Premieră mondială: noua compactă este starul Mondial de
la l’Automobile.
Pur şi simplu „mai mult automobil”: design emoţional,
tehnologie inovatoare, dotări de top.
Tehnologie de clasă superioară: excelenţă în domeniul
siguranţei, al protecţiei mediului şi confortului.
Specific ŠKODA: cel mai mare portbagaj din segment şi
multe soluţii ‘Simply Clever’.
ŠKODA se prezintă la Paris cu un stand pe o suprafaţă de
1.625 m2 în Pavilionul 4.
Se
deschide cortina pentru noua ŠKODA Fabia: la Salonul Auto de la Paris (02 – 19
octombrie 2014), compacta complet înnoită de la Mladá Boleslav sărbătoreşte o
premieră mondială dublă: pentru versiunea hatchback şi cea combi. Noua ŠKODA
Fabia intră pe catwalk-ul auto într-o manieră modernă, dinamică şi emoţională.
De asemenea, a treia generaţie a acestui model dispune de sisteme inovatoare de
siguranţă, confort şi infotainment din segmente auto superioare şi este mai
prietenoasă cu mediul ca niciodată. Volumul portbagajului este cel mai mare din
segment, şi anume de 330 litri. În noiembrie, noua ŠKODA Fabia va fi lansată pe
piaţă în Europa, iar la începutul anului 2015 va fi urmată de ŠKODA Fabia
Combi. Prin introducerea acestor două modele, producătorul ceh îşi continuă cea
mai mare ofensivă a modelelor din istoria companiei.
Noua ŠKODA Fabia este cel mai vândut model ŠKODA după ŠKODA Octavia,
cifrele de vânzări ridicându-se în total la aproape 3,5 milioane de unităţi
începând din 1999 şi de asemenea, se numără printre cele mai populare
automobile din segmentul său, datorită calităţilor sale excelente. În cea de-a
treia sa „ediţie”, complet înnoită, compacta modernă defineşte acum din nou
repere în domeniu. „Noua ŠKODA Fabia reprezintă, din toate punctele de vedere,
mai mult automobil şi oferă în aceeaşi măsură tehnologii inovatoare şi un
design emoţional”, a declarat Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, preşedintele
Consiliului de Administraţie ŠKODA. „O maşină minunată, pentru suflet şi
raţiune, ideală pentru mobilitatea urbană modernă de azi. Suntem foarte
încrezători că noua Fabia va continua istoria de succes a modelului, va cuceri
noi grupuri de clienţi şi va consolida renumele mărcii pe pieţele internaţionale,
în calitatea sa de pilon principal de susținere a Strategiei noastre de Creştere”, a mai
continuat Prof. Dr. Vahland.
ŠKODA Fabia este primul model din producţie de serie ŠKODA care prezintă
evoluţia limbajului designului mărcii, spre un design expresiv şi emoţional.
Pentru prima dată, designerii ŠKODA implementează elemente de design ale spectaculosului showcar „ŠKODA Vision C”, la un model de
serie. Totodată pot fi recunoscute elemente din ŠKODA Motorsport. Designul de
ansamblu evident mai „ascuţit” al versiunilor hatchback şi combi, face uz de
forme cristaline, linii ascuţite şi precizia maximă a detaliilor. Fabia şi
Fabia Combi au acum proporții mai echilibrate
şi mai ferme şi au devenit cu 90 mm mai late şi cu 31 de mm mai scunde decât predecesorii.
De asemenea, impresionantă este şi varietatea posibilităţilor de personalizare,
atât la exterior, cât şi la interior.
Compacta
cu tehnologie de ultimă oră. Fabia este prima ŠKODA
pentru care tehnologia MirrorLink™ şi noua
funcţie SmartGate fac posibilă interconectarea facilă a automobilului cu
smartphone-ul. Astfel, ŠKODA integrează, facil şi la un preţ accesibil,
inteligenţa smartphone-urilor în automobil. Graţie noilor motoare (patru
pe benzină şi trei diesel), a reducerii ţintite a greutăţii la până la 980 kg,
precum şi a caracteristicilor aerodinamice optimizate, consumul şi emisiile
noii ŠKODA Fabia au fost reduse cu până la 17%. Cea mai economică ŠKODA Fabia
va fi versiunea ŠKODA Fabia GreenLine, disponibilă începând cu anul 2015.
Aceasta va dispune de motorizarea 1,4
TDI/55 kW (75 CP), având un consum de motorină de numai 3,1 l/100 km, ceea ce
corespunde unor emisii de CO2 de doar 82 g/km.
Mai mult, noua ŠKODA Fabia oferă sisteme inovatoare de siguranţă şi
confort, care până în prezent erau
rezervate mai degrabă segmentelor auto superioare. Sistemul Front Assistant cu
funcţie City de frânare de urgenţă şi sistemul de frânare Multi-Collision Brake
sunt disponibile pentru prima dată pentru modelul Fabia. Front Assistant
monitorizează în permanenţă, prin intermediul radarului, distanţa faţă de
participanţii la trafic care se deplasează în faţă şi, în cazul unei distanţe
prea mici, intervine la diferite intensităţi (de la avertizări optice şi acustice,
la acţionarea scurtă a frânei sau chiar frânarea completă), în vederea
împiedicării unei coliziuni. Sistemul de frânare Multi-Collision Brake reduce
riscul unei a doua coliziuni consecutive, după o primă coliziune care a
intervenit deja. Sistemul se declanşează automat, imediat ce primul impact a
fost detectat.
Alte sisteme de siguranţă disponibile pentru noua Fabia sunt Driver
Activity Assistant (detectorul de oboseală), Speedlimiter, Hill Hold Control
(asistentul pentru demararea din rampă) şi funcţia electronică de monitorizare
a presiunii din pneuri. Confort adiţional este oferit opţional, printre altele,
de sistemul de blocare şi pornire automată KESSY, de senzorii de parcare în
faţă şi în spate, de noua servo-direcţie electromecanică, precum şi de trapa
panoramică vitrată. Totodată noua Fabia surprinde plăcut cu spațiul generos, funcţionalitatea sa şi mai
mult îmbunătăţită, precum şi cu cele 19 soluţii ‚Simply Clever’.
ŠKODA la Mondial de l’Automobile 2014 - Paris:
- Găsiţi ŠKODA la: pavilionul
4, standul 215
- Suprafaţa de expunere a mărcii Škoda: 1.625 m2
- Conferinţa de presă Škoda:
02.10.2014, 08:40 – ora 08:50
- Automobilele
expuse de Škoda în prima zi
dedicată presei: 10 autovehicule (7x Fabia, 3x Fabia Combi)
- Automobilele
expuse de ŠKODA în a doua zi dedicată presei: 12 autovehicule (9x Fabia,
3x Fabia Combi)
- Automobilele
expuse de ŠKODA în zilele dedicate publicului: 13 autovehicule (6x Fabia,
2x Fabia Combi, 1x Rapid Spaceback Monte Carlo, 1x Yeti Monte Carlo, 1x
Citigo Monte Carlo, 1x Octavia Scout, 1x Superb Combi L&K)
- Zilele
pentru presă: 02./03.10.2014
- Zilele pentru public: 04.10 – 19.10.2014
Sursa: Patricia
Zegreanu, Marketing & Communication
Manager Škoda PORSCHE ROMANIA
0 comentarii