Un sezon de
sacrificiu a devenit un sezon de reconfirmare a titlului de campion national la
Clasa H3.
Emil Ghinea
a "reluat" pilotajul de la zero.
Campionul
Clasei H3 va lau startul si la Trofeul Rasnov care se va disputa in 11 - 12
octombrie.
Emil Ghinea, si-a vazut visul indeplinit. In sezonul 2014, pilotul
din Mangalia, a luat startul in Campionatul National de Viteza in Coasta, la
volanul unui superb Renault Clio RS V6 Trophy.
Emil Ghinea a debutat la volanul bolidului cu incredere si
determinare insa etapele de la Ranca si de la Brasov nu i-au adus rezultatele
dorite. Si-a propus obiective indraznete si a petrecut ore bune în garaj pentru
a verifica fiecare componenta, fiecare setare a Renault-ului.
"Bucuria achizitionarii acestui model m-a determinat sa visez cu ochii deschisi la un nou titlu. Testele premergatoare campionatului si primele etape nu mi-au adus rezultatele dorite. Mi-am spus atunci ca trebuie sa ma acomodez cu masina, ca trebuie sa invat sa o stapanesc, sa storc din ea tot ce pot. Alaturi de echipa mea am muncit foarte mult pana am reusit sa o setam. Acesta a fost cel mai dificil moment al sezonului, masina nu era in parametrii iar eu nu reuseam sa obtin rezultatele asteptate. La orizont se profila un sezon de sacrificiu, de acomodare cu noul material competitional," a declarat Emil Ghinea.
Competitiile de viteza in coasta ofera si surprize. Revenirea
pilotului din Mangalia pe Valea Domanului i-a readus acestuia bucuria unui loc
doi muncit. Jan si Vlad Pescaru au gasit solutia setarii “Rachetei galbene”, un
bolid dedicat curselor de circuit, pentru competitiile de viteza in coasta.
"Provocarea sezonului a fost trecerea de la tractiunea fata
la tractiunea spate. A trebuit sa reiau pilotajul de la zero. Pe langa acest
aspect, am fost nevoit sa renunt la un partener, sa ma confrunt cu lipsa
anvelopelor necesare. De la Trofeul Sinaia am reusit sa revin in lupta pentru
titlul la Clasa H3. Am rezolvat lipsa cauciucurilor printr-o metoda la care nu
as fi dorit sa recurg. Am folosit cauciucuri intermediare la antrenamente si la
mansele cronometrate si slick-uri la mansele de concurs. Am fost temperat si
consiliat de Florin Hangu și Jan Pescaru, datorita
lor am reusit sa abordez fiecare etapa mai mult strategic decat temperamental.
Am tratat cu seriozitate si daruire fiecare etapa. La Campulung am reusit sa-mi
mentin titlul de campion national la Clasa H3. Din cauza conditiilor meteo a
trebuit sa improvizez. Nu am avut caucicuri de ploaie si am concurat cu
slick-urile taiate. Am vrut sa fortez insa am renuntat. Locul doi obtinut la
Campulung mi-a asigurat titlul de campion, un titlu care ramane la Mangalia.
Celor care le-am scos peri albi, mecanicilor si familiei mele, celor care au avut
incredere in mine, fanilor si spectatorilor prezenti pe probe, le multumesc din
suflet. In acest sezon competitional am participat datorita sustinerii
Primariei si Consiliului Local Mangalia, Speed Wash Team Mangalia, Edymax
Motors, Hotel Corsa, Target Company, Jan Pescaru Racing, Dan Strauti-Autostiri.ro
si Cucor SRL," a precizat Emil Ghinea.
Sursa: Dan Strauti, Autostiri.ro
0 comentarii