Edwin Keleti a fost cel mai rapid pe
specialele Păltiniș și Transfăgărășan.
Titi Aur a parcurs 3 kilometri din speciala
Transfăgărășan pe două roți.
Ediția din 2015 va fi deschisă tuturor formelor de motorsport.
Ediția din 2015 va fi deschisă tuturor formelor de motorsport.
Edwin Keleti a fost cel mai rapid pilot pe speciala Păltiniș în nocturnă, dar și pe Transfăgărășan și a reușit să se impună în clasamentul general cumulat pe probele de
asfalt. Podiumul, după probele pe asfalt, a fost completat de Manfred Stohl și Alex Filip.
Vineri și sâmbătă au fost programate cele trei probe speciale pe asfalt din cadrul primei ediții a Sibiu Rally Challenge, un festival dedicat sporturilor cu motor. Pe speciala Păltiniș, desfășurată în nocturnă, au luat startul 29 de echipaje, cel mai bun timp fiind stabilit de Edwin Keleti și Florin Dorca, pe Ford Fiesta R5. Podiumul clasamentului general a fost completat de echipajele Manfred Stohl / Tina Monego (Peugeot 207 S2000) și Vlad Comsa/Diana Hațegan ( Mitsubishi Lancer EVO IX), aceasta fiind și podiumul clasei M4.
Alex Ardelean (Suzuki Swift Sport), Octavian Târnovean (Dacia Logan) și Călin Bucur (Suzuki Ignis) au urcat pe podium la clasa M1,iar Alex Filip (Renault Clio R3), Andrei Mitrașcă (Seat Ibiza TDI) și Șerban Tomiță (Honda Civic Type R au fost cei mai rapizi piloți la clasa M2.
Gunther Graef și Cristian Cibu pe un BMW 1602 din 1969 au câștigat clasa H2, iar Marius Băltățeanu și Mihai Basca, pe o Toyota Celica din 1988, s-au impus la clasa H3.
Sâmbătă, pe o vreme superbă și în fața a mii de spectatori, s-au desfășurat cele două probe speciale pe Transfăgărășan. Cu peste 14 km pe asfalt, ziua de sâmbătă a fost principala provocare pentru piloții înscriși la prima ediție a Sibiu Rally Challenge.
Duelul pentru victorie s-a dat între Edwin Keleti și Manfred Stohl, pilotul echipei BCR Leasing Rally Team reușind să-și treacă în cont victoria și sâmbătă, dar și în clasamentul general al celor trei probe pe asfalt. „Au fost două zile extraordinare cu provocări intense pentru noi. Sunt foarte bucuros că am reușit să ne impunem aici și îmi doresc ca anul viitor acest eveniment să atragă și piloții din campionate de drift, moto și tot ce este legat de sporturile cu motor în România”, a spus Edwin Keleti.
Vineri și sâmbătă au fost programate cele trei probe speciale pe asfalt din cadrul primei ediții a Sibiu Rally Challenge, un festival dedicat sporturilor cu motor. Pe speciala Păltiniș, desfășurată în nocturnă, au luat startul 29 de echipaje, cel mai bun timp fiind stabilit de Edwin Keleti și Florin Dorca, pe Ford Fiesta R5. Podiumul clasamentului general a fost completat de echipajele Manfred Stohl / Tina Monego (Peugeot 207 S2000) și Vlad Comsa/Diana Hațegan ( Mitsubishi Lancer EVO IX), aceasta fiind și podiumul clasei M4.
Alex Ardelean (Suzuki Swift Sport), Octavian Târnovean (Dacia Logan) și Călin Bucur (Suzuki Ignis) au urcat pe podium la clasa M1,iar Alex Filip (Renault Clio R3), Andrei Mitrașcă (Seat Ibiza TDI) și Șerban Tomiță (Honda Civic Type R au fost cei mai rapizi piloți la clasa M2.
Gunther Graef și Cristian Cibu pe un BMW 1602 din 1969 au câștigat clasa H2, iar Marius Băltățeanu și Mihai Basca, pe o Toyota Celica din 1988, s-au impus la clasa H3.
Sâmbătă, pe o vreme superbă și în fața a mii de spectatori, s-au desfășurat cele două probe speciale pe Transfăgărășan. Cu peste 14 km pe asfalt, ziua de sâmbătă a fost principala provocare pentru piloții înscriși la prima ediție a Sibiu Rally Challenge.
Duelul pentru victorie s-a dat între Edwin Keleti și Manfred Stohl, pilotul echipei BCR Leasing Rally Team reușind să-și treacă în cont victoria și sâmbătă, dar și în clasamentul general al celor trei probe pe asfalt. „Au fost două zile extraordinare cu provocări intense pentru noi. Sunt foarte bucuros că am reușit să ne impunem aici și îmi doresc ca anul viitor acest eveniment să atragă și piloții din campionate de drift, moto și tot ce este legat de sporturile cu motor în România”, a spus Edwin Keleti.
Manfred Stohl și Tina Monego au câștigat
speciala Tranfăgărășan în coborâre, dar la
final diferența față de primul loc a fost de
o jumătate de secundă. „A fost extraordinar. Speciala din munți
este perfectă pentru un astfel de eveniment și pentru public. Am avut
două zile minunate și cu siguranță
nu voi rata ediția viitoare”, a spus și
austriacul Mandred Stohl.
Cu locul trei obținut pe cele două probe de
sâmbătă, Alex Filip și Bogdan Iancu și-au
asigurat și poziția a treia la general în
clasamentul probelor pe asfalt. „Au fost două zile intense, iar plăcerea de a
pilota pe Tranfăgărășan nu poate fi descrisă în
cuvinte. Pentru noi a fost un test util și pentru etapa următoare
din Campionatul European de Raliuri, programată în Elveția,
și sunt foarte mulțumit de rezultat”, a spus
Alex Filip.
După cele două probe de sâmbătă pe podiumul clasei M1 au urcat echipajele Călin
Bucur/Crina Bucur (Suzuki Ignis), Dan Nicoschi/Rareș
Fetean (Seat Ibiza) și Octavian
Târnovean/Răzvan Hulea (Dacia Logan). La clasa M2, Alexandru Filip și
Bogdan Iancu au fost cei mai rapizi, urmați de Andrei Mușețeanu/Claudiu
Panait (Renault Clio RS) și Andrei Mitrașcă
/ Magda Matei (Seat Ibiza TDI).
La fel ca în prima zi pe asfalt, Gunther Graef și Cristian Cibu pe un BMW
1602 din 1969 au câștigat clasa H2, iar Marius
Băltățeanu și Mihai Basca, pe o Toyota
Celica din 1988, s-au impus la clasa H3.
Valentin Porcișteanu, campion național
în 2011, a venit la Sibiu Rally Challenge pentru a face spectacol și
a reușit să-i încânte pe spectatorii de pe probele speciale cu evoluția.
„Pentru mine rezultat final nu a fost cel mai important aici. Am venit să fac
spectacol și să mă bucur de cei 25 kilometri de probă specială pe asfalt”, a
spus Valentin Porcișteanu, care a primit un
premiu special pentru evoluția de la Sibiu Rally
Challenge.
Multiplul campion național Titi Aur a acceptat și
el provocarea de a participa la prima ediție Sibiu Rally Challenge și
a încercat să parcurgă speciala Transfăgărășan, în urcare, pe două roți
cu o mașină BMW. Titi Aur a parcurs aproape jumăatate din distanță
și a primit premiul special pentru cea mai îndrăzneață
provocare.
„Începutul a fost făcut. Acum putem construi și putem transforma acest
eveniment în cel mai important festival dedicat sporturilor cu motor din
această parte a Europei. Transfăgărășanul este locul perfect
pentru un astfel de eveniment și cu siguranță
anul viitor vom avea o participare și mai numeroasă”, a spus
Sorin Itu, organizatorul evenimentului.
Sibiu Rally Challenge este o acțiune cofinanțată
de Consiliul Local Sibiu prin Primăria Municipiui Sibiu și
susținută de Orange România, partener principal al
evenimentului.
Sursa: Sibiu Rally Romania
0 comentarii