Alaturi de echipajele Manu Mihalache – Jancsi Soos si Dan Gartofan
– Tudor Marza, Pro-X se deplaseaza la Tulcea avand intentia declarata, ca pe langa
sustinerea oferita sportivilor brasoveni, sa promoveze un nou concept: “Fabricat in Romania”. Premiera in cadrul Campionatului National de
Raliuri, initiative celor de la Pro-X de a promova un astfel de concept intr-un
mediu dinamic si spectaculos, se vrea a fi si un gest de respect pentru munca si
tenacitatea celor implicati in sportul cu motor.
“Fabricat in
Romania”
nu este doar un slogan comercial, inventat cu scopul de a sensibiliza consumatorii
produselor de intretinere si cosmetica auto sa cumpere produsele marca Pro-X.
Este o proiectie a unui effort sustinut de a impune pe piata din Romania ideea,
ca o societate nu poate performa daca ramane doar la stadiul de societate de
consum. In acest moment, Pro-X exporta produsele sale in 8 tari din Europa.
Manu
Mihalache:
“Mergem la Tulcea pregatiti sa obtinem un rezultat bun si, evident, asa cum ne
propunem mereu, sa-I incantam pe spectatori cu evolutia noastra. Ne asteapta un
raliu dificil dar foarte bine organizat, la finalul caruia, speram sa fim fericiti.
Ne onoreaza propunerea celor de la Pro-X de a fi pionieri in promovarea unei astfel
de idei si va asigur ca o sa o facem cu foarte multa responsabilitate dar si cu
entuziasm. Mai mult, incepand cu Raliul Deltei vom promova un alt brand
romanesc, AXEON. ”
Dan
Gartofan:
“Suntem familiarizati cu idea de competitie, in fapt, asta facem de multi ani.
Tocmai de aceea, suntem incantati sa promovam un concept al unui lider national
si speram sa contribuim prin rezultatele noastre la consolidarea lui. Stim ca
tulcenii ne asteapta cu nerabdare si vom incerca sa le oferim un spectacol sportiv
de inalta clasa. Va fi o lupta apriga la varful clasamentului si datorita valorii
pilotilor dar si datorita materialului de concurs iar acest lucru nu poate decat
sa ne bucure dar si sa ne ambitioneze.”
Sursa: Dan Strauti, Autostiri.ro
0 comentarii