Nu contează
că vorbim de DTM, de United SportsCar Championship sau de nenumăratele
campionate regionale: săptămână după săptămână, echipele şi piloţii BMW de
pretutindeni se luptă pentru puncte, victorii şi titluri. Şi în afara
circuitelor, membrii familiei BMW Motorsport sunt protagoniştii ştirilor principale.
"BMW Motorsport News" urmăreşte constant principalele noutăţi BMW
pentru o perspectivă completă.
DTM: Wittmann conduce BMW M4 DTM Champion Edition
Marco Wittmann (Germania) a fost la BMW Welt din München (Germania) pentru a intra în posesia propriului BMW M4 DTM Champion Edition. BMW M GmbH a creat această ediţie a modelului BMW M4 Coupé pentru a-l omagia pe campionul DTM din 2014. Ca un tribut adus modelului de curse Ice-Watch BMW M4 DTM, versiunea Champion Edition este disponibilă exclusiv în nuanţa Alpine White. Modelul a fost modificat special de BMW Individual. Decorate cu benzi multicolore, capota motorului şi cea a portbagajului - ambele de culoare negru mat - realizează o conexiune vizuală cu cele ale BMW M4 DTM. Alte particularităţi de design sunt conturul portocaliu al grilei M a radiatorului, logo-ul M dispus în spatele pasajelor roţilor faţă, numărul 23 pe uşi, steagul şi înscrisul "WIT", alături de "DTM Champion 2014", pe geamurile laterale din spate.
Marco Wittmann (Germania) a fost la BMW Welt din München (Germania) pentru a intra în posesia propriului BMW M4 DTM Champion Edition. BMW M GmbH a creat această ediţie a modelului BMW M4 Coupé pentru a-l omagia pe campionul DTM din 2014. Ca un tribut adus modelului de curse Ice-Watch BMW M4 DTM, versiunea Champion Edition este disponibilă exclusiv în nuanţa Alpine White. Modelul a fost modificat special de BMW Individual. Decorate cu benzi multicolore, capota motorului şi cea a portbagajului - ambele de culoare negru mat - realizează o conexiune vizuală cu cele ale BMW M4 DTM. Alte particularităţi de design sunt conturul portocaliu al grilei M a radiatorului, logo-ul M dispus în spatele pasajelor roţilor faţă, numărul 23 pe uşi, steagul şi înscrisul "WIT", alături de "DTM Champion 2014", pe geamurile laterale din spate.
Acelaşi acoperiş din fibră de carbon ca la modelul de serie şi
liniile negre de design dispuse la nivelul pragurilor laterale subliniază
conexiunea dintre versiunea de producţie şi cea de curse. BMW M4 DTM Champion
Edition este echipat cu jante de 19 ţoli, din aliaj uşor, spliter frontal negru,
lamele negre la pragurile laterale, flapsuri frontale din carbon, capace din
carbon ale oglinzilor laterale, spoiler spate şi inserţie de carbon a
difuzorului din gama de accesorii M Performance. Champion Edition îşi
subliniază exclusivismul şi la interior. Plăcuţele pragurilor uşilor poartă
autograful lui Marco Wittmann, în timp ce benzile decorative din carbon pentru
interior - şi ele semnate de pilotul în vârstă de 24 de ani din Fürth
(Germania) - poartă înscrisul "DTM Champion 2014" şi numărul de serie
al automobilului.
Această ediţie este disponibilă într-o serie limitată: ca o
legătură cu numărul de concurs folosit de Wittmann în sezonul trecut, doar 23
de unităţi ale acestui automobil premium exclusiv au fost produse. Fiecare
exemplar este numerotat. Automobilele au fost comandate de clienţii BMW M din
lumea întreagă, iar stocul s-a epuizat în scurt timp. Cei care au cumpărat
această ediţie specială vor beneficia şi de o şedinţă de antrenament pe bucla
Nordschleife de la Nürburgring (Germania), la care va fi prezent şi Wittmann
pentru a oferi sfaturi clienţilor BMW M cu privire la modul în care automobilul
să fie menţinut sub control.
Trei întrebări pentru… Marco Wittmann
Marco, ce-ţi aminteşti de titlul câştigat atunci când priveşti BMW
M4 DTM Champion Edition?
Marco Wittmann: Pentru mine este ceva foarte special că pot să conduc zi de zi o versiune de serie BMW M4 Coupé care are acelaşi design ca şi maşina mea din DTM. Pentru mine, automobilul este ca o piesă de colecţie. Fără îndoială că o voi conduce, dar numai vara şi la ocazii speciale. Până la urmă, BMW M4 DTM Champion Edition este cireaşa de pe tort la finalul unui sezon 2014 absolut remarcabil. Maşina arată fantastic. Dinamica radiată de culori şi benzi mă caracterizează. A fost un sentiment deosebit să o conduc prima dată. Este inutil să mai spun că momente precum acesta mi-au adus aminte de trecerea liniei de sosire la Lausitzring. A fost cel mai mare succes al carierei mele de până acum. Nu voi uita acea zi.
Marco Wittmann: Pentru mine este ceva foarte special că pot să conduc zi de zi o versiune de serie BMW M4 Coupé care are acelaşi design ca şi maşina mea din DTM. Pentru mine, automobilul este ca o piesă de colecţie. Fără îndoială că o voi conduce, dar numai vara şi la ocazii speciale. Până la urmă, BMW M4 DTM Champion Edition este cireaşa de pe tort la finalul unui sezon 2014 absolut remarcabil. Maşina arată fantastic. Dinamica radiată de culori şi benzi mă caracterizează. A fost un sentiment deosebit să o conduc prima dată. Este inutil să mai spun că momente precum acesta mi-au adus aminte de trecerea liniei de sosire la Lausitzring. A fost cel mai mare succes al carierei mele de până acum. Nu voi uita acea zi.
Ai fi visat că cineva va construi un automobil în onoarea ta?
Wittmann: Nu, niciodată nu m-aş fi gândit că este posibil. Este o mare onoare pentru mine că BMW M GmbH mi-a dedicat acest automobil. În special pentru că sunt disponibile doar 23 de modele ale acestui automobil sport premium, o conexiune cu numărul meu de concurs de anul trecut. Mi-e greu să-mi imaginez că doar 23 de oameni din lume au plăcerea de a deţine acest automobil. Iar eu sunt unul dintre ei. Este o nebunie şi sunt foarte mândru de acest lucru.
Wittmann: Nu, niciodată nu m-aş fi gândit că este posibil. Este o mare onoare pentru mine că BMW M GmbH mi-a dedicat acest automobil. În special pentru că sunt disponibile doar 23 de modele ale acestui automobil sport premium, o conexiune cu numărul meu de concurs de anul trecut. Mi-e greu să-mi imaginez că doar 23 de oameni din lume au plăcerea de a deţine acest automobil. Iar eu sunt unul dintre ei. Este o nebunie şi sunt foarte mândru de acest lucru.
Bruno Spengler a primit un BMW M3 DTM Champion Edition după titlul
câştigat în 2012. Cum te simţi acum că vei conduce propriul model?
Wittmann: Atunci eram pilot de teste şi dezvoltare pentru BMW Motorsport şi am putut vedea de aproape cum a câştigat Bruno titlul DTM în 2012. Cred că a fost un gest fantastic din partea BMW M GmbH să-i ofere propriul lui automobil. Doi ani mai târziu, am putut să repet succesul lui Bruno. Iar acum mi-am primit propriul Champion Edition. Cel puţin, acum mă pot alătura discuţiei când Bruno povesteşte cu multă pasiune despre propriul BMW M3 negru.
Wittmann: Atunci eram pilot de teste şi dezvoltare pentru BMW Motorsport şi am putut vedea de aproape cum a câştigat Bruno titlul DTM în 2012. Cred că a fost un gest fantastic din partea BMW M GmbH să-i ofere propriul lui automobil. Doi ani mai târziu, am putut să repet succesul lui Bruno. Iar acum mi-am primit propriul Champion Edition. Cel puţin, acum mă pot alătura discuţiei când Bruno povesteşte cu multă pasiune despre propriul BMW M3 negru.
DTM: Farfus a primit cheile noului său BMW
În viitor, Augusto Farfus (Brazilia) va putea să se bucure de traseu spre circuitele din DTM şi de alte călătorii în Monaco, acolo unde este reşedinţa lui - la volanul noului său BMW M4 Cabriolet. Chiar dacă temperaturile sunt unele de iarnă, acest lucru nu l-a împiedicat să intre în posesia cheilor automobilului BMW M automobile de culoare Moonstone metalizat. Cabrioletul foarte performant, deja un model foarte sportiv, a fost modificat cu ajutorul accesoriilor BMW M Performance, care include grilă de culoare neagră a radiatorului, difuzor spate şi spliter frontal din carbon. Pachetul aerodinamic BMW M Performance evidenţiază suplimentar eleganţa dinamică şi apariţia sportivă ale BMW M4 Cabriolet. Decoraţiunile din carbon ale ţevilor de evacuare şi sistemul special de amortizare permit ca automobilul să ofere o acustică inconfundabilă. Prizele de aer M laterale, Air Curtain şi AirBreather are nu sunt singurele dotări ce amintesc de motorsport. Volanul BMW M Performance îmbrăcat în Alcantara, cu decoraţiuni din fibră de carbon şi Race Display, are o funcţie integrată de afişare în partea superioară. Cea mai recentă tehnologie OLED şi afişajele LED în două culori permit ca modurile Race, Sport şi EfficientDynamics să fie operate prin intermediul butoanelor integrate în zona de sprijin a degetului mare. "Cu toate accesoriile BMW M Performance integrate, BMW M4 Cabriolet este automobilul perfect pentru mine", a spus Farfus. "Ca pilot de curse, îmi place că s-a folosit foarte mult fibra de carbon. Iar sunetul este fantastic."
În viitor, Augusto Farfus (Brazilia) va putea să se bucure de traseu spre circuitele din DTM şi de alte călătorii în Monaco, acolo unde este reşedinţa lui - la volanul noului său BMW M4 Cabriolet. Chiar dacă temperaturile sunt unele de iarnă, acest lucru nu l-a împiedicat să intre în posesia cheilor automobilului BMW M automobile de culoare Moonstone metalizat. Cabrioletul foarte performant, deja un model foarte sportiv, a fost modificat cu ajutorul accesoriilor BMW M Performance, care include grilă de culoare neagră a radiatorului, difuzor spate şi spliter frontal din carbon. Pachetul aerodinamic BMW M Performance evidenţiază suplimentar eleganţa dinamică şi apariţia sportivă ale BMW M4 Cabriolet. Decoraţiunile din carbon ale ţevilor de evacuare şi sistemul special de amortizare permit ca automobilul să ofere o acustică inconfundabilă. Prizele de aer M laterale, Air Curtain şi AirBreather are nu sunt singurele dotări ce amintesc de motorsport. Volanul BMW M Performance îmbrăcat în Alcantara, cu decoraţiuni din fibră de carbon şi Race Display, are o funcţie integrată de afişare în partea superioară. Cea mai recentă tehnologie OLED şi afişajele LED în două culori permit ca modurile Race, Sport şi EfficientDynamics să fie operate prin intermediul butoanelor integrate în zona de sprijin a degetului mare. "Cu toate accesoriile BMW M Performance integrate, BMW M4 Cabriolet este automobilul perfect pentru mine", a spus Farfus. "Ca pilot de curse, îmi place că s-a folosit foarte mult fibra de carbon. Iar sunetul este fantastic."
Sursa: BMW Romania
0 comentarii