România pornește cu ROMBAT! Bateria numărul 1 din România își lansează noua identitate vizuală pe 1
decembrie.
27 noiembrie 2014: ROMBAT, cel mai mare producător român
de baterii auto, a ales data de 1 decembrie pentru a lansa noua identitate
vizuală a companiei.
ROMBAT este un brand
100% românesc, cu o tradiție de peste 30 de ani în fabricarea bateriilor auto, care a fost întotdeauna
alături de români ajutându-i să aibă startul perfect zi de zi. De aceea,
compania a ales ziua de 1 decembrie pentru lansarea noii identități vizuale, această dată
având o semnificație puternică pentru atât pentru companie, cât și pentru milioanele de
români care folosesc bateriile produse la Bistrița.
“România pornește cu ROMBAT” este
numele campaniei care a debutat la finalul lui 2014 și va rula pe
principalele posturi TV din România.
“Noua identitate de marcă reprezintă o evoluție normală în istoria brandului ROMBAT.
Această identitate nu este doar un nou logo sau o nouă etichetă, ci aduce o
nouă viziune asupra produselor și asupra brandului. În plus, facem parte din Metair, al
treilea grup ca importanță în industria bateriilor din Europa, Africa și Orientul Mijlociu, iar creșterea afacerilor a atras după sine și o nouă imagine a companiei. Suntem lideri
de piață în România, ne vom consolida această poziție, iar pe plan internațional furnizăm peste 65% din producția noastră de baterii.
Noul logo ROMBAT simbolizează siguranța produselor ieșite de pe poarta fabricii, dar și investițiile continue pe care le facem în dezvoltare”, a declarat Eduard Croitoru, Directorul de Marketing și Vânzări al ROMBAT.
Sursa: Radu Restivan,
Rombat Romania
0 comentarii