Noua cercetare arată că eficiența consumului de carburant al vehiculelor este
prioritatea de top a milenienilor pentru viitoarele inițiative pentru un transport sustenabil.
- Noua cercetare Goodyear, “ThinkGoodMobility”, se concentrează pe modul în care oamenii de știință, inginerii și designerii din 12 piețe europene concep viitorul mobilității
- Majoritatea milenienilor (85%) cred că vor avea o mașină în următorii 10 ani
- Mașinile sustenabile și tehnologiile asociate au fost alese ca fiind cele mai provocatoare pentru industria auto în următoarea decadă
- Milenienii cred că vehiculele eficiente din punct de vedere al consumului de carburant vor fi în centrul eforturilor de dezvoltare sustenabilă în 2025
- Tinerii văd prevederile legislative și stimulentele ca fiind pași esențiali pentru a face față provocărilor din următoarea decadă
Milenienii, mai exact
generația celor născuți sau la vârsta adolescenței în jurul anului 2000, vor un viitor prietenos cu mediul în Europa și văd beneficiile
vehiculelor sustenabile ca fiind de mare ajutor pentru realizarea acestui
deziderat. Potrivit noilor rezultate comunicate de Goodyear Dunlop Tires Europe
(GDTE) în asociație cu ThinkYoung, majoritateamilenienilor (59,3%) prezice că, în următorii
10 ani, cea mai mare provocare pentru industria auto va fi construirea de mașini sustenabile cu un
focus special pe tehnologiile prietenoase cu mediul.
Dezvoltările în materie
de transport și mobilitate sunt esențiale pentru a ține pasul cu nevoile mereu în schimbare ale populației globale, pe care le
pune în evidență și această nouă cercetare marca Goodyear. Cercetarea “ThinkGoodMobility” a
fost derulată în rândul a peste 2500 de tineri (cu vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani), din 12 țări,ce studiazăștiința, tehnologia, ingineria,
arta, designul, șimatematica, careși-au afirmat modul în care văd mobilitatea viitorului în 2025. Cu intenția de a duce această
generație mai departe și cu dorința de a-i ajuta să conștientizeze faptul că avantajele mobilității viitorului i-ar putea
reprezenta, acest studiu furnizează o serie de insight-uri cuprinzătoare legate
de cele mai mari provocări precum și, în consecință, de dezvoltarea nevoilor legate de mobilitate.
Vehiculele eficiente din punct de vedere al consumului de
carburant ca punct central al eforturilor de sustenabilitate
În fața creșterii demografice și a unui transport
rutier în creștere, când sunt întrebați despre eforturile de sustenabilitate din industria auto și de sistemul de
transport în 2025, mai bine de jumătate (49%) dintre tineri cred că vehiculele
eficiente din punct de vedere al consumului de carburant trebuie să fie una din
ariile centrale ale atenției lor.
Acest procent este chiar
foarte mare în raport cu cei doar 27% care văd investițiile în trasnportul
public ca fiind o prioritate importantă. Acest lucru indică faptul că tinerii
europeni se așteaptă la îmbunătățiri la nivelul sistemului de transport, dar nu vor ca libertatea de a alege
și de
mișcare
de care se bucură acum să nu fie restricționate în viitor. De fapt, 85% dintre
respondenți cred că vor avea propria lor mașină în următorii 10 ani.
Alte priorități pentru susținerea eforturilor
sustenabile din următoarea decadă sunt dezvoltarea de tehnologii inteligente
pentru vehicule inteligente (24,1%), de sisteme de trafic inteligente pentru
vehicule (17,1%) și de anvelope eco-friendly și adaptative (18,1%).
Aceștia sunt toți factori care
contribuie la îmbunătățirea eficienței vehiculelor. Când au fost întrebați despre anvelope, cea de-a doua caracteristică
importantă pe care au identificat-o respondenții a fost eficiența maximă a consumului de
carburant (32,9%).
“Tinerii de-a lungul Europei nu vor ca viitoarele generații să privescă generația lor ca pe una care a stat imobilă,” a spus Jean-Pierre Jeusette,Director General laCentrul pentru Cercetare și Inovare al Goodyear din Luxemburg. “Presiunea mediului va construi inevitabil modul în care noi vom aborda mobilitatea în 2025, iar tinerii vor aștepta de la industria auto și producătoare de anvelope să conducă calea către noi soluții la problema emisiilor de carburant. La Goodyear, noi investim continuu ca să răspundem cerințelor consumatorilor atât acum cât și în viitor, aceasta fiind motivația principală pentru care am invitat această generație să ne împărtășească viziunea pe care o are despre o mobilitate sustenabilă în 2025. Alături de întreagă industrie auto, imperativul producătorilor de anvelope este de a oferi anvelope eficiente din punct de vedere al consumului de carburant care să reducă emisiile de carburant și de a ajuta la economia mai mare de bani.”
Apelul la prevederi legislative și la stimulente pentru a spijini creștere eficienței consumului de carburant
Sustenabilitatea și dorința de a îmbunătăți consumul de carburant
al vehiculelor peste ani sunt cruciale pe milenarieni, care și-au exprimat chiar și dorința de a vedea puse în
aplicare prevederi legislative care să vină în sprijinul viziunii lor în
viitor. Când au fost întrebați ce fel de prevederi legislative ar fi cruciale pentru transport în 2025,
majoritatea a răspuns că standardele legate de nivelul emisiilor de CO2 (44,6%)
ar fi extrem de importante, ca și stimulentele acordate pentru încurajarea utilizării transportului public (34,2%).35,7%
au văzut și în stimulentele oferite pentru creșterea eficienței consumului de
carburant al vehiculelor ceva crucial, în timp ce standardele pentru carburanți s-au numărat și ele printre opțiunile populare ale
respondenților (27.9%).
“Tinerii au un nivel
ridicat de cunoaștere a impactului pe care îl au alegerile lor asupra mediului, și ca atare, cer acțiuni care să ofere produse
și
servicii care să le asigure o dezvoltare sustenabilă către o mobilitate
viitoare”, a adăugat Mr Jeusette. “În timp ce ei așteptă ca industria să
conducă către noua mobilitate, ei sunt totodată și extrem de conștienți de nevoia ca instituțiile publice să
intervină în formarea prevederilor legislative și a stimulentelor.
Aceasta va face progresul mai ușor și va duce mai repede către anvelope și mașini mai eficiente din punct de vedere al
consumului de carburant. De exemplu, recentele prevederi legislative europene
privind eticheta UE pentru anvelope au fost deja un pas în vederea schimbării și motivării industriei
pentru a inova și îmbunătăți tehnologii în materie de anvelope.”
Despre metodologia studiului
Studiul a fost derulat de Think Young în numele Goodyear pentru o mai bună înțelegere a opiniei tinerilor cu privire la viitorul mobilității. Studiul a cuprins 15 întrebări, și a fost diseminat în rândul tinerilor cu vârsta între 18 și 30 de ani care studiază științele, tehnologia, ingineria, arta, designulul și matematica la universități din 12 țări din Europa: Germania, Franța, Italia, Marea Britanie, Luxemburg, Slovenia, Belgia, Olanda, Spania, Polonia, Suedia și Turcia. Un total de 2564 de studenți au completat acest studiu. Munca de teren a fost întreprinsă în perioada mai-iunie 2015.
Studiul a fost derulat de Think Young în numele Goodyear pentru o mai bună înțelegere a opiniei tinerilor cu privire la viitorul mobilității. Studiul a cuprins 15 întrebări, și a fost diseminat în rândul tinerilor cu vârsta între 18 și 30 de ani care studiază științele, tehnologia, ingineria, arta, designulul și matematica la universități din 12 țări din Europa: Germania, Franța, Italia, Marea Britanie, Luxemburg, Slovenia, Belgia, Olanda, Spania, Polonia, Suedia și Turcia. Un total de 2564 de studenți au completat acest studiu. Munca de teren a fost întreprinsă în perioada mai-iunie 2015.
Despre Goodyear
Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are aproximativ 69.000 de angajaţi şi îşi fabrică produsele în 50 de unităţi de producţie din 22 de ţări peste tot în lume. Cele două centre ale sale pentru inovare din Akron, Ohio, şi Colmar-Berg, Luxemburg, dezvoltă produse şi servicii de ultimă generaţie care stabilesc standardul pentru tehnologie şi performanţă în această industrie.
Despre
Think Young
ThinkYoung este
primul think tank care se concentrează pe tineri. A fost fondat în 2007 și s-a extins având acum
birouri în Bruxelles, Geneva și Hong Kong. ThinkYoung a derulat cercetări, studii, filme documentare și propuneri de politici
publice care s-au concentrat pe 5 tipuri de acțiuni: antreprenoriat,
educație,
relația
UE-Asia, extinderea UE și problema mediului înconjurător.
Sursa: Izabella Ghita,
PR Managing Partner INKCOMM PR
0 comentarii