Cu ocazia Salonului Auto
Mondial de la Shanghai, CITROËN lansează în premieră mondială noul
său
concept car: CITROËN AIRCROSS. Salonul marchează, de asemenea, începutul
comercializării CITROËN C4 Picasso în China.
Noul Concept Car,
CITROËN AIRCROSS: Aventuraţi-vă într-o călătorie cu CITROËN
- CITROËN dezvăluie în premieră mondială noul său concept car surprinzător, creativ şi îndrăzneţ: CITROËN AIRCROSS. Marca îşi afirmă încă o dată poziţia internaţională excepţională, oferind propria interpretare a conceptului de SUV:
- O PERSONALITATE INEDITĂ: linii fluide şi echilibrate ce conturează o identitate puternică şi un impact puternic pentru un SUV. CITROËN AIRCROSS nu-şi ascunde spiritul optimist.
- ULTRA CONFORTABIL PENTRU A OFERI CONDUCĂTORULUI AUTO ENERGIE: un cockpit inedit ce oferă o nouă perspectivă asupra condusului. Habitaclul este modern şi luminos, fresh şi funcţional, creând o stare de bine pentru corp şi suflet.
- INTELIGENŢĂ TEHNOLOGICĂ PENTRU A CONDUCE FĂRĂ GRIJI: acesta este un SUV dedicat comunicării şi socializării, echipat cu o interfaţă grafică deosebită şi cu tehnologia Plug-in Hibrid.
După succesul uriaş din Europa, cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai
CITROËN lansează pe piaţa chineză modelele C4 Picasso şi Grand C4 Picasso.
Farmecul C4 Picasso derivă din design-ul pur şi expresiv, silueta dinamică şi
semnătura luminoasă inedită. Fără să uităm desigur de confortul remarcabil,
datorat în mare parte adoptării platformei EMP2 ce garantează o ţinută de drum
impecabilă şi un confort remarcabil tuturor pasagerilor, precum şi un consum de
carburant extrem de redus.
Puteţi vizita standul CITROËN în Hala 7.2. Zilele dedicate presei se vor
desfăşura Luni 20 şi Marţi 21 Aprilie.
Marca CITROËN
CITROËN - alchimia dintre creativitate şi tehnologie, în slujba confortului.
Din 1919, CITROËN a devenit un actor principal în democratizarea auto,
oferind soluţii concrete şi pozitive problemelor ridicate de fiecare epocă.
Astăzi, modelele Citroën reprezintă o veritabilă chintesentă de design, confort
sporit şi tehnologie utilă.
Cu peste 10.000 puncte de vânzare şi service-uri pe teritoriul a peste 90
ţări, CITROËN a vândut peste 1,2 milioane de vehicule în 2014. De reţinut sunt
şi cele 8 titluri de campion mondial la WRC dar şi primul titlu de campion
mondial la Constructori FIA în cadrul WTCC în 2014.
Sursa:
Georgiana Patru, Manager PR Trust Motors S.R.L.
0 comentarii