Rezultatele subliniază nivelul de siguranţă de vârf al
noii ŠKODA Fabia.
Compacta oferă protecţie excelentă pentru
ocupanţii adulți şi copii.
Sisteme inovatoare de siguranţă: ESC
cu sistemul de frânare Multi-Collision Brake, Front Assistant cu funcţie City
de frânare de urgenţă, detector de oboseală, limitator de viteză.
Cel mai înalt nivel de siguranţă
pasivă: şase airbag-uri incluse în dotarea standard în ţările din UE.
Noua ŠKODA Fabia a obţinut punctajul
maxim, de cinci stele, la testele de impact Euro NCAP. Rezultatele subliniază
nivelul superior de siguranţă al noii compacte de la ŠKODA, care va fi lansată
în următoarele zile pe primele pieţe europene. Punctajul Euro NCAP este
determinat în baza rezultatelor obţinute pentru protecţia adulţilor şi
copiilor, protecţia pietonilor şi sistemele de asistenţă pentru siguranţă.
"Unul dintre obiectivele dezvoltării noii ŠKODA Fabia a fost să aducem un nivel de siguranţă de top în segmentul maşinilor compacte", a declarat Dr Frank Welsch, membru al Consiliului de Administraţia ŠKODA, responsabil pentru Dezvoltare tehnică. "Punctajul maxim, de cinci stele, este confirmarea din partea experţilor independenţi că am atins acest obiectiv şi demonstrează că noua ŠKODA Fabia este una dintre cele mai sigure maşini de talie mică de pe piaţă", a mai spus Dr Welsch.
Noua
ŠKODA Fabia a obţinut punctajul maxim de cinci stele la toate cele patru
categorii de evaluare (protecţia
ocupanţilor adulţi, siguranţa copiilor, sistemele de asistenţă pentru siguranță şi protecţia pietonilor). A fost evidenţiată în mod deosebit stabilitatea
compartimentului pentru pasageri. Pentru protecţia copiilor de 18 luni, noua
ŠKODA Fabia a obţinut punctajul maxim, iar protecţia copiilor de 3 ani a fost
de asemenea apreciată cu un punctaj foarte bun.
Noua
ŠKODA Fabia a obţinut rezultate bune mulțumită dotărilor inovatoare de siguranţă care până în
prezent au fost rezervate exclusiv segmentelor auto superioare. Sistemul
opţional Front Assistant cu funcţie de frânare de urgenţă integrată debutează
acum la noua ŠKODA Fabia. Acest sistem foloseşte un senzor radar pentru a
măsura continuu distanţa faţă de vehiculele care se deplasează în faţă. Oricând
distanţa este prea mică, intervine asistentul, cu măsuri de la avertizări şi
până la oprirea automată de urgenţă. Un alt debut la noua ŠKODA Fabia este
sistemul de frânare Multi-Collision Brake, care face parte din sistemul de
control electronic al stabilităţii (ESC), inclus în echiparea standard a
modelului. Sistemul Multi-Collision Brake reduce riscul ca maşina să fie
implicată într-o a doua coliziune imediat după un accident.
De
asemenea disponibil pentru prima dată la noua ŠKODA Fabia este detectorul de
oboseală, oferit ca dotare opţională. Printre sistemele de siguranţă se mai
numără limitatorul de viteză, asistentul pentru demararea din rampă şi funcţia
electronică de monitorizare a presiunii din pneuri.
Pachetul
de siguranţă bogat, care asigură interacţiunea perfectă a componentelor sale,
oferă protecţia cea mai bună posibilă în cazul unui accident. Până la şase
airbag-uri - frontale, laterale şi pentru cap - în combinaţie cu cinci centuri
de siguranţă cu prindere în trei puncte protejează ocupanţii în cazul unei coliziuni.
Rigiditatea superioară a caroseriei şi zonele de deformare ţintit optimizate
constituie baza siguranţei pasive superioare.
Euro NCAP (European New Car Assessment Programme -
Programul European de Evaluare a Autovehiculelor Noi) este un consorţiu independent
al ministerelor pentru trafic, cluburilor auto, asigurătorilor şi grupurilor de
consumatori din Europa. Organizaţia efectuează
teste de impact cu modele auto noi şi evaluează nivelul de siguranţă al
acestora.
Sursa: Patricia
Zegreanu, Marketing & Communication Manager Skoda
0 comentarii