Unitatea principală de producţie ŠKODA, din Mladá
Boleslav, sărbătorește debutul producției noii Fabia.
Liniile de producție din Mladá Boleslav au fost supuse unor
ample modernizări.
Tehnologie de ultimă oră, în materie de siguranță, conectivitate, mediu și confort.
Practică și încărcată de emoție: imagine nouă, mult spațiu, noi dotări ‘Simply Clever’.
Motiv
de sărbătoare: sub titlul ‘Bun-venit, Noua Fabia’, primul exemplar al celei
de-a treia generații ŠKODA Fabia a părăsit linia de producție de
la fabrica principală ŠKODA, din Mladá Boleslav. Echipa de producție a
aplaudat la scenă deschisă noua mașină – o Fabia de culoare ‘Albastru Race’ – în
timp ce aceasta trecea prin faza de inspecție
finală. ŠKODA Fabia, care are un design complet nou, cucerește
prin limbajul de design plin de emoție, siguranța
inovatoare, confortul și sistemele de infotainment din clasele superioare de automobile, precum și
prin valorile reduse de consum. Lansarea pe piață va
avea loc în luna noiembrie.
“Debutul în producție al noii ŠKODA
Fabia reprezintă o altă piatră de hotar în cadrul ofensivei noastre de modele
şi de producţie,” declară Michael Oeljeklaus, membru în Consiliul de Administrație ŠKODA, responsabil pentru Producție. “Atunci când primul exemplar al unui model
părăsește linia de producție, este întotdeauna un moment important. Iar
acest lucru este valabil mai ales pentru noua Fabia, deoarece acest automobil
minunat este un pilon important în strategia de dezvoltare ŠKODA. Echipele
noastre de la Dezvoltare și Producție au făcut pregătiri intense și meticuloase și și-au dedicat
activitatea pregătirii și punerii în funcțiune a mașini – o mașină care va impune noi standarde în cadrul
segmentului său,” declară Oeljeklaus. Înaintea debutului în producție al modelului ŠKODA Fabia, au avut loc lucrări
ample de ajustare și renovare la
fabrica din Mladá Boleslav; toate efectuate în perioada de concedii a fabricii,
care s-a încheiat la mijlocul lunii august. 40 de companii specializate în
tehnologia producției, împreună cu
sute de experți, au fost
implicate în acest proces.
Noua ŠKODA Fabia este ‘pur și simplu mai multă
mașină’, în toate privințele. Cea de-a treia generație Fabia demonstrează, la fel ca și primul automobil produs, cum designul ŠKODA s-a
dezvoltat într-un limbaj de design mai expresiv și bogat din punct de vedere emoțional. Proporțiile omogene, formele cristaline și liniile clare scot în evidență noua generație. În plus, noua ŠKODA Fabia oferă mult mai multe
posibilități de personalizare
decât înainte, atât la interior cât și la exterior.
Mașină mică, tehnologii
mari. Noua ŠKODA Fabia beneficiază de sisteme inovatoare de siguranță, confort și infotainment, provenite de la automobilele din
segmentele superioare. Pentru prima dată, un automobil ŠKODA poate fi conectat
cu ușurință la un smartphone prin
intermediul tehnologiei MirrorLink™. Gama de motoare complet nouă impune de
asemenea noi standarde, făcând din cea de-a treia generație cea mai ecologică și economică ŠKODA Fabia din toate timpurile. În
comparație cu modelul
precedent, noua Fabia utilizează cu până la 17 procente mai puțin carburant.
În stilul tipic ŠKODA, noua Fabia impresionează și prin spațiul generos și numeroasele dotări ‘Simply Clever’, dintre care,
până la nouă dotări sunt noi.
Cu cea de-a treia generație, complet nouă,
producătorul dorește să continue povestea
de succes impresionantă a modelului ŠKODA Fabia. După ce a comercializat circa 3,4
milioane de automobile până în prezent, ŠKODA Fabia este cel mai bine vândut
automobil al mărcii din Republica Cehă, după ŠKODA Octavia. Între 1999 și 2006 au fost vândute în total 1,8 milioane de
exemplare Fabia din prima generație. Din 2006 și până în prezent, ŠKODA a livrat către clienții săi circa 1,7 milioane de exemplare Fabia din a
doua generație.
Sursa: Patricia
Zegreanu, Marketing & Communication Manager Skoda
0 comentarii