Simone Tempestini obține prima sa victorie din Campionatul Mondial de Raliuri la
categoria Production Cup în Raliul Suediei.
Napoca Rally Academy a terminat pe șapte în clasamentul pe echipe și obține șase puncte în WRC 2.
Aventura din WRC continuă cu Raliul Mexicului
în perioada 5 – 8 martie 2015.
Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi au
terminat cu stil Raliul Suediei și au obținut prima victorie din Campionatul Mondial de Raliuri în
Production Cup. Simone Tempestini a adunat șase puncte și pentru NRA în
clasamentul pe echipe din WRC 2, la debutul primei echipe românești din Campionatul Mondial.
Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi au terminat Raliul Suediei cu încă trei victorii de probă specială duminică și și-au trecut în cont o victorie spectaculoasă pe zăpada din Suedia în Production Cup din WRC 2. Echipajul Napoca Rally Academy a avut un singur moment cu probleme, vineri pe speciala a noua, și a câștigat 20 din cele 21 de probe speciale din Raliul Suediei (una la egalitate cu Massimilliano Rendina, campionul mondial din Production Cup în 2014.
“Suntem extrem de bucuroși că am obținut primul nostru succes în WRC la categoria Production Cup, dar suntem și mai bucuroși de modul în care a decurs raliul. Mașina a fost ok, dictarea, ceea ce pentru viitorul meu este unul dintre cele mai importante aspecte, a fost foarte ok, iar ritmul unul bun pe tot parcursul raliului”, a spus Simone Tempestini, după cel mai important succes din carieră în Campionatul Mondial.
Fără a avea experiență prea multă pe probe acoperite cu zăpadă, Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi și-au adaptat dictarea și stilul de pilotaj la condițiile din Suedia și au reușit să obțină o victorie categorică în Production Cup. “Ai nevoie de experiență să mergi tare pe aceste probe. Sunt foarte rapide, tehnice, înguste și cred că munca din această săptămână ne va fi de folos în viitor. Aș vrea să mulțumesc echipei și partenerilor noștri care ne susțin în acest sezon complet din WRC”, a continuat Simone Tempestini.
Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi au terminat Raliul Suediei cu încă trei victorii de probă specială duminică și și-au trecut în cont o victorie spectaculoasă pe zăpada din Suedia în Production Cup din WRC 2. Echipajul Napoca Rally Academy a avut un singur moment cu probleme, vineri pe speciala a noua, și a câștigat 20 din cele 21 de probe speciale din Raliul Suediei (una la egalitate cu Massimilliano Rendina, campionul mondial din Production Cup în 2014.
“Suntem extrem de bucuroși că am obținut primul nostru succes în WRC la categoria Production Cup, dar suntem și mai bucuroși de modul în care a decurs raliul. Mașina a fost ok, dictarea, ceea ce pentru viitorul meu este unul dintre cele mai importante aspecte, a fost foarte ok, iar ritmul unul bun pe tot parcursul raliului”, a spus Simone Tempestini, după cel mai important succes din carieră în Campionatul Mondial.
Fără a avea experiență prea multă pe probe acoperite cu zăpadă, Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi și-au adaptat dictarea și stilul de pilotaj la condițiile din Suedia și au reușit să obțină o victorie categorică în Production Cup. “Ai nevoie de experiență să mergi tare pe aceste probe. Sunt foarte rapide, tehnice, înguste și cred că munca din această săptămână ne va fi de folos în viitor. Aș vrea să mulțumesc echipei și partenerilor noștri care ne susțin în acest sezon complet din WRC”, a continuat Simone Tempestini.
Performanța excelentă obținută de Simone Tempestini
aduce și primele puncte pentru echipa Napoca Rally Academy în WRC 2.
“Suntem pe șapte la echipe și avem primele șase
puncte din WRC 2 pentru o echipă românească. Sunt atât de mândru de evoluția
echipajului NRA încât este greu să descriu asta în cuvinte”, a spus și
Marco Tempestini, liderul primei echipe românești din Campionatul Mondial
de Raliuri.
Următoarea aventură pentru echipajul NRA
este Raliul Mexicului, etapa a treia din Campionatul Mondial de Raliuri fiind
programată în perioada 5 – 8 martie. Și aici Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi vor concura tot pe modelul Subaru Impreza în
Production Cup din WRC 2.
Sursa: Motor Heads Publishing
0 comentarii