Capacitate de tractare cu 25 de procente mai mare: noua
Octavia Scout poate tracta până la două tone.
Perfect pentru teren accidentat: cel mai avansat sistem
de tracțiune integrală, gardă la sol mărită, valori de vârf
pentru unghiul de atac și un pachet de drumuri grele.
Puternic: motoare mai puternice și consum de carburant redus cu până la 20 de procente.
Atractiv: un design robust şi atractiv, atât pe asfalt
cât și pe teren dificil.
Deschizător
de drumuri, aventurier pentru întreaga familie și un
autovehicul tocmai bun pentru tractarea poverilor mari – noul model ŠKODA
Octavia Scout este un automobil polivalent și
puternic, atât pe asfalt, cât și în off-road. Tehnologia de ultimă oră a
tracțiunii integrale, care utilizează un cuplaj Haldex-5, motoarele de înaltă
performanță, garda la sol mărită, unghiul de atac îmbunătățit și
pachetul pentru drumuri grele asigură posibilități
nelimitate, chiar și pe teren accidentat. Capacitatea de tractare a crescut cu 25 de procente,
ajungând acum la două tone. În ciuda creșterii
puterii, consumul de carburant și emisiile noii ŠKODA Octavia Scout au fost
reduse cu până la 20 de procente în comparație cu
modelul precedent.
Noul model ŠKODA Octavia Scout, care va fi disponibilă în showroom-uri începând
cu această toamnă, este un real aventurier pentru familie și timpul liber. Așa cum v-ați aștepta din partea
mărcii ŠKODA, cel mai recent model oferă „puțin mai multă mașină”, în toate aspectele. În plus față de nivelul avansat de funcționalitate, numeroasele dotări 'Simply Clever',
precum și cea mai recentă
tehnologie pentru siguranță și confort, noua Octavia Scout impune de asemenea
noi standarde pentru capacitatea de tractare, abilități de urcare în rampă și deplasare pe teren accidentat.
“Noua Octavia Scout demonstrează că este la fel de confortabil să te
deplasezi pe asfalt, ca şi în off-road. Automobilul se remarcă prin imaginea sa
robustă, puternică și atractivă. Noua
ŠKODA Scout combină perfect forma cu funcția”, declară Dr. Frank Welsch, Membru în Consiliul
de Administrație ŠKODA,
responsabil pentru Dezvoltare.
Capacitatea
de tractare a crescut cu 25 procente, ajungând la două tone
Noua ŠKODA Octavia Scout este acum, mai mult decât oricând, un
autovehicul excelent pentru tractarea poverilor mari. Poate remorca până la 2
tone – o capacitate de tractare cu 25 de procente mai mare decât înainte.
Indiferent că tractați o rulotă, o
remorcă pentru cai sau o barcă: capacitatea de tractare mai mare asigură
maximum de flexibilitate în situațiile cotidiene.
Capacitatea
îmbunătățită de urcare a pantelor este, de asemenea,
excelentă. Grație unghiurilor de
atac și degajare mărite, care sunt acum de 16,7 grade
în față și 13,8 grade în
spate, acest deschizător de drumuri, din Republica Cehă, poate aborda fără
dificultate zone mai dificile și cu înclinație mai mare.
Diferențialul Blocabil
Electronic (EDL), disponibil în dotarea standard, asigură demaraje
confortabile la viteze mici. EDL acționează pe ambele punți, față și spate, și acționează ca un
blocaj între roți. Noua Octavia
Scout dispune standard și de sistemul de Control
Electronic al Stabilității (ESC). Modul ESC
în două trepte poate fi adaptat pentru a corespunde diferitelor condiții de mers, prin simpla apăsare a unui buton.
Aceasta permite șoferului să
pornească sau să oprească sistemul de control al tracțiunii, în funcție de nevoi.
Tracțiune
integrală de ultimă generație, care are la bază cuplajul Haldex-5
Noua tracțiune integrală standard a modelului
Octavia Scout asigură caracteristici dinamice optime, siguranță activă de vârf și un consum redus de carburant, utilizând cea mai
nouă tehnologie pentru tracțiunea integrală,
care are la bază cuplajul Haldex-5. Distribuția de putere între cele patru roți depinde întotdeauna de condițiile de mers. În timpul decelerării, sau în condițiile unei sarcini reduse, cea mai mare parte a
puterii ajunge la puntea față, ceea ce
economisește carburant.
Imediat ce este nevoie de mai mult cuplu, sau dacă roțile au nevoie de mai multă tracțiune, roțile din spate sunt activate lin, în câteva
milisecunde. Pierderea tracțiunii este practic
imposibilă. În comparație cu un cuplaj
Haldex-4, care a fost utilizat înainte la Octavia Scout, noua tehnologie este
cu 1,4 kg mai ușoară.
Pentru utilizarea în off-road, noua Octavia Scout dispune de o gardă
la sol mai mare. În comparație cu modelul
Octavia standard, creşterea este de 31 de milimetri, la un total de 171 de
milimetri. În plus, pachetul pentru drumuri grele, cu scuturi de protecție suplimentare sub caroserie, reprezintă acum o
dotare standard. Acestea protejează partea de sub mașină împotriva deteriorării mecanice și previn pătrunderea murdăriei în compartimentul
motor. Componentele din partea inferioară a caroseriei, precum și conductele de frână și de carburant sunt, de asemenea, protejate cu
elemente din plastic.
Imaginea uimitoare a modelului Octavia Scout este
perechea perfectă pentru tehnologia sa off-road. Jantele din aliaj de 17 inch și anvelopele 225/50 R17 sunt dotări standard.
Barele rezistente din față și din spate, cu protecții din plastic negru și aplicaţii argintii cu design off-road subliniază
robusteţea automobilului. Din profil, Scout atrage atenţia cu bandouri din
plastic negru, care acoperă pragurile și pasajele roților. De asemenea există benzi laterale de protecție din plastic negru și oglinzi cu aspect de aluminiu. Barele de pe
plafon sunt disponibile și cu un finisaj cu
efect de aluminiu. Iar interiorul dispune de o serie de caracteristici create
special pentru Scout.
Trei
motoare puternice care au un consum redus cu până la 20 de procente
Noile motoare ale modelului Octavia Scout sunt mai puternice, precum și cu 20 la sută mai ecologice. Sunt disponibile
trei motoare, unul pe benzină și două diesel.
Economiile de carburant rezultă din reducerea cu 29 kg a masei, îmbunătățirile aduse tehnologiei de tracțiune integrală, precum și utilizarea motoarelor eficiente Green tec, cu
sistem Start-Stop și funcţie de
recuperare a energiei de frânare, în dotarea standard. Toate cele trei motoare
corespund cerințelor normei de
poluare EU6, care va intra în vigoare în septembrie 2014.
Motorul diesel de vârf pentru ŠKODA Octavia Scout este un 2.0 TDI/135
kW (184 CP), care beneficiază de atractiva combinație cu transmisia automată cu șase trepte de viteză (DSG) și tracțiunea integrală. Este prima dată când această
combinație este disponibilă
pentru un automobil ŠKODA. Motorul 2.0 TDI/110 kW (150 CP) este
disponibil doar cu o transmisie manuală cu șase trepte de viteză. Propulsorul 1.8 TSI/132
kW (180 CP) pe benzină, care poate echipa modelul Octavia Scout, este
disponibil împreună cu o transmisie DSG automată, cu șase trepte de viteză.
Din 2007, Octavia Scout este parte integrantă din gama de modele ŠKODA.
Între 2007 și sfârșitul anului 2013, ŠKODA a livrat circa 53.600
unități Octavia Scout către clienții din întreaga lume. Aceasta reprezintă aproape
opt procente din totalul modelelor Octavia Combi, livrate în această perioadă.
Noua Octavia Scout are la bază experiența extraordinară a mărcii ŠKODA în proiectarea de
automobile adecvate pentru utilizarea în off-road. Producătorul de automobile
din Republica Cehă oferă acum șase modele cu un
design off-road special: Octavia Scout, Fabia Scout, Fabia Combi Scout,
Roomster Scout, precum și Yeti Outdoor și Superb cu pachet Outdoor.
Sursa : Patricia
Zegreanu, Marketing & Communication Manager Skoda
0 comentarii