DS 21 Cabriolet
DS 21 Cabriolet
La începutul anului 2015, primul an de existenţă ca marcă independentă, DS va lua parte la cea de-a 40-a ediţie a Salonului Retromobile de la Paris (Franţa), aniversând  60 de ani de DS. În intervalul 4-8 februarie 2015, pasionaţii de automobile au ocazia să descopere standul DS, amplasat în Centrul Porte de Versailles Exhibition şi de a descifra istoria legendarului model DS. Expoziţia DS, a beneficiat de un suport preţios din partea Amicales CITROEN dar şi a cluburilor de pasionaţi DS şi SM. Aceasta  va reuni cinci modele legendare precum şi ultimele creaţii ale Mărcii, DS 3 CABRIO în versiunea Ultra Prestige.

Salonul Rétrombile reuneşte pasionaţi de maşini retro din întreaga lume şi reprezintă pentru marca DS ocazia perfectă de a se adresa publicului larg. Astfel, prezentă pentru prima dată ca marcă independentă, DS va expune o selecţie de modele emblematice ale epocii DS, la 60 de ani de la debutul legendarului model, în cadrul Salonului Auto de la Paris din 1955. Standul DS va găzdui două modele SM precum şi un autovehicul comercializat în prezent: DS 3 CABRIO.

Contribuţia colecţionarilor a făcut posibilă expunerea a cinci modele de legendă. Publicul larg are posibilitatea de a descoperi moştenirea extraordinară, care inspiră astăzi marca DS, în încercarea de a propune clienţilor autovehicule excepţionale, ce îmbină perfect designul şi tehnologia, confortul şi senzaţiile la volan, materialele nobile şi grija pentru detalii.

Vedetele aşteptate sunt:
  • un DS 19 din 1959  în configuraţie originală: caroserie gri-rosé, pavilion violet şi interior albastru royal. Adaptat pentru exportul în Germania, modelul integrează un tablou de bord cu indicator de temperatură apă/motor şi un radio FM/LW. Motorul în 3 cilindri este asociat unei cutii de viteze hidraulice în 4 trepte.
  • un DS 21 Cabriolet din 1968, echipat cu cutie de viteze cu comandă hidraulică. Finisajele extrem de atente ale acestei maşini pline de rafinament sunt încununate de tapiţeria roşie, din piele, care contrastează puternic cu albul Carrare al caroseriei dar şi cu capota de culoare neagră.
  • un DS 20 Pallas din 1973, un model de lux, excepţional, cu tapiţerie din piele «tobacco», caroserie de culoare bej Tholonet, geamuri fumurii, precum şi un pavilion decapotabil. Maşina este echipată cu o cutie de viteze cu comandă hidraulică cu 4 rapoarte şi un motor de 1985 cm3.
  • un SM în versiune Coupé din 1971 care a aparţinut Majestăţii sale, Hassan al II lea, Regele Marocului. Nuanţa de auriu metalizat a caroseriei, plăcuţele de înmatriculare specifice, tapiţeria din piele naturală, aerul condiţionat, radioul hi-fi Continental Edison (specific acestui model), geamurile fumurii şi farurile de ceaţă; toate aceste caracteristici îl fac cu adevărat unic. Motorul este, la rândul său, unul excepţional: un Maserati V6.
  • Un SM versiune Coupé din 1972 de primă mână cu un exterior brun Scarabée şi piele bej deschis în interior. Pe lângă suspensia hidraulică automată, similară celei existente pe DS, modelul beneficiază, de asemenea, de direcţie asistată de tip DIRAVI, deosebit de inovatoare pentru o manevrabilitate de excepţie.
Nu în ultimul rând, modelul avangardist DS 3 CABRIO ULTRA PRESTIGE va fi expus alături de aceste modele legendare, insuflat de acelaşi material genetic ca şi seriile DS şi SM.

Rétromobile se deschide publicului larg, miercuri 4 februarie 2015.

Marca DS
Născută la Paris, marca franţuzească DS a luat fiinţă, oficial, la 1 iunie 2014. Principalul obiectiv: acela de a reînvia tradiţia gamei premium în industria auto din Franţa. Inspirată din înalta expertiză franţuzească, DS duce mai departe valorile inovaţiei şi unicităţii mostenite de la primul DS din 1955. Concepută pentru acei clienţi dornici să se afirme, gama DS include DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS (comercializat exclusiv în China)  şi DS 6 (comercializat exclusiv în China. Gama propune autovehicule, care se disting prin stilul aparte, rafinamentul în cele mai mici detalii, materialele nobile şi tehnologiile inovatoare, precum ansamblul de propulsie diesel Hybrid4, ce echipează versiunea DS 5. Disponibilă în Europa, în magazinele DS, la standurile de prezentare dedicate, din cadrul reţelei CITROËN, DS deţine propria reţea de puncte de vânzare în China. DS reprezintă astfel, pentru clienţii săi, o experienţă a Mărcii care depaşeşte produsul în sine, graţie ofertei exclusive de servicii premium, în special prin clubul DS PRIVILÈGE. Pâna acum, Marca înregistrează un număr de 500.000  de unităţi vândute de la lansare.

Sursa: Georgiana Pătru, Manager PR Trust Motors S.R.L.
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii