Extinderea portofoliului de modele susține creșterea
brand-ului la nivel global.
Piața
auto este pregătită să primească primul model de pick-up de dimensiuni medii,
lansat de un producător auto premium.
Până la sfârșitul
acestui deceniu, Mercedes-Benz estimează că va intra pe acest segment, cu
volume ridicate de vânzări.
Principalele piețe: America Latină, Africa de Sud, Australia și Europa.
Până la sfârșitul acestui
deceniu, Mercedes-Benz își va extinde portofoliul
de produse, lansând primul pick-up al unui producător auto premium. Datorită
versatilității, utilizărilor sale multiple, precum și sarcinii utile de aproape o tonă, autovehiculele de tip
pick-up sunt populare peste tot în lume și de aceea
potențialul lor de vânzare este unul ridicat.
„Modelul pick-up Mercedes-Benz
va contribui cu succes la atingerea țintelor de creștere globală”, spune Dr. Dieter Zetsche,
Președintele Consiliului de Administrație Daimler AGși Manager Mercedes-Benz Cars.
„Vom intra pe acest segment de piață cu identitatea noastră
distinctă de brand și cu toate atributele specifice tuturor autovehiculelor noastre: siguranță, confort, putere și valoare.”
Volker Mornhinweg, Head of
Mercedes-Benz Vans, adaugă: „Ca parte a strategiei noastre ‘Mercedes-Benz Vans
se extinde global’, pick-up-ul este autovehiculul ideal pentru extinderea
internațională a portofoliului nostru de produse cu un nou model.”
Un segment promițător cu
potențial la nivel global
Segmentul de pick-up de
dimensiuni medii trece în acest moment printr-o transformare globală. Din ce în
ce mai multe pickup-uri sunt folosite în scopuri personale, iar utilizatorii
comerciali, dar și cei privați, solicită din ce în ce mai mult autovehicule care să aibă dotări și specificații similare cu autoturismele.
Mercedes-Benz este primul
producător auto premium care răspunde acestei schimbări din piață, dezvoltând propriul său
pick-up. Un exemplu similar este introducerea Clasei M acum 20 de ani. Primul
SUV dezvoltat de un producător auto premium, Clasa M a redefinit total
segmentul din care face parte.
Noul Mercedes-Benz pick-up va
fi destinat inițial piețelor din America Latină, Africa de Sud, Australia și Europa, toate acestea
înregistrând creșteri susținute de vânzări pe acest segment.
Mercedes-Benz Vans: Centru de competență pentru autovehicule folosite în scop privat, dar și comercial
Echipa Mercedes-Benz Vans este
responsabilă pentru dezvoltarea noului model. Cu o experiență de mulți ani în dezvoltarea,
producerea și vânzarea autovehiculelor atât către clienți privați, cât și către clienți comerciali, divizia Vans a
Mercedes-Benz este cea mai potrivită pentru a intra pe segmentul de pick-up de
dimensiuni medii și pentru a lansa un Mercedes-Benz pick-up pe piață, o premieră în istoria
companiei. Modelele existente în portofoliu demonstrează că Mercedes-Benz Vans
dispune de un nivel ridicat de experiență, necesar pentru a răspunde
cerințelor clienților, atât persoane fizice, cât și juridice.
„Putem răspunde cu succes cerințelor clienților care
caută un autovehicul ce oferă un grad ridicat de utilitate, dar are în egală
măsură confortul, siguranța și design-ul unui autoturism Mercedes-Benz”, spune Mornhinweg.
„Vom realiza design-ul primului nostru pick-up în concordanță cu această rețetă de
succes.”
Sursa: Mercedes-Benz Romania
0 comentarii