Dunlop își consolidează poziția în Campionatul Mondial de Anduranță.
Jota Sport, una dintre echipele care concurează cu
anvelope Dunlop în competiție Le Mans Series, și-a adjudecat victoria la clasa LMP2 în cursa
de 6 ore de la Spa pentru a doua oară în 4 ani de istorie în Campionatul Mondial
de Anduranță FIA (WEC). Jota a obținut trofeul, dar numărul maxim de puncte a
mers către echipa G-Drive Racing – a doua sosită cu bolidul cu numărul 28 de
concurs – un rezultat care a plasat-o în fruntea clasamentului, unde conduce cu
un ecart de 16 puncte.
Jota Sport a condus inițial cursa la clasa LMP2
cu Harry Tincknell la volanul unui Gibson-Nissan, dar pilotul a primit o
penalizare pentru start furat și a lăsat astfel ușa deschisă pentru câștigătorii de la Silverstone și pentru bolidul cu numărul 26 al echipei G-Drive Racing, Ligier-Nissan. Celor
de la Jota le-a luat doar 90 minutes pentru a recupara din timpul pierdut, prin
Mitch Evans. Din acest moment, Jota nu a mai pierdut poziția de lider. Cu numai o
oră înainte de sosire, bolidul cu numărul 26 al celor de la G-Drive Ligiera
suferit o defecțiune tehnică la motor, având nevoie de o oprire prelungită la pit stop și sfârșind cursa pe poziția a noua în rezultatele
WEC. Sora lui, mașina cu numărul 28 de la echipa G-Drive Racing,a terminat cursa pe poziția a doua la clasa LMP2 și și-a adjudecat 25 de
puncte. Cea de-a treia poziție în cursă i-a revenit echipei SARD Morand cu bolidul Morgan Evo-SARD.
Compusul mediu-plus și-a făcut prima dată
apariția în
această cursă, cei de la KCMG (Oreca) alegând această variantă ca parte a
strategiei lor de a recupera cât mai mult după penalizarea tehnică luată ca
urmare a unei nereguli tehnice.
Echipele Dunlop dețin acum primele trei
poziții în
clasamentele FIA WEC Endurance Trophy la clasa LMP2. În timp ce piloții G-Drive ocupă primele
două poziții, KCMG urcă pe trei în clasamentele generale după ce a terminat cursa pe 4.
Mike McGregor, Senior Engineer, Dunlop
“Am avut o cursă bună
astăzi, cu toate echipele noastre obținând puncte importante prin clasarea pe
toate cele trei trepte ale podiumului în toate cele 5 curse. Anvelopele au
performat foarte bine. Harry Tincknell și Simon Dolan s-au arătat extrem de încântați de peformanța și consistența acestor anvelope - Harry
a stabilit cel mai rapid tur de pista în turul 18. Este bine de știut că anvelopele
noastre din 2015 se potrivesc atât conducătorilor auto profesioniști cât și celor dedicați condusului de zi cu zi.“
Cursa
de 6 ore de la Spa - Rezultate
|
||
Poziție
|
Echipă
|
|
1
|
Jota Sport
|
161 tururi
|
2
|
28 G-Drive Racing
|
+ 1 tur
|
3
|
Team Sard Morand
|
+ 2 tururi
|
4
|
KCMG
|
+ 2 tururi
|
5
|
Signatech Alpine
|
+ 2 tuturi
|
6
|
Strakka Racing
|
+ 5 tururi
|
7
|
Oak Racing
|
+ 9 tururi
|
8
|
31 Extreme Speed
Motorsports
|
+ 12 tururi
|
9
|
30 Extreme Speed
Motorsports
|
+ 27 tururi
|
10
|
26 G-Drive Racing
|
+ 37 tururi
|
Clasamentele la clasa LMP2 în Campionatul Mondial de Anduranță FIA
|
||
Echipa
|
Puncte
|
|
1
|
28 G-Drive Racing
|
44
|
2
|
26 G-Drive Racing
|
28
|
3
|
KCMG
|
27
|
4
|
Strakka Racing
|
25
|
5
|
Team Sard Morand
|
18
|
6
|
Oak Racing
|
18
|
7
|
31 Extreme Speed
Motorsports
|
14
|
8
|
Signatech Alpine
|
12
|
9
|
30 Extreme Speed
Motorsports
|
4
|
Sursa: Izabella Ghita,
PR Managing Partner INKCOMM PR
0 comentarii