Livrările
au crescut cu 9,2%, la un total de 232.556 de automobile.
Vânzări-record
pentru primul trimestru, plus de 8,1%, 526.669 de unităţi.
Creştere
echilibrată în toate regiunile mapamondului.
Vânzări
puternice pentru noile modele BMW: Seria 2, Seria 4, X5 şi X6.
Livrările
BMW i au totalizat 2.600 de automobile în martie.
MINI a
înregistrat cel mai bun prim trimestru din istoria sa
În România, revenire după un an dificil: creştere de 31% pentru BMW şi 63% pentru MINI.
În România, revenire după un an dificil: creştere de 31% pentru BMW şi 63% pentru MINI.
Livrările de
automobile BMW Group au atins un nou maxim în luna martie, ceea ce a contribuit
la cel mai bun prim trimestru din istoria companiei. Pe mapamond, un total de
232.556 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce au fost livrate în martie, cu
9,2% mai multe decât anul trecut. În primele trei luni ale anului 2015, BMW
Group a reuşit o creştere de 8,1%, fiind livrate clienţilor 526.669 de
automobile.
În România
Şi în România vânzările sunt pe un trend ascendent, după 2014 care s-a dovedit un an deosebit de dificil. Astfel, BMW a încheiat primele 3 luni cu un 351 livrări şi un plus de 31% (Q1 2014: 268 unităţi). Cel mai de succes model al mărcii rămâne indiscutabil BMW X5, cu 60 de clienţi în primul trimestru al anului (+9%, 55 unităţi în Q1 2014). Pe poziţa a doua în topul celor mai vândute modele BMW urcă BMW Seria 5 Sedan cu 46 livrări (Q1 2014: 36 livrări, +28%). Este urmat de BMW Seria 3 cu 41 unuităţi (Q1 2014: 30 livrări, +37%). De schimbarea de generaţie profită din plin noul BMW X6, înregistrând o creştere de 74% (Q1 2015: 40 unităţi, Q1 2014: 23 unităţi).
Şi în România vânzările sunt pe un trend ascendent, după 2014 care s-a dovedit un an deosebit de dificil. Astfel, BMW a încheiat primele 3 luni cu un 351 livrări şi un plus de 31% (Q1 2014: 268 unităţi). Cel mai de succes model al mărcii rămâne indiscutabil BMW X5, cu 60 de clienţi în primul trimestru al anului (+9%, 55 unităţi în Q1 2014). Pe poziţa a doua în topul celor mai vândute modele BMW urcă BMW Seria 5 Sedan cu 46 livrări (Q1 2014: 36 livrări, +28%). Este urmat de BMW Seria 3 cu 41 unuităţi (Q1 2014: 30 livrări, +37%). De schimbarea de generaţie profită din plin noul BMW X6, înregistrând o creştere de 74% (Q1 2015: 40 unităţi, Q1 2014: 23 unităţi).
Şi MINI se
află pe un trend ascendent important, încheind primul trimestru cu 31 de livrări şi o creştere de 63% (Q1
2014: 19 unităţi). Marca beneficiază de schimbarea de generaţie a clasicului
MINI Hatch. Acum disponibil în variante de 3 şi 5 uşi, acesta a ajuns la 16
clienţi (Q1 2014: 6 unităţi). Al doilea cel mai vândut model al mărcii, MINI
Countryman, se menţine la un nivel stabil (Q1 2015: 9 unităţi, Q1 2014: 8 unităţi).
La nivel global
"Acesta a fost cel mai bun prim trimestru din istoria companiei
noastre şi am reuşit, la nivel global, creşteri ale vânzărilor în toate
regiunile", a comentat Ian Robertson, membru în Consiliul de Administraţie
al BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi marketing BMW. "Este foarte
plăcut să vedem continuarea revenirii în Europa, în timp ce vânzările în
America de Nord rămân la un nivel foarte bun. Cu impulsul oferit de gama de
produse noi pe care le aducem în acest an, sunt încrezător că ne vom îndeplini
obiectivul de a livra clienţilor - în acest an - mai multe automobile ca
niciodată", a completat Robertson.
Un total de 195.593 de automobile ale mărcii BMW au fost livrate clienţilor în
martie, un nou maxim pentru această lună (+5,1%). De asemenea, este cel mai bun
prim trimestru din istoria mărcii, cu un total de 451.576 de unităţi vândute pe
mapamond, o creştere de 5,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Noul BMW
Seria 2 continuă să înregistreze o cerere mare, în martie fiind vândute 14.696
de unităţi. Aproximativ două treimi dintre acestea au fost realizate de noul
Seria 2 Active Tourer, fiind livrate clienţilor 9.790 de unităţi. Livrările
pentru BMW Seria 4 au rămas la un nivel ridicat, cu 18.373 de automobile
livrate în martie. Popular dintotdeauna, BMW Seria 5 şi-a menţinut nivelul bun
al vânzărilor - 36.028 de unităţi vândute în martie, o creştere de 0,3%.
Totodată, succesul mare al vânzărilor familiei BMW X - fondatoarea segmentului
- a continuat cu livrările celei de-a treia generaţii BMW X5 (+12,1%, 15.289 de
unităţi), în timp ce livrările BMW X6 au urcat cu 5,4%, la un total de 3.880 de
unităţi.
Peste 2.600 de automobile electrice inovatoare BMW i au fost
vândute în martie. Vânzările modelului BMW i3 au fost mai mari decât în oricare
din lunile anterioare, cu un total de 2.067 de unităţi livrate clienţilor, iar
cererea pentru BMW i8 - desemnat recent World Green Car of the Year - rămâne
foarte mare.
Vânzările automobilelor mărcii MINI au înregistrat o creştere semnificativă în comparaţie cu
luna martie a anului trecut, când vânzările au fost afectate de schimbarea
modelului principal. "MINI a reuşit cel mai bun prim trimestru din istoria
sa", a declarat Peter Schwarzenbauer, membru în Consiliul de Administraţie
BMW AG, responsabil pentru MINI, BMW Motorrad şi Rolls-Royce. "Acum, noile
noastre modele cu trei şi cu cinci uşi sunt disponibile la capacitate maximă şi
putem vedea cât de populare sunt pe piaţă." În martie 2015, livrările MINI
au crescut cu 38,9%, la un total de 36.635 de unităţi, în timp ce livrările
pentru primele trei luni ale anului au totalizat 74.312 automobile, o evoluţie
de 28,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Noua generaţie MINI Hatch cu
trei uşi a ajuns la 13.890 de clienţi în cursul lunii martie, o creştere de
79,7% faţă de aceeaşi lună din 2014, în timp ce livrările noului MINI Hatch cu
cinci uşi au totalizat 9.688 de unităţi.
Comparativ cu acelaşi trimestru al anului trecut, care a fost unul
foarte bun pentru Rolls-Royce Motor
Cars datorită popularităţii noului model Wraith, vânzările mărcii din Goodwood
pentru primele trei luni din 2015 au fost modeste, dar în conformitate cu
aşteptările şi în cadrul ciclului planificat de companie. Condiţiile dificile
de pe piaţa de lux din China s-au adăugat la provocările primului trimestru.
Rolls-Royce a livrat clienţilor 781 de automobile în acest an (-12,9%).
În conformitate cu strategia corporate de creştere echilibrată la
nivel global, toate regiunile de vânzări ale BMW Group au înregistrat creşteri
ale livrărilor atât în luna martie, cât şi în primul trimestru.
În Europa,
livrările modelelor BMW şi MINI au crescut cu 11,8% în martie, cu un total de
114.290 de automobile livrate. De asemenea, şi primul trimestru a adus o
creştere consistentă, perioadă în care livrările au urcat cu 9,6%, la 234.658
de unităţi. Aproape toate pieţele europene şi-au mărit vânzările faţă de anul
trecut, martie aducând evoluţii de peste 10 procente în multe ţări. Livrările
modelelor BMW şi MINI în Marea Britanie - a patra cea mai mare piaţă a BMW
Group - au totalizat 37.872 de unităţi, o evoluţie semnificativă de 19,9% faţă
de aceeaşi perioadă a anului trecut. Creşteri la fel de bune, de 20,0%, au fost
obţinute în Franţa, unde s-au vândut 8.056 automobile MINI şi BMW.
Startul puternic de an ce a fost înregistrat în America a continuat şi în martie,
când s-au vândut cu 9,8% mai multe automobile BMW şi MINI, adică un total de
47.362 de unităţi. Primul trimestru a fost unul consistent, în care s-au livrat
109.510 automobile, un salt de 9,9% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului
trecut. America de Nord continuă să fie cel mai important vector de creştere al
regiunii, livrările din martie pentru BMW şi MINI totalizând 40.139 de
automobile în SUA (+12,2%), în timp ce creşterea pentru Canada a fost de 2,2%,
la un total de 3.125 de unităţi.
De asemenea, Asia a
reuşit o creştere constantă în martie, cu livrări în regiune ce au totalizat
64.988 de automobile, un plus de 4,8% faţă de aceeaşi lună a anului trecut.
Livrările au crescut în primul trimestru la un total de 166.330 de automobile
BMW şi MINI, un salt de 5,2% faţă de perioada similară din 2014. În martie,
livrările în China continentală au crescut cu 8,1%, la un total de 43.824 de
automobile livrate, în timp ce Coreea de Sud a raportat o evoluţie pozitivă de
17,6%, per total 4.340 de unităţi.
BMW Motorrad a livrat clienţilor
15.912 motociclete şi maxiscutere în luna martie, un salt de 4,8% faţă de
aceeaşi lună a anului trecut. În primul trimestru, livrările la nivel mondial
au fost cu 9,2% mai mari, adică un total de 31.370 de unităţi.
Livrările BMW Group în/ până în martie 2015, pe scurt
În martie 2015
|
Comparativ cu anul trecut
|
Total, inclusiv martie 2015
|
Comparativ cu anul trecut
|
|
Automobile BMW Group
|
232.556
|
+9,2%
|
526.669
|
+8,1%
|
BMW
|
195.593
|
+5,1%
|
451.576
|
+5,4%
|
MINI
|
36.635
|
+38,9
|
74.312
|
+28,4%
|
Rolls-Royce
|
328
|
-18,0%
|
781
|
-12,9%
|
BMW Motorrad
|
15.912
|
+4,8%
|
31.370
|
+9,2%
|
Sursa: BMW Romania
0 comentarii