CITROËN: O marcă cu o identitate unică: 50 de milioane de
autovehicule vândute de la înfiinţare.
Premiere mondiale: Noul CITROËN Berlingo Multispace şi
conceptul Berlingo MOUNTAIN VIBE.
Noutăţi:
Noua gamă C4 şi C3 Picasso « Black Top ».
O gamă complet reînnoită bazată pe un design pur,
optimist, dedicat confortului şi relaxării, la care se adaugă inteligenţa
tehnologică.
Creativitate, curaj şi
puţină impertinenţă: acestea sunt ingredientele « poveştii de succes » a
CITROËN, de peste 95 de ani. Succesul va fi ilustrat în primăvara anului 2015
de un rezultat simbolic: 50 de milioane de vehicule vândute de la înfiinţarea
Mărcii, ce poartă logo-ul CITROËN. Semnătura recunoscută, simbol al
autovehiculelor cu un stil puternic, confortabile, funcţionale, ce beneficiază,
în acelaşi timp, de servicii inovatoare.
CITROËN se bazează
astăzi pe propriul ADN « Creativitatea şi Tehnologia în slujba confortului »,
pentru a-şi reinventa identitatea: o marcă creativă, diferită, ce promovează
mobilitatea relaxată, plină de optimism şi încredere, graţie produselor,
serviciilor, precum şi reţelei sale.
Modelele şi conceptele
expuse la standul CITROËN, cu ocazia Salonului de la Geneva, reflectă dinamica
şi puterea identităţii CITROËN pentru a oferi un design pur şi optimist, dedicat
confortului şi relaxării şi, nu în ultimul rând, inteligenţă tehnologică.
PREMIERĂ MONDIALĂ: Noul CITROËN Berlingo Multispace
Cu o personalitate
puternică, ingenios şi optimist, noul CITROËN
Berlingo beneficiază de o parte frontală restilizată, mai expresivă, completată
de tehnologii moderne şi utile ca, de exemplu, noul ecran tactil de 7"
sau sistemul Active City Brake, precum şi de motorizări eficiente de ultimă
generaţie. Deschizător de drumuri pe segmentul
ludospace şi veritabilă referinţă în permanentă evoluţie, modelul îşi păstrează
toate calităţile în materie de modularitate, volum, confort şi echipamente, precum
Modutop®.
Un concept inedit: CONCEPTUL Berlingo MOUNTAIN VIBE
Energic şi optimist, acest
concept cu design îndrăzneţ propune o serie de accesorii şi ornamente de caroserie
pentru a descoperi natura şi cuceri cele mai înalte vârfuri. Modelul vă duce cu
gândul la peisajul alpin din jurul Genevei şi se dovedeşte a fi partenerul ideal
al îndrăgostiţilor de sporturi în natură, dornici de libertate.
NOUTĂŢI: Noua gamă CITROËN C4
Noul model îşi consolidează
poziţia de necontestat în segmentul hatchback-urilor compacte, fiind extrem de uşor
de condus. Design-ul elegant este completat de confortul general, omogen şi
comportamentul rutier de excepţie. O serie de inovaţii îi conferă tărie de
caracter şi facilitează viaţa la bord : faruri şi stopuri noi, ecran
tactil de 7", funcţia de Acces şi Demaraj Mâini Libere. În plus, realizează
un adevărat salt în viitor cu noile motorizări PureTech şi BlueHDi, extrem de
eficiente, asociate transmisiei automate EAT6.
NOUTĂŢI:
CITROËN C3 Picasso « Black Top”
C3 Picasso îşi păstrează toate calităţile în materie de design,
confort şi modularitate. Echipat cu noile motorizări PureTech 110 şi BlueHDi
100, adoptă o caroserie bi-ton « Black Top » ce propune asocierea
pavilionului negru cu 3 nuanţe de caroserie posibile.
O GAMĂ REÎNNOITĂ
- CITROËN C4 Cactus: O
nouă perspectivă auto, ce reflectă poziţia Mărcii CITROËN. Un nou tip de
crossover, cu un design unic, dedicat complet confortului şi tehnologiei,
pentru o viaţă la bord mai relaxată. S-au înregistrat deja 47.000 de comenzi de la lansare.
Conceptul C4 Cactus AIRFLOW 2L: Veritabilă
chintesenţă de idei, conceptul combină design-ul şi aerodinamica cu soluţii
concrete de optimizare a greutăţii, precum şi un ansamblu de tracţiune inovator
pentru un vehicul economic care să consume mai puţin de 2l/100km.
- Noul CITROËN C1: Lansat
acum câteva luni şi vândut deja în 41.000 exemplare, această nouă citadină
practică, confortabilă şi optimistă oferă o experienţă la volan relaxantă,
graţie versiunii Airscape. Bazându-se pe succesul conceptului prezentat anul
trecut, filiala din Elveţia propune o serie limitată, fabricată local: C1 Swiss
& Me. Cu o personalitate puternică, modelul ilustrează potenţialul de
personalizare al C1 şi capacitatea acestuia de a trăi intens viaţa urbană.
- CITROËN C4
Picasso & Grand C4 Picasso: lideri pe segmentul monospace din Europa,
în doar câteva luni, cu 187.000 unităţi comandate de la lansare. Design-ul pur
şi rafinat este dedicat confortului tuturor pasagerilor.
TEHNOLOGIE INTELIGENTĂ
Întreaga gamă de
vehicule reflectă inteligenţa
tehnologică dedicată:
- utilizării facile, cum ar fi, de exemplu,
ecranul tactil disponibil acum începând cu C1 până la C4 Picasso, precum şi la
întreaga Nouă Gamă C4 şi Noul Berlingo ;
- reducerii costurilor de utilizare graţie, de
exemplu, motorizărilor de ultimă generaţie BlueHDi şi PureTech, performante şi
eficiente, cu un nivel remarcabil al emisiilor şi consumului. Nu mai puţin de
20 versiuni sunt « Best in Class CO2 »
pe segmentul lor.
În funcţie de ţara de
comercializare, aceste autovehicule propun, de asemenea, noi soluţii de
achiziţie şi întreţinere, precum SimplyDrive/FlexiDrive, CITROËN Service Racing
sau serviciile conectate CITROËN CONNECT. Aceste servicii susţin angajamentele
CITROËN faţă de clienţi săi, pentru o şi mai mare transparenţă : CITROËN & DUMNEAVOASTRĂ.
SUCCESE SPORTIVE
Inteligenţa tehnologică
şi aventura umană sunt adevărate valori CITROËN, înglobate de versiunea CITROËN
C-ELYSEE WTCC: un veritabil succes sportiv, gaj al notorietăţii mărcii pe pieţele internaţionale: constructor şi pilot,
încă din primii ani de existenţă Marca CITROËN îşi respectă promisiunea şi va
fi prezentă în Argentina pe 8 martie luna viitoare.
Sursa: Georgiana Patru,
Manager PR Trust Motors S.R.L.
0 comentarii