Compania românească Falcon Electronics a început livrarea
primelor sale sisteme originale de alarmă, care vor echipa modelele Renault Espace şi Kadjar. Sistemele de alarmă au fost proiectate,
testate şi verificate de Falcon Electronics, conform cerinţelor centrului de inginerie al Renault.
Componentele sunt fabricate în China. Astfel, cel
mai mare importator şi distribuitor de accesorii electronice auto a trecut în
rândul furnizorilor auto la nivel mondial.
Colaborarea dintre compania românească şi gigantul auto francez a
fost facilitată de profesionalismul şi consecvenţa dovedite de Falcon în cei 10
ani de când este furnizor Dacia pe segmentul senzorilor de parcare aftermarket.
Început ca un parteneriat la nivel naţional, colaborarea Falcon - Dacia s-a
extins, la acest moment Falcon acoperind 80% din necesarul de senzori de
parcare pentru modelele Dacia la nivel european.
La baza acestor proiecte
stă o echipă de profesionişti în domeniu, organizaţi în Departamentul de
Cercetare şi Dezvoltare Falcon. Departamentul şi-a început activitatea în
domeniul aftermarket, cu proiectarea sistemelor de securitate şi cu dezvoltarea
de software personalizat pentru interfeţe digitale care asigură compatibilitatea
sistemelor de securitate cu majoritatea modelelor de maşini europene.
Furnizarea de senzori de parcare şi, ulterior, a sistemelor de alarmă au
reprezentat tranziţia normală către poziţia de producător de sisteme OEM –
echipamente livrate direct către producătorii de autovehicule.
„Participăm la licitaţii cu sisteme de siguranţă şi pentru alte
modele Renault. Ne mişcăm pe o piaţă foarte competitivă, concurând cu mari nume
ale industriei din Franţa şi Italia“, spune Dan Cuţui, directorul şi fondatorul
Falcon Electronics.
Pentru viitor, Falcon Electronics îşi propune să exploateze
tehnologiile din sfera asset managementului prin crearea de sisteme de
securitate care monitorizează starea autovehiculului şi oferă informaţii prin
intermediul comunicaţiilor prin satelit. Informaţiile furnizate vor merge de la
localizare până la imagini video ale maşinii.
Dezvoltarea
acestui nou segment de business va duce la creşterea cifrei de afaceri a
Falcon, care anii trecuţi a fost în jurul valorii de 4,4 milioane de euro. În
2015, compania preconizează o creştere de peste 10%, ceea ce va duce cifra de
afaceri la 5 milioane de euro.
Sursa: Ioana Topor, PR Assistant 4
ACE-pr&publicity
0 comentarii