Suzuki
România a demarat o campanie de promovare a modelului Suzuki Vitara pe postul
național de radio Kiss FM, ascultătorii postului putând să câștige cel mai recent lansat model Suzuki în România.
Suzuki România, în parteneriat cu postul național
de radio Kiss FM, a lansat în această săptămână o campanie de promovare a
noului model Suzuki Vitara, disponibil din aprilie și
pe piața din România. Obiectivul campaniei este de a face cunoscut publicului
țintă al acestui model noul Suzuki Vitara.
Campania are la bază un concurs, cu premii saptamanale, iar la
finalul celor șase săptămâni de promoție,
unul dintre ascultătorii Kiss FM va câștiga chiar noul Suzuki
Vitara. Ideea campaniei este simplă: “descoperă noul Suzuki Vitara și
poate fi al tău”.
Concursul se desfășoară sub forma unui puzzle
și în funcție de indiciile primite în
timpul săptămânii se descoperă câte o parte a mașinii. Campania se desfășoară
pe site-ul www.suzuki.ro unde vor fi introduse toate indiciile, pentru ca în
final să fie descoperită toată mașina. În fiecare zi, de
luni până joi, pe platoformele Kiss FM va fi transmis un indiciu, iar vineri,
pentru cei care au ratat o informație în timpul săptămânii,
ascultătorii pot afla toate informațiile necesare pentru a
descoperi o parte din puzzle.
În afara
platformei virtuale de pe pagina www.suzuki.ro, această acțiune are și o componentă off-line,
noul Vitara fiind expus pe o platformă în Piața Unirii, tot sub formă de
puzzle, și va fi descoperită
treptat pe parcursul campaniei. Campania se desfășoară timp de șase săptămâni, începând de
luni 20 aprilie, la postul Kiss FM.
Sursa : Berti
Panaiot, National Communication Manager
0 comentarii