Simone Tempestini nu a fost ocolit de
probleme tehnice nici în ultima zi.
Echipajul Napoca Rally Academy a rezolvat o
problemă apărută la direcție și a obținut o victorie
spectaculoasă în Raliul Argentinei.
Urmează participarea la o etapă din
Campionatul Italian de Raliuri ca parte a pregătirii pentru Raliul Aradului.
Chiar dacă în ultima zi din Raliul Argentinei au mai rămas de
parcurs doar 32,6 km, Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi nu au
avut o zi ușoară. Echipajul Napoca
Rally Academy a rezolvat o problemă tehnică apărută pe ultima probă și și-au trecut în cont o
victorie senzațională într-unul dintre
cele mai dificile raliuri din lume.
32,6 kilometri de probă specială ar fi trebuit să însemne o zi ușoară pentru Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi. Nu și atunci când legendara probă El Condor din Raliul Argentinei trebuie parcursă de două ori. Echipajul Napoca Rally Academy a început ziua de duminică cu un singur obiectiv: acela de a ajunge la sosire și de a-și păstra prima poziție în Production Cup din WRC 2.
Prima trecere pe speciala El Condor a decurs normal și mai rămâneau de parcurs doar 16,3 kilometri din Raliul Argentinei. Dar ce a fost greu nu se putea termina decât și mai greu. “După cinci kilometri parcurși pe ultima probă a apărut o problemă la caseta de direcție. Mi-am adus aminte imediat de ghinionul din Mexic unde am pierdut victoria tot pe ultima probă”, a spus Simone Tempestini.
Simone și Matteo s-au oprit pe probă și au încercat să rezolve problema. După 7 minute, echipajul NRA a reușit imposibilul și a plecat mai departe. În ciuda acestei întârzieri, Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi au reușit să termine pe prima poziție în Production Cup din WRC 2, obținând astfel a doua victorie din mondialul de raliuri. “Bucuria de a termina acest raliu pe prima poziție în Production Cup este uriașă. Vreau să mulțumesc încă o dată echipei pentru că efortul depus a fost unul uriaș, dar în final plecă de aici cu 25 de puncte și asta este cel mai important. Îmi pare rău că am pierdut câteva poziții în clasamentul general și în WRC, dar victoria din Prodcution Cup este singura care contează acum. Și, desigur, experiența adunată în cel mai dificil raliu din cariera mea”, a mai adăugat Simone Tempestini.
32,6 kilometri de probă specială ar fi trebuit să însemne o zi ușoară pentru Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi. Nu și atunci când legendara probă El Condor din Raliul Argentinei trebuie parcursă de două ori. Echipajul Napoca Rally Academy a început ziua de duminică cu un singur obiectiv: acela de a ajunge la sosire și de a-și păstra prima poziție în Production Cup din WRC 2.
Prima trecere pe speciala El Condor a decurs normal și mai rămâneau de parcurs doar 16,3 kilometri din Raliul Argentinei. Dar ce a fost greu nu se putea termina decât și mai greu. “După cinci kilometri parcurși pe ultima probă a apărut o problemă la caseta de direcție. Mi-am adus aminte imediat de ghinionul din Mexic unde am pierdut victoria tot pe ultima probă”, a spus Simone Tempestini.
Simone și Matteo s-au oprit pe probă și au încercat să rezolve problema. După 7 minute, echipajul NRA a reușit imposibilul și a plecat mai departe. În ciuda acestei întârzieri, Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi au reușit să termine pe prima poziție în Production Cup din WRC 2, obținând astfel a doua victorie din mondialul de raliuri. “Bucuria de a termina acest raliu pe prima poziție în Production Cup este uriașă. Vreau să mulțumesc încă o dată echipei pentru că efortul depus a fost unul uriaș, dar în final plecă de aici cu 25 de puncte și asta este cel mai important. Îmi pare rău că am pierdut câteva poziții în clasamentul general și în WRC, dar victoria din Prodcution Cup este singura care contează acum. Și, desigur, experiența adunată în cel mai dificil raliu din cariera mea”, a mai adăugat Simone Tempestini.
Pentru Simone Tempestini urmează
weekendul viitor participarea în Raliul Adriatico, etapă din Campionatul
Italian de Raliuri, ca parte a programului de pregătire pentru Raliul Aradului,
etapa a doua din Campionatul Național fiind programată în
perioada 8 – 9 mai.
Sursa: Motor Heads Publishing
0 comentarii