Piloții Moto3 au acum ocazia să alerge cu anvelopele cu compusulhard
ce vor fi disponibile în sezonul 2015.
Prima etapă de pe alt continent al Campionatului Mondial
de MotoFIM are loc astăzi, 11octombrie, în Japonia. După sesiunile de
lucru din Japonia și după testele derulate în Europa la începutul acestui
an, piloții MOTO3 vor avea acum posibilitatea de a încerca în
cursă noul compus H2 dezvoltat pentru roata față. Această anvelopă, mai tare, ce va echipa
roata față a motocicletelor de curse pe circuitul de laMotegi ar
putea să se numere printre favoritele piloților grație stabilității mai mari la frânările mai puternice pe
care o oferă în plus față de predecesoarea sa.
Pista de la Motegi este
considerată de piloți ca una din cele mai puțin tehnice. Circuitul numără 5 linii drepte și 14 viraje pe o distanță de 4,8 kilometri.
Circuitul fiind blând cu anvelopele, piloții pot să încerce și compuși mai fermi, pentru mai
multă stabilitate.
În cursa Moto2 din 2014 sunt
alocate anvelopele cu compuși moale și medium 9854 și respectiv 9855, compuși dezvoltați peste nivelul celor din 2013. Pentru piloți vor fi dinsponibile și versiunile mai
populare 302 medium și 123 hard. Piloții Moto3 vor avea disponibile anvelopele pentru roata spate cu compuși moale și medium, precumși anvelopa cu compus H2
pentru roata față.
Alocarea anvelopelor și codurile de culoare:
Moto2:
Față 120/75R17, 3 x 123 (hard
–Logo Dunlop galbenpe negru) și5 x 302 (medium - Logo Dunlop negrupe argintiu)
Spate, 195/75R17, 4 x
9855 (medium – Logo Dunlop negrupe argintiu)și5 x 9854 (soft–Logo
Dunlop negru pe galben)
Moto3:
Față: 95/75R17, 5 x Medium
(Logo Dunlop negrupe argintiu) și 3 x Hard H2 (Logo Dunlop galbenpe negru)
Spate: 115/75R17 , 6 x
Medium (Logo Dunlop negrupe argintiu)și 3 x Soft (Logo Dunlop negru pe galben)
Piloții vor avea la dispoziție trei seturi de
anvelope de ploaie și un set suplimentar în cazul în caretoate manșele se vor desfășura pe carosabil umed.
Gata de start: 3-2-1
3anvelope noi au fost
introduse în ultimele două curse – aceasta este cu adevărat o realizare – cu 6
luni mai devreme decât era programat. Noile specificații pentru 2015 folosite
în cursele de la Misano (‘hard 3’ și ‘medium 2’) și Aragon (‘soft 1’) au fost toate folosite cu succes. Compușii medium 2 și hard 3și-au adjudecat deja și primele victorii cu Maverick
Viñales trecând primul de steagul caroiat în cursa de la Aragoncu acest compus
pe roata fațăși cu
Tito Rabat folosind compusul tare pe roata spate pentru a obține victoria de la
Misano.
Clinton Howe, Manager de Operațiuni pentru Marile Premii de motociclism:
“Weekendul de la Aragon a
mers foarte bine pentru Dunlop. Condițiile de cursă nu au fost din cele mai bune,
cu peliculă de apă pe suprafața pistei încă din primele ore ale zilei, dar am fost suprins să văd că
timpul general din cursă a fost cu doar o secundă mai încet decât cel din 2013.
“Motegi este circuitul de
casă al colegilor noștri japonezi și este întotdeauna bine să ne revedem cu ei și să discutăm despre
viitoarele oportunități de dezvoltare. Aceasta va fi și prima cursă la care vom da piloților posibiltiatea de a
alerga cu noul compus tare H2. Acesta a fost dezvotat în Japonia în februarie
anul acesta și dat spre testare în Europa. La categoria Moto2, stabilitatea pe roata față este întodeauna un
factor important în cursă, iar cea de pe roata spate poate constitui un avantaj
în zonele de frânare intensă.”
Pentru mai multe informații despre DUNLOP, vizitați www.dunlop.ro sau urmaține pe facebook la
pagina Dunlop Racing Info România.
Sursa: Izabella Ghita,
PR Managing Partner
0 comentarii