Utilizatorii pot accesa articole actualizate cu regularitate
despre tendinţe în design, destinaţii de călătorie, diversitatea vieţii moderne
şi conţinut exclusiv din universul BMW.
Bucureşti/München. Acum, BMW Magazine este publicată la nivel mondial în format
digital. Aplicaţia poate fi descărcată ca versiune pentru tabletă şi smartphone
(Android şi iOS) sau poate fi utilizată pe orice platformă printr-un web
browser.
Aplicaţia este gestionată central, iar designul îi permite să se
adapteze la orice format. Conţinutul editorial şi exclusiv - reportaje, galerii
foto şi videoclipuri - este actualizat la intervale regulate. Aceste
actualizări continue ale conţinutului au loc în plan secundar, fără a fi
observate de utilizatori.
Informaţia continuă şi extinde experienţa din formatul tipărit:
fotografii de rezoluţie mare sau poveşti detaliate despre personalităţi care au
legătură cu marca BMW sau informaţii despre modelele noi. Mai mult,
videoclipurile exclusive completează vizual conţinutul editorial şi-l aduc la
viaţă. Accentul este pus pe poveştile despre oamenii care ne-au schimbat
vieţile prin ideile lor vizionare.
BMW Magazine Digital este disponibil în limbile engleză, germană,
spaniolă şi franceză. Unele ţări, cum ar fi Germania, Spania, Franţa şi Marea
Britanie, au versiuni cu conţinut local suplimentar.
BMW Magazine Digital este creat sub coordonarea editorului Hendrik
Lakeberg şi a directorului de creaţie Dirk Linke şi este publicat de HOFFMANN
UND CAMPE Corporate Publishing.
Ediţia tipărită BMW Magazine este revista internaţională BMW AG
dedicată clienţilor şi este publicată din 1989, cu apariţie bianuală - în
martie şi septembrie - sub îndrumarea editorului Adriano Sack. Revista
lifestyle de 100 de pagini este publicată pe mapamond în 24 de limbi. În cele
aproximativ 100 de ţări, publicaţia are un tiraj de trei milioane de exemplare.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii