Automobil Club Român își propune să atragă atenția bărbaților asupra nevoii de a purta centura de siguranță la volan, printr-un mesaj greu de ignorat. Campania a fost lansată în
mediul online, pe Facebook și Instagram și cuprinde deja peste 200 de fotografii cu soferițe, printre care și câteva vedete, purtând centura de siguranță. Campania se numește în mod sugestiv, Seatbeltb00bing. (cu doi de zero)
Campania pornește de la observarea comportamentului
șoferilor
români. În România, mulți bărbați nu își cuplează centura de siguranță atunci când se urcă la volan: 6
din 10 conducători auto nu poartă centura de siguranță, bărbații au cu 77% mai multe șanse de a-și pierde viața într-un accident auto decât
femeile, și
anual, de trei ori mai mulți bărbați decât femei își pierd viață în accidente auto.
Scopul campaniei este să facă
purtatul centurii de siguranță un fenomen greu de ignorat în
mediul online, schimbând astfel un comportament.
În urma pre-lansarii campaniei în
mediul online, peste 200 de soferițe au postat, pe Facebook și Instagram, pe hashtag-ul #Seatbeltb00bing – cu doi de zero - fotografii în care arătau
faptul că poartă centura de siguranță, demonstrând că siguranță la volan poate fi, cu siguranță, atrăgătoare. Începutul campaniei a atras imediat atenția vedetelor, Nicoleta Luciu, Jojo și Gina Pistol alăturându-se și postând fotografii cu centura de
siguranță
cuplată.
Campania continuă cu un apel lansat
către toate femeile din România, șoferițe sau pasagere: haideți să facem purtatul centurii greu de
ignorat: tot ce trebuie să faceți este săvă fotografiați purtând centura de siguranță și săîncărcați fotografiile pe Facebook sau
Instagram, folosind hashtag-ul #Seatbeltb00bing (cu doi de zero).
Sursa: Camelia
Eremia, Client Service Director MSL GROUP
0 comentarii