16 martie –
30 aprilie: Michelin invită consumatorii să participe la sesiuni de condus
online şi off-line şi oferă premii special.
Consumatorii îşi doresc ca anvelopele să ofere performanţe excelente
în ceea ce priveşte siguranţa, longevitatea, economia de carburant şi confortul
în deplasare, iar Michelin este perfect conştient de acest lucru. Cu MICHELIN
Total Performance, o strategie bazată pe inovaţie, Michelin se asigură că utilizatorii
finali nu vor fi puşi în situaţia să aleagă între performanţele uneori contradictorii
ale anvelopelor.
Pe 16 martie, Michelin lansează o aplicaţie online care susţine conceptual
MICHELIN Total Performance. Consumatorii sunt invitaţi să participe la o
călătorie virtual în cadrul căreia se pot convinge de beneficiile anvelopelor
Michelin în ceea ce priveşte siguranţa, longevitatea şi economia de carburant.
Participanţii pot accesa www.performanta.michelin.ro pentru a juca “Road Trip”, un joc în urma căruia pot
câştiga săptămânal cadouri utile sau pot câştiga chiar premiul cel mare, o
excursie pentru trei persoane.
În lumea reală, anvelopele Michelin permit
şoferilor să se deplaseze în condiţii de siguranţă, pe toate tipurile de vreme.
În perioada 16 martie - 30 aprilie, Michelin le oferă şoferilor un voucher de
carburant în valoare de 100 lei la achiziţionarea a patru anvelope Michelin
pentru turisme cu dimensiunea aflată între13’’-16’’ sau un voucher de carburant
în valoare de 200 lei pentru 4 anvelope cu dimensiunea 17’’-23’ achiziţionate în
aceeaşi perioadă.
Sursa: Irina Dragan, PR Manager Michelin
0 comentarii