Salonul Internaţional de la Shanghai şi-a deschis porţile
presei, un eveniment cheie pentru CITROËN. Susţinut de parteneriatul consolidat
cu Dongfeng, de noul record de vânzări din 2014 şi de o gamă chiar mai
atractivă, Marca îşi confirmă dinamica în China, principala sa piaţă. CITROËN
dezvăluie în premieră mondială, la standul său, conceptul AIRCROSS, un SUV surprinzător,
care ilustrează capacitatea Mărcii de a deveni o referinţă internaţională cu
adevărat diferită. CITROËN C3-XR este un alt model expus in cadrul Salonului. Lansat
acum 4 luni, primul SUV comercializat de Dongfeng CITROËN este deja un succes,
cu peste 14.000 de vânzări înregistrate până la sfârşitul lunii martie. Alături, Noul C4 Picasso, lider european pe
segmentul monovolumelor, va fi lansat în iunie pe piaţa Chineză. Noul C-Elysée
îşi confirmă poziţia de best-seller al companiei, poziţie consolidată şi de
victoriile repurtate la campionatul WTCC, una dintre runde urmând să se
desfăşoare chiar la Shanghai în septembrie.
DONGFENG CITROËN: progres pe toate fronturile
În 2014 CITROËN a
înregistrat în China un progres (14 %) mai rapid decât piaţa (10 %), totalizând
320.000 de vânzări, un nou record
istoric. Reprezentând 1 din 4 vânzări CITROËN din lume, China îşi confirmă
astfel statutul de principală piaţă a Mărcii, înaintea Franţei.
O ofensivă strategică de vânzări pe segmentul C (peste 50% din vânzările pieţei în China), printre care se numără în
special:
- Noul CITROËN C-Elysée: în 2014,
primul an complet, acest model s-a clasat ca best-seller al Dongfeng
CITROËN, cu peste 100.000 vânzări. Capacitatea de a atrage noi clienţi a
fost confirmată încă de la începutului anului 2015 cu un număr al
vânzărilor în continuă creştere;
- CITROËN C3-XR: acest nou
model este primul SUV fabricat şi comercializat de Dongfeng CITROËN,
lansat la sfârşitul lui decembrie 2014. Într-un moment în care segmentul
SUV este în plină creştere în China (24 % din vânzările VP în 2014, cu +9
puncte vs 2012), C3-XR reprezintă un nou avantaj strategic în ofensiva
comercială a companiei. La sfârşitul lunii martie, cu peste 14.000
exemplare înregistrate de la lansare, vânzările au depăşit deja obiectivele
Mărcii;
- Noul CITROËN C4 Picasso: dezvăluit în premieră publicului chinez prezent la Salonul de la Shanghai, liderul european al segmentului MPV urmează să fie comercializat pe piaţa chineză începând cu luna iunie. Un atu în plus pentru a cuceri noi clienţi.
O reţea dinamică, renumită, cu:
- Un loc întâi în clasamentul JD Power 2014 SSI (Sales
Satisfaction Index) şi locul trei în clasamentul JD Power 2014 CSI (Customer
Service Index);
- reţea de dealeri mai densă: 85 %
din principalele oraşe chineze acoperite de 472 puncte de vânzare la
sfârşitul lui 2014 şi un obiectiv de peste 500 până la sfârşitul anului.
- Campionatul FIA WTCC, un formidabil vector de
imagine şi notorietate în China, cu:
- Un titlu de campion mondial la constructor în 2014
câştigat la volanul CITROËN C-Elysée WTTC, automobil
de curse bazat pe Noul C-Elysée, best-seller al Dongfeng CITROËN în China
(100.000 de vânzări în 2014);
- Una din cele 12 runde internaţionale disputate la
Shanghai (25-27 septembrie 2015);
- Un pilot chinez: Ma Qing Hua. La 27 ani, acest pilot originar din Shanghai este cel mai tânăr din cei patru piloţi WTCC ai CITROËN Racing. Motiv de mândrie pentru ţară, acesta este primul pilot chinez care a câştigat o cursă la campionatul FIA (în 2014, în Rusia, la volanul CITROËN C-Elysée WTCC). În 2015, va participa la toate cursele din cadrul campionatului.
CONCEPTUL CITROËN AIRCROSS: o ilustrare a poziţiei
internaţionale a CITROËN în premieră mondială la Shanghai
Uimitor, creativ şi
îndrăzneţ, noul concept car CITROËN AIRCROSS, prezentat în premieră mondială la
Shanghai, confirmă capacitatea Mărcii de a câştiga o poziţie internaţională
diferită oferind propria interpretare a conceptului de SUV:
- Un design unic: un stil
echilibrat şi fluid ce creează o identitate puternică şi o prezenţă
inedită pe segmentul SUV. Conceptul CITROËN AIRCROSS adoptă o atitudine plină de optimism;
- Confort, ce inspiră energie: un
habitaclu inedit pentru o experienţă la volan aparte. Habitaclul este
modern şi luminos, fresh şi funcţional, veritabilă sursă de bunăstare
pentru suflet şi corp;
- Inteligenţă tehnologică pentru a conduce fără griji: încurajează comunicarea şi relaţionarea într-un SUV conectat cu o interfaţă grafică excepţională, echipat cu tehnologia Hybrid Plug-In.
Sursa: Georgiana Patru,
Manger PR Trust Motors S.R.L.
0 comentarii