Vlad Cosma și Florin Tincescu vor pilota o Dacia 1310.
Mașina a fost preparată în atelierele “lu’ Văru’ Nicu”.
Fără niciun cal putere în cursa spre victorie.
Piloții sunt unii dintre cei
mai superstițioși oameni, iar cei din echipa Napoca Rally Academy nu fac excepție. Așa că, dacă Red Bull
Soapbox, cursa programată pe Calea 13 Septembrie de la ora 13, nu se desfășura duminică, pe 14 septembrie, nici măcar nu ar fi luat startul.
Singura excepție din echipă este Marco
Tempestini. Nu numai că este născut pe data de 13, dar are și 13 în numărul de la mașină.
Vlad Cosma și Florin Tincescu sunt
piloții Napoca Rally Academy care vor concura duminică la Red Bull
Soapbox Race. “Alegerea a fost relativ simplă. Când am văzut că cei mai țăcăniți
trebuie să câștige, opțiunea noastră a fost
clară. Poate Danny Ungur ar fi intrat în discuție, dar fizicul nu-i mai
permite”, a spus Marco Tempestini, liderul Napoca Rally Academy.
Conform regulamentului, mașina a fost dezvoltată în atelierele NRA de la Pitești și tocmai de aceea alegerea piloților Vlad Cosma și Florin Tincescu s-a dovedit extrem de inspirată. “Am recreat un model Dacia 1310 de curse, dar nu are nimic original pe ea. Toate piesele sunt cumpărate de la samsarii de pe lângă uzină sau din talcioc”, ne-a dezvăluit unul dintre mecanici, sub protecția anonimatului.
Vlad Cosma, campion în Cupa Dacia, și Florin Tincescu, vicecampion în Cupa Dacia, nu au avut programată încă nicio sesiune de teste. “Cele două departamente, de design și tehnic, se află la Cluj și respectiv la Pitești. Din păcate, în ultimele zile, conexiunea la internet nu a funcționat așa că nu știm exact dacă elementele de design au fost asamblate perfect. Va fi o surpriză și pentru mine”, a spus Vlad Cosma, pilot care se antrenează pe simulator pentru Red Bull Soapbox.
Conform regulamentului, mașina a fost dezvoltată în atelierele NRA de la Pitești și tocmai de aceea alegerea piloților Vlad Cosma și Florin Tincescu s-a dovedit extrem de inspirată. “Am recreat un model Dacia 1310 de curse, dar nu are nimic original pe ea. Toate piesele sunt cumpărate de la samsarii de pe lângă uzină sau din talcioc”, ne-a dezvăluit unul dintre mecanici, sub protecția anonimatului.
Vlad Cosma, campion în Cupa Dacia, și Florin Tincescu, vicecampion în Cupa Dacia, nu au avut programată încă nicio sesiune de teste. “Cele două departamente, de design și tehnic, se află la Cluj și respectiv la Pitești. Din păcate, în ultimele zile, conexiunea la internet nu a funcționat așa că nu știm exact dacă elementele de design au fost asamblate perfect. Va fi o surpriză și pentru mine”, a spus Vlad Cosma, pilot care se antrenează pe simulator pentru Red Bull Soapbox.
Tot în fața televizorului se antrenează și Florin Tincescu. “Am
ales să mă uit la cele două curse din campionatul FIA GT desfășurate
la București. Cred că așa pot învăța
cel mai bine traseul pentru că nu avem în program nicio sesiune de recunoașteri”,
a spus juniorul Napoca Rally Academy, care anul acesta concurează în
Campionatul European de Raliuri.
Inginerii din departamentul tehnic au o mare problemă în acest moment pentru că
cei de la design nu au prevăzut niciun spațiu pentru motor. “Suntem
în urmă cu asamblarea pentru că nu există spațiu pentru motor și
la noi toate mașinile de curse trebuie să
aibă motor. Sunt sigur că vom avea totul gata la timp”, a spus unul dintre
mecanici, care a preferat să rămână anonim.
Red Bull Soapbox Race se va desfășura duminică, de la ora
13, pe Calea 13 Septembrie, iar printre rivalii echipei Napoca Rally Academy se
numără echipele Dracula Box, Jamaica Bob, Melcul Turbo sau Carul cu Boi a lui
Grigorescu. “Din păcate tunelul de vânt din Pitești este închis și
nu vom mai avea timp să facem testele aerodinamice. Am mai luat puțin
din pilă și am îndreptat din ciocan unde era cazul. Sunt sigur că invovațiile
tehnice vor face diferența până la urmă”, a mai
adăugat și Văru’ Nicu, responsabilul de proiect.
Sursa: Motor Heads Publishing
0 comentarii