DS 21 Cabriolet |
Salonul Rétrombile
reuneşte pasionaţi de maşini retro din întreaga lume şi reprezintă pentru marca
DS ocazia perfectă de a se adresa publicului larg. Astfel, prezentă pentru
prima dată ca marcă independentă, DS va expune o selecţie de modele emblematice
ale epocii DS, la 60 de ani de la debutul legendarului model, în cadrul
Salonului Auto de la Paris din 1955. Standul DS va găzdui două modele SM precum
şi un autovehicul comercializat în prezent: DS 3 CABRIO.
Contribuţia
colecţionarilor a făcut posibilă expunerea a cinci modele de legendă. Publicul
larg are posibilitatea de a descoperi moştenirea extraordinară, care inspiră
astăzi marca DS, în încercarea de a propune clienţilor autovehicule
excepţionale, ce îmbină perfect designul şi tehnologia, confortul şi senzaţiile
la volan, materialele nobile şi grija pentru detalii.
- un DS 19 din 1959 în configuraţie originală: caroserie gri-rosé, pavilion violet şi interior albastru royal. Adaptat pentru exportul în Germania, modelul integrează un tablou de bord cu indicator de temperatură apă/motor şi un radio FM/LW. Motorul în 3 cilindri este asociat unei cutii de viteze hidraulice în 4 trepte.
- un DS 21 Cabriolet din 1968, echipat cu cutie de viteze cu comandă hidraulică. Finisajele extrem de atente ale acestei maşini pline de rafinament sunt încununate de tapiţeria roşie, din piele, care contrastează puternic cu albul Carrare al caroseriei dar şi cu capota de culoare neagră.
- un DS 20 Pallas din 1973, un model de lux, excepţional, cu tapiţerie din piele «tobacco», caroserie de culoare bej Tholonet, geamuri fumurii, precum şi un pavilion decapotabil. Maşina este echipată cu o cutie de viteze cu comandă hidraulică cu 4 rapoarte şi un motor de 1985 cm3.
- un SM în versiune Coupé din 1971 care a aparţinut Majestăţii sale, Hassan al II lea, Regele Marocului. Nuanţa de auriu metalizat a caroseriei, plăcuţele de înmatriculare specifice, tapiţeria din piele naturală, aerul condiţionat, radioul hi-fi Continental Edison (specific acestui model), geamurile fumurii şi farurile de ceaţă; toate aceste caracteristici îl fac cu adevărat unic. Motorul este, la rândul său, unul excepţional: un Maserati V6.
- Un SM versiune Coupé din 1972 de primă mână cu un exterior brun Scarabée şi piele bej deschis în interior. Pe lângă suspensia hidraulică automată, similară celei existente pe DS, modelul beneficiază, de asemenea, de direcţie asistată de tip DIRAVI, deosebit de inovatoare pentru o manevrabilitate de excepţie.
Nu în ultimul rând, modelul avangardist DS 3 CABRIO ULTRA
PRESTIGE va fi expus alături de aceste modele legendare, insuflat de
acelaşi material genetic ca şi seriile DS şi SM.
Rétromobile se deschide
publicului larg, miercuri 4 februarie 2015.
Marca
DS
Născută la Paris, marca
franţuzească DS a luat fiinţă, oficial, la 1 iunie 2014. Principalul obiectiv:
acela de a reînvia tradiţia gamei premium în industria auto din Franţa.
Inspirată din înalta expertiză franţuzească, DS duce mai departe valorile
inovaţiei şi unicităţii mostenite de la primul DS din 1955. Concepută pentru
acei clienţi dornici să se afirme, gama DS include DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS
5, DS 5LS (comercializat exclusiv în China) şi DS 6 (comercializat exclusiv în China. Gama propune autovehicule, care se disting prin
stilul aparte, rafinamentul în cele mai mici detalii, materialele nobile şi
tehnologiile inovatoare, precum ansamblul de propulsie diesel Hybrid4, ce
echipează versiunea DS 5. Disponibilă în Europa, în magazinele DS, la
standurile de prezentare dedicate, din cadrul reţelei CITROËN, DS deţine
propria reţea de puncte de vânzare în China. DS reprezintă astfel, pentru
clienţii săi, o experienţă a Mărcii care depaşeşte produsul în sine, graţie
ofertei exclusive de servicii premium, în special prin clubul DS PRIVILÈGE.
Pâna acum, Marca înregistrează un număr de 500.000 de unităţi vândute de la lansare.
Sursa: Georgiana Pătru, Manager PR Trust Motors S.R.L.
0 comentarii