Beneficii importante pentru clienţi şi asiguratori: cel mai bun
standard de calitate şi siguranţă, dar şi soluţii inteligente, mai rapide şi cu
costuri reduse;
România, prima ţară din Europa de Sud-Est care demarează acest
program;
Echipamente totale de 2 milioane de Euro pentru BMW Advanced Body
Repair în reţeaua naţională.
Startul BMW Advanced Body Repair, programul de investiţii în
reţeaua de service a mărcii, a fost dat printr-un eveniment demonstrativ
organizat pe 12 septembrie 2014. Acesta a fost găzduit de dealerul BMW
Automobile Bavaria Otopeni, primul Centru Oficial BMW Tehnologie-Vopsitorie.
România devine astfel prima ţară din Europa de Sud-Est care oferă o serie de
soluţii pentru reparaţii moderne, care asigură cel mai bun standard de calitate
şi siguranţă, dar şi soluţii inteligente, mai accesibile şi mai rapide.
Cu un total de aproximativ 250 000 euro investiţi în echipamente
pentru fiecare unitate de service în parte, valoarea totală până la sfârşitul
anului va ajunge la 2 milioane de euro investiţi prin dealerii parteneri BMW
Group România. Cu modernizarea a opt centre din ţară, aproximativ 80% din
reparaţiile BMW vor putea fi susţinute şi de programul BMW Advance Body Repair.
În paralel cu noile echipamente, a fost dezvoltat un program de
training continuu care include stagii de pregătire la BMW Training Academy
din München pentru tinichigerie şi la Bucureşti pentru vopsitorie.
Procesele de service au fost de asemenea optimizate şi, susţinute
de o comunicare directă cu asiguratorii parteneri, se asigură un răspuns mai
rapid şi mai multă transparenţă.
„Este un efort important, fără precedent, pe care partenerii
noştri de service îl fac pentru a îmbunătăţii serviciile oferite. Ne mândrim că
suntem prima ţară din regiune care face acest pas important şi avem astfel
acces la tehnologii şi soluţii de reparaţii ultramoderne. Doresc pe această
cale să mulţumesc partenerilor noştri din reţeaua de service BMW Group România
pentru efortul depus.
Prin echipamente, training şi procese noi, beneficiul clientului
este multiplu - costuri reduse şi lucrări mai rapide, alături de cele mai bune
standarde de calitate. În plus, un automobil reparat de noi are acelaşi nivel
de siguranţă pasivă ca un automobil nou”, a explicat Mario Moser, After
Sales & Sales Channel Development Manager BMW Group România.
În contextul unei reparaţii într-un service autorizat al mărcii,
toţi parametrii de garanţie se menţin valabili: 3 ani pentru vopsea şi 12 ani
anti-coroziune. În cazul unui accident care provocă deformări semnificative ale
caroseriei, reparaţiile garantează integritatea structurală a automobilului,
păstrând siguranţa pasivă la nivelul unui automobil nou. Folosirea pieselor
originale, proiectate în conformitate cu testele de impact, asigură un rol
esenţial în acest sens.
Investiţia necesară pentru a respecta standardele Advanced Body
Repair include echipamente pentru reparaţii în aluminiu, noi metode de nituire
şi lipire în locul metodelor tradiţionale de sudură pentru anumite părţi ale
caroseriei şi soluţii „spot repair” sau „smart repair”. Acestea din urmă
presupun reparaţii deosebit de precise, fără a mai fi necesare abordări mai
costisitoare precum vopsirea integrală a unei piese sau schimbarea acesteia.
De exemplu, în cazul unui „spot repair” se execută doar vopsirea
punctelor de caroserie afectate şi nu componente întregi ale automobilului.
Soluţiile de reparaţie a parbrizului pot elimina, în anumite situaţii, nevoia
de înlocuire. Tapiţeria se poate recondiţiona prin vopsire sau înlocuirea unor
bucăţi deteriorate. Prin soluţii „smart repair”, de exemplu, costul
reparaţiilor unui automobil afectat de grindină poate să fie în medie de 5 ori
mai mic.
„BMW Advanced Body Repair pune baza unor program noi de colaborare
cu asiguratorii. Asigurăm costuri mai mici, o comunicare mai bună şi un nivel
de transparenţă mai mare”, a explicat Moser.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii