'My Feel Good Place’ este o campanie destinată celebrării și împărtășirii online a unora din cele mai pline de
inspirație destinații din lume.
Goodyear anunță lansarea noii sale
campanii ‘My Feel Good Place’, o platformă integrată care colectează din
Instagram imagini ale locurilor favorite ale oamenilor de peste tot din lume și populează automat o
hartă interactivă cu acestea. Platforma ‘My Feel Good Place’ a fost dezvoltată având în minte sloganul ‘Made to Feel Good’ și extinde misiunea
Goodyear de a oferi oamenilor experiența unei călătorii confortabile către o destinație familiară, plină de
inspirație sau poate dimpotrivă către una care să ofere perspectiva schimbării
stilului de viață. Utilizatorii pot trimite fotografii pe Instagram cu hashtag-ul #MyFeelGoodPlace
și pot
câștiga
câteva premii, printre care se numără și un bilet de zbor în jurul lumii (a se vedea
pentru mai multe detalii Termenii și Condițiile de participare, respectiv de eligibilitate pentru premii). Platforma
poate fi accesată folosind următorul link: www.iconosquare.com/contests/myfeelgoodplace.
Importanța găsirii unui loc sau a unui mediu sigur, în care să te “simți bine” trece dincolo de o poză draguță, iar impactul ei asupra psihicului uman poate fi cu greu trecut cu vederea, după cum confirmă și experții. “În timp ce ne lăsăm cuprinși de un mediu sau de un loc pe care noi îl considerăm fizic sigur, oamenii își pot practic revitaliza atât corpul cât și mintea prin distanțarea de orice factor stresant de muncă sau personal. Într-adevăr, identificarea acelui loc în care cineva se simte bine poate avea importante beneficii psihologice pentru starea de spirit a persoanei respective, pentru starea sa emoțională și pentru performanțele sale în general”,a spus Dr. Dimitrios Tsivrikos, psiholog în materie de comportament de consum și business de la University College of London.
“Din timpuri preistorice,
oamenii au fost preocupați de îmbogățire (i.e.picturile rupestre) sau de descoperirea acelor locuri care să îi
facă să se simtă în siguranță sau care să le îmbunătățească starea atât din punct de vedere psihologic, cât și fiziologic. În
timpurile noastre contemporane, observăm același fenomen, în care
oamenii se angajează să plece în diverse călătorii în încercarea de a petrece
timp în locuri care să îi facă să se simtă bine și să îi reconecteze cu
ei înșiși și cu cei dragi lor.”
Pentru a da startul
acestei campanii, echipa Goodyear a fost mai întâi în teren căutând câteva
locuri care să se înscrie în categoria ‘Feel Good Places’ și cu care să fie clădit
site-ul campaniei. Ea a explorat împrejurimile Lacului Como și a identificat locuri
extraodinare în care să te ‘Simți Bine’, un loc fascinant cu ape glaciare și o minunată priveliște a muntelui Grigna ce
se dezvăluie după un drum de coastă extrem de pitoresc. Această parte de rai
italienească a servit ca prim loc de făcut poze și de postat pe platforma
‘My Feel Good Place’.
“Această campanie este
menită să captureze esența solganului “Made to Feel Good” precum și ideea conform căreia Goodyear
îți dă
acea liniște sufletească de care ai nevoie oriunde te-ai duce. Fie că este vorba
despre o evadare psihologică sau de o călătorie fizică, Goodyear celebrează
locurile în care consumatorii săi se simt bine, precum și călătoriile care se
află în spatele acestor destinații, lansând această platformă,” a spus Hans Vrijsen, Marketing Director
Consumer EMEA Goodyear Dunlop.
Postând poze pe website-ul My Feel Good Place, cei care
se înscriu astfel pe platformă pot fi eligibili
și pentru un bilet de zbor în jurul lumii (a se vedea pentru
mai multe detalii Termenii și Condițiile ce trebuie întrunite, incluzând aici și eligibilitatea pentru câștigarea premiilor). În acest fel, norocoșii câștigători vor pleca în căutarea următoarei
distinații care să fie viitorul lor ‘loc plăcut’ din lume.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
0 comentarii