: volanul sport cu trei spițe, maneta de viteze
și cea a frânei de mână dispun de ornamente din
piele cusută cu ață roșie, scaune sport în dotare standard, pedale din oțel inoxidabil și decor Monte Carlo. Yeti Monte Carlo are la bază
versiunea de dotări ‘Ambition’ și este disponibil
cu unul dintre cele trei motoare pe benzină supraalimentate sau cu unul dintre
cele trei motoare turbo diesel.
Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager Skoda
0 comentarii