Piloți din 4 țări se reunesc astăzi la Adâncata pe primul circuit profesionist
din România pentru ultima cursă a sezonului de viteză din DUNLOP Romanian
Superbike 2014.
- Piloții din Superbike Challenge powered by DUNLOP își dispută pentru prima dată supremația pe un circuit 100% românesc
- Primii 3 piloți de la clasa regină, echipați cu anvelope DUNLOP
- ROMBAT se alătură sponsorului tradițional DUNLOP în ultima cursă a sezonului
În acest sfârșit de săptămână se desfășoară pe circuitul MotorPark
România de la Adâncata ultima etapă a competiției DUNLOP Romanian
Superbike 2014. Evenimentul marchează un moment istoric pentru motorsportul
românesc, fiind prima cursă de motociclism viteză ce se desfășoară pe un circuit profesionist
din România.
După 5 ani de competiții desfășurate exclusiv pe piste profesioniste de motociclism viteză și Formula 1, precum Hungaroring, PannoniaRing, Brno ș.a., piloții din DUNLOP RoSBK 2014 vin în acest weekend la Adâncata pentru prima cursă moto din istoria motorsportului românesc desfășurată pe un circuit de la noi din țară.
Aliniați la start, piloți din Israel, Bulgaria, Ungaria
și
România concurează la clasele: SSP (Supersport 600), SBK (Superbike 1000), Rookies
600, Rookies 1000, precum și în cele două clase de 600 și 1000 ale compeitiției GP Racer Rookies CUP.
Barda Gal, pilotul din
Israel care ocupă în momentul de față poziția a treia în întrecerea greilor din
Superbike Challenge powered by DUNLOP, este și el prezent la startul
competiției, anunțând o luptă grea cu favoriții la titlu, Ionuț Mistode și Cătălin Cazacu.
În competiția internă, la clasa
regină SBK 1000, întrecerea este dominată în continuare de Cătălin Cazacu, care
are un avantaj cu 5 puncte mai mare față de urmăritorul său, Ionuț Mistode, la această
clasă decât în întrecerea internațională din Superbike Challenge (30 față de 25). În competiția românilor, cea de-a
treia poziție la general, după 5 etape disputate, este ocupată de pilotul Cosmin
Costescu, aflat în luptă deschisă cu Zoltan Zsigmond (cu 68 de puncte fiecare) și Răzvan Filipeanu,
aflat la 8 puncte distanță în clasament. Toți trei piloții din topul clasamentului aleargă echipați cu anvelope DUNLOP.
După ziua de ieri,
rezervată antrenamentelor libere și calificărilor de la clasele SSP, SBK și Rookies 600 și 1000, precum și curselor scurte din GP
Racer Rookies CUP, cu 8 tururi de pistă fiecare, ziua de astăzi debutează la
orele 10.00 cu sesiunile de încălzire, prima cursă fiind programată la orele
13.00 după o sesiune de demonstrații auto cu piloți din Campionatul Național deViteză în Coastă și Raliuri DUNLOP 2014.
În cursele de astăzi,
piloții de
la clasele SBK și SSP vor avea de parcurs 16 tururi de pistă, în timp ce cei de la clasele
de debutanți vor avea de parcurs 10 tururi de pistă.
Etapa se încheie la
orele 17.00 cu festivitatea de premiere a câștigătorilor.
Alături de sponsorul
tradițional
DUNLOP, la ultima cursă a sezonului vine și producătorul numărul 1 de baterii moto din
România, ROMBAT. Recunoscut pe piața internă de profil, dar și pe piețe internaționale precum Franța, Italia sau Germania, ROMBAT rămâne un simbol al performanței 100% românești.
Alături de DUNLOP și ROMBAT, printre
sponsorii Dunlop Romanian Superbike 2014 se mai numără: Thermal Technology, Bel
Ray, Pramac și FCP.ro, partenerii media ai competiției fiind: MotoMagia, motociclism.ro și pemotoare.ro.
Pentru mai multe detalii
despre DUNLOP Romanian Supebike 2014, vizitați www.rosbk.ro.
Sursa: Izabella Ghita,
PR Managing Partner
0 comentarii