UltraGrip 9 va fi disponibilă pentru consumatori chiar
din iarna anului 2014.
Goodyear anunță lansarea oficială a celei de-a noua generații de anvelope de iarnă din gama UltraGrip. Noua
anvelopă va fi disponibilă către consumatori chiar din iarna lui 2014.
UltraGrip 9a fost
introdusă în cadrul unui eveniment ce s-a desfășurat la Centrul pentru Inovare
al Goodyear din Luxemburg, unul din cele două puncte cheie de cercetare și dezvoltare pe care le
deține
compania.
Anvelopa UltraGrip 9 este
disponibilă în 33 de dimensiuni în care sunt prezente și dimensiunile de 14 și 16 inch destinate mașinilor mici și de clasă medie.
Această anvelopă înlocuiește modelul de succes al Goodyear, UltraGrip 8, care a fost montat pe mai
bine de 7 milioane de mașini în ultimii trei ani.
Anvelopa UltraGrip 9 de
la Goodyear a fost dezvoltată pentru a răspunde nevoilor consumatorilor din
Europa care sunt în căutarea unei anvelope de iarnă premium. Anvelopa a fost
dezvoltată de asemenea pentru a răspunde cererii diverse din Europa, unde sunt
întâlnite condiții de iarnă variate, de la zilele reci și extremde uscate, la cele
cu condiții de carosabil umed și alunecos, sau la zăpadă.
Construită pe această
nevoie, noua anvelopă UltraGrip 9 de la Goodyear livrează o performanță îmbunătățită pe zăpadă comparativ
cu predecesoarea sa. Pentru a desăvârși și mai mult muchiile tăioase ale designului
noii benzi de rulare, elementele de pe profil au fost dezvoltate de o asemenea
manieră încât ele săse potrivească perfect formelor petei de contact indiferent
de manevra pe care trebuie să o execute anvelopa, dând posibilitatea unui
răspuns solid din partea anvelopei în timpul condusului, în timpul virării, în
timpul frânării sau în timpul accelerării.
O manevrabilitate mai
bună pe zăpadă este asigurată de numărul mare de muchii și de amplitudinea
specifică mai mare a canelurii de pe umărul din blocul de caneluri al
anvelopei. O geometrie variabilă a blocurilor livrează o tracțiune puternică pe
zăpadă. Pe gheață, densitatea canelurilor specifice modelului UltraGrip,cu o pată de contact în formă pătrată,ajută
la îmbunătățirea perfromanței în timp ce șanțurile hidrodinamice
ale UltraGrip livrează o rezistență la acvaplanare
extrem de consistentă și o bună performanță la alunecare, permițând anvelopei să vină în întâmpinarea unor
variate condiții de iarnă ce se
întâlnesc adesea în Europa. Pentru zilele ploioase, blocurile compacte ale
umărului lateral dezvoltat cu tehnologie 3D BIS oferă o performanță a frânarii pe carosabil umed mai bună.
Compusul anvelopei
UltraGrip 9 a fost de asemenea îmbunătățit față de predecesoarea sa. Un amestec special de
plastifianți, între care se numără și uleiuri vegetale și rășini destinate îmbunătățirii tracțiunii pe carosabil umed, a fost dezvoltat pentru a livra o performanță îmbunătățită pe zăpadă și gheață, îmbunătățind totodată abilitatea
anvelopei de a se lipi de drum în condiții de iarnă. Pentru prima dată în oferta sa
de iarnă, anvelopa UltraGrip 9 vine în două versiuni, care sunt independente
din punct de vedere al dimensiunilor. Acest lucru a fost gândit pentru a livra
cea mai bună performanță posibilă pentru diferite dimensiuni din gamă.
„Lunile de iarnă în Europa se disting prin caracterul extrem de variabil
al condițiilor de iarnă“, a
explicat Fabien Desarcon, Product Marketing Manager la Goodyear EMEA. „Acest lucru ne impune să livrăm o anvelopă
care nu numai că dă performanța cu cea mai înaltă
calitate pe zăpadă, dar care reușește totodată să facă față cu brio alunecușului și cantităților mari de apă specifice momentelor de iarnă nu tocmai
liniștite. Anvelopa UltraGrip 9 livrează soluții acestor nevoi.“
Abilitatea anvelopei UltraGrip de a face față variatelor condiții de iarnă este și mai mult sporită de munca semnificativă pe care
am depus-o pentru a ne asigura că anvelopa deține proprietăți puternice pentru iarnăpe toată durata ei de viață. Performanța pe timp de iarnă menținută la un nivel constant pe toată durata de viață a anvelopei este asigurată grație canelurilor adânci care asigură o performanță continuă în condițiile în care anvelopa se uzează totuși. Pentru a-i ajuta pe consumatori să țină o evidență a gradului de uzură al anvelopei UltraGrip 9 pe
anvelopă este trecut un “TOP” indicator, în formă de fulg de nea, integrat în
profilul benzii de rulare. Când anvelopa este la doar 4 mm adâncime a benzii de
rulare, fulgul de nea s-a tocit definitiv, avertizând conducătorul auto că
anvelopa nu mai este recomandată pentru condiții de iarnă și că trebuie să ia în calcul înlocuirea ei.
Goodyear a lucrat la dezvoltarea celei mai recente
anvelope de iarnă pentru mai bine de doi ani de zile, construind un produs în
baza celor mai înalte standarde livrate de cele opt generații de anvelope de iarnă predecesoare.
Sursa: Izabella
Ghita PR Managing Partner INKCOMMPR
0 comentarii